Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Uttryckte mig kanske oklart där.
Vad jag menar är att den märkliga brytningen med två personer som BO tidigare haft intensiv kommunikation med på FB skulle kunna vara en indikation på att hon hade en tendens att hamna i tämligen dramatiska konflikter med andra människor. En sån tendens i personligheten skulle också kunna vara en riskfaktor för att hamna i situationer där man kan bli utsatt för våldsbrott. Det är bara ett neutralt konstaterande och absolut inget försök att skjuta över någon skuld på BO.
Ok. Jag bara undrade om du refererade till "censureringen" eller konflikten. Det kan ligga något i det du säger. Det har enligt uppgift varit konflikter med äldsta sonen, vilket i sig inte måhända är underligt, att en tonåring kan träta ordentligt med sina föräldrar. Eller någon av föräldrarna.
De här dramatiska konflikterna har jag lite svårt att uppfatta om de är av en impulsiv läggning eller brist i konsekvensbedömning?
En del människor"bränner sina broar" och är liksom medvetna om konsekvensen av detta även om omgivningen kan tycka att de gjort något dumt.
Det att LW senare verkar dyka upp på ett evenemang och fota SD, vet jag inte hur jag ska tolka, någon i tråden nämnde att det är stalking. Fast jag antar det är lika möjligt att hon försökt närma sig för att försöka ställa något till rätta.