Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Du gick ju in med ett påstående om att de enda som deltagare i tråden spekulerar efter är uttalanden från personer som menar sig känt LW.
I specifikt detta har det snarare varit ganska tunnsått med sådana uppgifter. Så, ja du verkar lite knepig.
Är det där ett nej på min uppmaning om att du skulle posta en källförteckning på dina påståenden?
Nej, det jag skrev var att dessa personer i tråden som säger sig känna BO osv ger motstridiga vittnesmål, som "Hon var snäll", "Hon var egotrippad" osv. Så du kanske ska lära dig att läsa utöver att stava, jag vet, att lära sig det kan bli knepigt för dig.
Eller så börjar du hålla dig on topic, du gillar inte min hypotes, fine, det får du göra. Men vet du vad du gör då? Antingen argumenterar du emot den med fakta (som källförteckningen) eller så hoppar du bara över att svara på mina inlägg. Vad du inte ska göra är det du har hållit på med hittills, dvs att försöka gå på min person eller att försöka dig på att använda härskarteknik, du kommer nämligen inte att vinna den kampen.