2018-05-24, 04:42
Bannlyst
lägger man ut 1 iphone eller en dator för att väldigt bra pris så visst får man napp men hälften är invandrare som vill ses live vilket blir svårt att tjäna pengar på.

Dessutom är elektronik en grupp där det är mycket unga samt många killar vilket tenderar att sänka chansen för en lyckad blåsning. killar tänker ofta ett steg längre än tjejer.

Tänker typ parfymer, barnkläder, eller nåt som mer attraherar medelålders kärringar som betalar direkt utan att blinka. Fan ska man sälja?
Citera
2018-05-24, 05:21
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blektsmar
lägger man ut 1 iphone eller en dator för att väldigt bra pris så visst får man napp men hälften är invandrare som vill ses live vilket blir svårt att tjäna pengar på.

Dessutom är elektronik en grupp där det är mycket unga samt många killar vilket tenderar att sänka chansen för en lyckad blåsning. killar tänker ofta ett steg längre än tjejer.

Tänker typ parfymer, barnkläder, eller nåt som mer attraherar medelålders kärringar som betalar direkt utan att blinka. Fan ska man sälja?
Använda kallingar? Kan tjejer sälja sina trosor, varför inte tvärtom?😵
Senast redigerad av elastikmanden 2018-05-24 kl. 05:39.
Citera
2018-05-24, 06:47
Medlem
MassiveBs avatar
Bästa sättet att blåsa folk, men samtidigt slippa lagens långa arm, är att sälja “övernaturliga” tjänster.
Citera
2018-05-24, 07:59
Medlem
Banangurkazzs avatar
Blåsinstrument. Som ovan skriver, erbjud tjänster läkekonst, du kan pratar med andar osv.

Krämer som är helande, vatten som innehåller silver och andra joner som bra för din hälsa.
Citera
2018-05-24, 09:33
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:

Sälj dig själv, det måste vara det ultimata blåsningen.
Citera
2018-05-24, 10:03
Medlem
Milldues avatar
Citat:

Annonsera ut olivolja i 10-25liters dunkar till invandrare. lägg ett riktigt bra pris typ 35kr litern för något bra märke..Ta betalt och säg att du skickar på pall med bussgods.

De som handlar kommer i många fall handla med svarta pengar och inte gå till polisen med en anmälan.
Många pizzerior och liknande kommer flocka sig som flugor runt dina annonser..
Citera
2018-05-24, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Annonsera ut olivolja i 10-25liters dunkar till invandrare. lägg ett riktigt bra pris typ 35kr litern för något bra märke..Ta betalt och säg att du skickar på pall med bussgods.

De som handlar kommer i många fall handla med svarta pengar och inte gå till polisen med en anmälan.
Många pizzerior och liknande kommer flocka sig som flugor runt dina annonser..

Blåsa invandrare= släkten tas till bruk= ditt anus försvinner
Citera
2018-05-24, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Blåsa invandrare= släkten tas till bruk= ditt anus försvinner

Om du är dum nog så dom får reda på vad du heter och bor.
Citera
2018-05-24, 14:37
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:

Ojojoj. Säg inte upp dig från ditt jobb för denna plan då du har totalt fel i hur olika människor funkar.
Jag skulle med lätthet kunna blåsa en stor grupp människor med just Iphones o då med X-modellen.
De skulle inte ens kunna sätta dit mig även om jag är spårbar.
Jag vet med säkerhet att det är just unga killar o invandrare som prutar som är de som skulle bli blåsta, helt lagligt.
Kommer jag berätta hur? Inte en chans i helvete. Men allt du behöver göra är att sätta dig in i hur annonser får utformas. Hur mycket information du anger samt hur juridiken fungerar.
Citera
2018-05-25, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ojojoj. Säg inte upp dig från ditt jobb för denna plan då du har totalt fel i hur olika människor funkar.
Jag skulle med lätthet kunna blåsa en stor grupp människor med just Iphones o då med X-modellen.
De skulle inte ens kunna sätta dit mig även om jag är spårbar.
Jag vet med säkerhet att det är just unga killar o invandrare som prutar som är de som skulle bli blåsta, helt lagligt.
Kommer jag berätta hur? Inte en chans i helvete. Men allt du behöver göra är att sätta dig in i hur annonser får utformas. Hur mycket information du anger samt hur juridiken fungerar.

Lugnt känner igen din typ som skriver sådär.

Du kan inte blåsa folk på ett lagligt sätt . Omöjligt. Däremot kan du göra det så dom inte kan spåra det men det vet nog dom flesta bedragare om hur man gör.
Citera
2018-05-25, 10:54
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Lugnt känner igen din typ som skriver sådär.

Du kan inte blåsa folk på ett lagligt sätt . Omöjligt. Däremot kan du göra det så dom inte kan spåra det men det vet nog dom flesta bedragare om hur man gör.
Helt fel.
Vet man bara hur man använder bilder samt kan utlova att den text man skriver inte innehåller faktafel så kan man blåsa hur många som helst.
Men nu pratar jag inte om att skicka en tegelsten eller inte skicka något alls.
Man skickar exakt det man skriver i annonsen.
Att du inte förstår innebär inte att jag har fel.
Om jag skriver ut hur man gör så innebär det att Blocket kommer översvämmas med dylika blåsningar o eftersom jag numer är en nykter småkriminell så behåller jag detta för mig själv.

Men sätt dig in i juridiken om annonsering o försäljning så lär du själv komma på hur man gör.
Citera
2018-05-25, 10:57
Medlem
Biljetter till evenemang där målgruppen är tjejjer ålder 14 till 20 lär vara den grupp man lättast kan blåsa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in