Citat:
Ursprungligen postat av
Historik
Tackar! Ja det där låter ju lite som en snällare variant av kinas social credit system som ska forceras över hela befolkningen till 2020.
Ingen aning, då jag inte vet hur insta filmer fungerar. Du kan ju se på länken själv som är postad.
En kommentar borde väl rimligen postas under uppladdarens video?
Jag tycker nog att polisen borde förhöra denna kille, även om han nu mot förmodan är oskyldig så kanske de kan få ut värdefull information angående L och SD t.ex.
Men hans beteende känns inte helt okey, även om jag vet att man kan bete sig underligt under chockerande omständigheter.
Bilden han lägger ut, sedan lägger ut insta videos om hur han är en cloutchaser... väldigt märkligt.
Själv hade jag nog låst mig in hemma och sörjt. Bett alla nyfikna dra åt helvete för stunden.
Inte försöka profitera på det genom att bli lite extra känd. Men det kanske är så unga idag fungerar, speciellt om det här med klout stämmer in.
Det finns säkert bättre och sämre sätt att sörja, men man behöver ju inte betvivla vad killen drabbats av, och tragedins omfattning. Inte heller för den vars födelsedag det var, om de inte är samme kille.
Och det finns alltid tid att ångra sig eller ändra sig. Evig tid.
Sånt j-a svin till as som gjort ngt sådant.
Vi står på kö för att söka upp honom och låsa in honom när polisen ev. uttömt sina krafter och möjligheter.