Citat:
Ursprungligen postat av
Orsa
I och för sig kan jag hålla med. Men vem passar på att ta kål på en rival strax innan man ska göra en gemensam utlandsresa med (ex)maken. Det är märkligt om hon skulle söka upp LW, men kanske är det tvärtom, att LW sökt upp henne och att mötet urartat. Vi vet inte, men polisen spärrade åtminstone av bådas bostäder tidigt.
Hon kanske inte har något med saken att göra överhuvudtaget, det kändes bara misstänkt.
Hur det var med resan verkar det råda delade meningar om, huruvida den var planerad sedan innan eller om den var en impulsgrej efter frisläppandet. Om hon skulle vara inblandad är jag inte helt säker på att hon hade full kontroll över det utan att det i så fall var hennes ex-make som bestämde tid och plats och allt, och att hon kanske bara pushat honom att göra det.
Men det kan också vara så att ex-maken gjort det på eget bevåg utan hennes vetskap givetvis. Men som sagt, jag tycker hennes beteende känns lite märkligt sett till omständigheterna och därav att jag inte riktigt kan släppa känslan att hon kan vara inblandad.