2018-05-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Enligt media stod den intressanta bilen i en annan kommun (dvs inte Örebro kommun). Flygplatsen ligger definitivt inom kommunen
Den ligger inte i leker togs kommun då? Eller Kumla kommun?
Citera
2018-05-23, 19:31
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Den ligger inte i leker togs kommun då? Eller Kumla kommun?
Nej, den ligger i Örebro kommun. Titta här: https://sv.wikipedia.org/wiki/Täby_distrikt,_Närke

(och btw det heter Lekerbergs kommun, inte leker togs).
Citera
2018-05-23, 19:39
Bannlyst
Alla som har nagot med kyrkor / praster att gora ar laskiga manniskor, finns inga undantag, de ar beredda att gora vad som helst. Detta fall kommer snart till en losning och da kommer det att visa sig att att deras religosa overtro / mani / hjarntvattning ligger bakom allt.

Att en kvinna har ihjal en annan kvinna ar inget markligt om man ar "markligt troende", har sett detta i verkligheten. Bor i Afrika sedan manga ar (halva mitt liv och jag ar ingen tonaring), har ar de hjarntvattade som satan, det hande ocksa i Knutby...

Tro mig!!! Sanningen kommer snart fram...

Ni vet var Ni laste det forst...
Citera
2018-05-23, 19:46
Bannlyst
Hur länge kan dom hålla sig borta från polisen?...var det rika människor som slog ihjälbruden och sen drog utomlands? Vanliga löntagare utan större tillgångar lär ju knappast kunna klara uppehället utomlands så värst länge.
Citera
2018-05-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Kan UW ha haft en annan pastorska på gång?

Någon som inte uppskattade om exet försökte styra dem?

Kristi brud? Var håller hon hus nu?
Hon skulle säkert kunna manipulera vem som helst
att göra någonting sånt här för henne.

Hon borde suttit inlåst för länge sedan.
såg en dokumentär på tv att hon bor i en småstad ca 3 mil norr o Örebro.
Citera
2018-05-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Hur länge kan dom hålla sig borta från polisen?...var det rika människor som slog ihjälbruden och sen drog utomlands? Vanliga löntagare utan större tillgångar lär ju knappast kunna klara uppehället utomlands så värst länge.

De kryper fram ur sin håla när maten är slut
Citera
2018-05-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Alla som har nagot med kyrkor / praster att gora ar laskiga manniskor, finns inga undantag, de ar beredda att gora vad som helst. Detta fall kommer snart till en losning och da kommer det att visa sig att att deras religosa overtro / mani / hjarntvattning ligger bakom allt.

Att en kvinna har ihjal en annan kvinna ar inget markligt om man ar "markligt troende", har sett detta i verkligheten. Bor i Afrika sedan manga ar (halva mitt liv och jag ar ingen tonaring), har ar de hjarntvattade som satan, det hande ocksa i Knutby...

Tro mig!!! Sanningen kommer snart fram...

Ni vet var Ni laste det forst...
Någon av oss två- har tydligen missuppfattat vilka av dessa som har församlingsanknytning-
det är brottsoffret och hennes fd man och hans fru n r2-som tillhör församlingar.

De utpekade paret som är eftersökta. S och H -de har andra intressen än att ingå i församling.
Det är skattjakter som gäller för dessa två, nu försvunna personer.
SEdan är det inte religionen i sig som är farlig, det är när mänskor blir extrema och använder religionen som maktmedel. Typ Knutby-KistiBrud-med sin villolära.
Ja i Afrika förekommer all sorts tokigheter, wodoo makten är väl utbredd?
Senast redigerad av moshes 2018-05-23 kl. 19:57.
Citera
2018-05-23, 19:56
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jag funderar på döttrarna. Förstod att i alla fall någon av dem är 13-14. Det innebär väl nästan att de reser med föräldrarna alternativt bor hos bekant, för man kan väl inte lämna någon i den åldern hemma ensam, eller? I vilket fall innebär det att paret måste komma hem förr eller senare.
Citera
2018-05-23, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
De kryper fram ur sin håla när maten är slut

Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Jag funderar på döttrarna. Förstod att i alla fall någon av dem är 13-14. Det innebär väl nästan att de reser med föräldrarna alternativt bor hos bekant, för man kan väl inte lämna någon i den åldern hemma ensam, eller? I vilket fall innebär det att paret måste komma hem förr eller senare.

Helt sjukt detta fall...verkar ju inte vara några genier inblandade. Nån vecka eller två ger jag det innan dom grips...frågan är bara i vilket land. Vilket land är bäst att gömma sig i tro? Skulle tippa på Thailand. Förutsatt att ingen vet vart dom tar vägen och att dom har en större summa cash...då kanske dom kan klara sig några månader.
Citera
2018-05-23, 20:22
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja, svartsjuka som gått överstyr.

Jag tror att hon lurats dit till platsen hon hittades på, perfekt med motorväg och bullerplank, ingen hör ingen ser, kanske även där hon hade hemliga träffar, därför blev det lätt att lura dit henne... alltså ett planerat mord.
Citera
2018-05-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
Jag tror att hon lurats dit till platsen hon hittades på, perfekt med motorväg och bullerplank, ingen hör ingen ser, kanske även där hon hade hemliga träffar, därför blev det lätt att lura dit henne... alltså ett planerat mord.
Det kan vara något sådant.
Citera
2018-05-23, 20:35
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
2 döttrar tror jag att jag läst i tråden.

Detta stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in