2018-05-23, 18:12
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
När du säger "... bakomliggande orsaken..."

refererar du då till att BO censurerats bort på någons sidaeller själva försvinnandet (numera mord vad det verkar)?

Uttryckte mig kanske oklart där.

Vad jag menar är att den märkliga brytningen med två personer som BO tidigare haft intensiv kommunikation med på FB skulle kunna vara en indikation på att hon hade en tendens att hamna i tämligen dramatiska konflikter med andra människor. En sån tendens i personligheten skulle också kunna vara en riskfaktor för att hamna i situationer där man kan bli utsatt för våldsbrott. Det är bara ett neutralt konstaterande och absolut inget försök att skjuta över någon skuld på BO.
Citera
2018-05-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det kanske är mer relevant att bo hyfsat nära exet man har barn ihop med?

Mellan UW och LW är det väl hyfsat nära också.

Är lite osäker på om SD och HD har barn ihop?
Om de inte har det så tycker jag också att det är märkligt att köpa lägenhet så nära sin rival.Kanske inte HD kände till sin mans affär?
Citera
2018-05-23, 18:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Om de inte har det så tycker jag också att det är märkligt att köpa lägenhet så nära sin rival.Kanske inte HD kände till sin mans affär?

Någon skrev att hon lånade sin brors lägenhet som var
till salu.
Citera
2018-05-23, 18:28
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Uttryckte mig kanske oklart där.

Vad jag menar är att den märkliga brytningen med två personer som BO tidigare haft intensiv kommunikation med på FB skulle kunna vara en indikation på att hon hade en tendens att hamna i tämligen dramatiska konflikter med andra människor. En sån tendens i personligheten skulle också kunna vara en riskfaktor för att hamna i situationer där man kan bli utsatt för våldsbrott. Det är bara ett neutralt konstaterande och absolut inget försök att skjuta över någon skuld på BO.

Ok. Jag bara undrade om du refererade till "censureringen" eller konflikten. Det kan ligga något i det du säger. Det har enligt uppgift varit konflikter med äldsta sonen, vilket i sig inte måhända är underligt, att en tonåring kan träta ordentligt med sina föräldrar. Eller någon av föräldrarna.
De här dramatiska konflikterna har jag lite svårt att uppfatta om de är av en impulsiv läggning eller brist i konsekvensbedömning?
En del människor"bränner sina broar" och är liksom medvetna om konsekvensen av detta även om omgivningen kan tycka att de gjort något dumt.

Det att LW senare verkar dyka upp på ett evenemang och fota SD, vet jag inte hur jag ska tolka, någon i tråden nämnde att det är stalking. Fast jag antar det är lika möjligt att hon försökt närma sig för att försöka ställa något till rätta.
Citera
2018-05-23, 18:30
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:

2 döttrar tror jag att jag läst i tråden.
Citera
2018-05-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Oki om du gillar Helge Fossmo så gör du Smaken är ju olika Jag tycker han är extremful

Någon antog att SD var narcissist, dessa har en erkänd förmåga att vara spännande och charmiga och sexuellt begåvade. Utseendet är sällan det viktigaste.
Citera
2018-05-23, 18:34
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Någon antog att SD var narcissist, dessa har en erkänd förmåga att vara spännande och charmiga och sexuellt begåvade. Utseendet är sällan det viktigaste.

Det var det vi skrev om; att kvinnorna måste ha varit
hjärntvättade för att vara tillsammans med SD-tönten.

Och Helge Fossmo.
Citera
2018-05-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfina
Kan säga att jag har jobbat nära LW. Någon mer egotrippad och speedad person får man leta efter.
Vad kan du berätta mer utan att avslöja vem du är?
Citera
2018-05-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det har jag missat,då har de relativt små barn,undrar om de också är med på den "planerade"utlandsresan?
Citera
2018-05-23, 18:39
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

I tråden har nämnts att de har en dotter ihop.
Citera
2018-05-23, 18:41
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Två flickor åkte hemgjord snöbana (typ bob/rodel) i trädgården på en videofilm. Såg inte så glada ut. Om det var för det gick sakta förtäljer inte filmen. Troligen SD som filmade.

Såg ganska bleka ut i skinnet, precis som SD och HD.
Citera
2018-05-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det var det vi skrev om; att kvinnorna måste ha varit
hjärntvättade för att vara tillsammans med SD-tönten.

Och Helge Fossmo.

Ja, vissa män och sannolikt även kvinnor kan få reptilhjärnan och instinkterna att ta över. Det verkar dock mindre accepterat att kvinnor följer ”köttets lustar” än att män gör det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in