Citat:
Ursprungligen postat av
yyuutt
När en person dör och hjärtat slutar att slå, fyller blodet kroppens nedre vävnader (vilka dessa är beror ju på kroppens läge). Så eventuella blåmärken kan döljas av det.
Visst låter jag morbid, men under mina studier försörjde jag mig med att jobba med livet slutskede, jag har svept hundratals människor, suttit med dom när dom dog osv.
Angående paret, som jag skrev tidigare, varför skulle de göra det så långt innan deras avresa? Och personligen, om jag visste att jag skulle på nätet anklagas för ett mord och var oskyldig (och polisen visste om det), nog fan skulle jag dra med mina barn så de slapp hatsamtal, hatmejl, hat i skolan.
OM, paret är skyldiga,så hade de så klart hoppats på att kroppen inte skulle upptäckas så pass snabbt, kanske hade de försökt täcka över kroppen med kvistar, de kanske räknade med att det skulle bli som i Linda chen, fallet.
Ingen dödsorsak kunde påvisas på grund av att kroppen legat ute för länge..
Kanske
skedde allt med planering-
eller också var det inte alls planerat att hon skulle dö. Det kanske var ett gräl som gick överstyr.
Men självklart blir paret misstänkta,
då det fanns kännedom om att det varit "strul" mellan brottsoffret och S.
Och självklart är det känslor mellan dessa tre, som kan leda till att allt gått över styr.
Det är mindre troligt att Lena skulle ha överfallits av helt okända.
MEn konstigt att det hittats kläder på platsen- konstigt med den beslagna och undersökta bilen, som förmodas tillhöra S. För många detaljer- som pekar i en viss riktning. Mot paret.