Citat:
Ursprungligen postat av
yyuutt
Jag säger som sagt varken bu eller bä, det finns inte tillräckligt med bevis för endera. Men en sak är konstigt, om de planerade att mörda henne, skulle de inte gjort det senare, dvs precis innan de skulle med flyget? Varför göra det tidigare när de har vetskapen om att han tidigare varit anmäld för misshandel av offret? Och varför skulle de ses där när alla bor i området om de skulle bara prata?
Polisen har inte sagt att det är mord, de utreder det som mord tills de vet om det inte är det, men ändå blir folk här så upprörda när alternativa förklaringar läggs fram. Folk ramlar ju faktiskt och dör, men de alla olyckorna måste tydligen alltid vara mord enligt Flashback.
Återigen, i detta fallet säger jag varken bu eller bä, eftersom en del verkar missa det. (menar inte dig, men en del andra som inte ids läsa hela inläggen)
ja- ingen konkret information har kommit fram- och då har alla skrivare olika tankar.
Visst kan hon fått inre skador, som inte visats synliga för teknikerna på plats,
men vid kraftigt fall- så borde det varit synliga blåmärken -även om kroppen legat utomhus-det kan vara självförvållat eller skett pga våld från annan person.
Polisen har uttalat sig om mördare i pluralis, blir väl snart information om skdorna och hur de kan ha uppstått.
Jag skrev också ett tänkbart förslag som kanske tycks tokigt, men hade hört om en kvinna som
utsattes för någon frätande vätska och sedan antändes, det skedde när hon stod o slängde sopor.
Fortfarande tror jag att det är ouppklarat. En galnings verk.
Men det försvunna paret och omständigheterna om deras inbördes relationer är ju självklart
misstänkt.