2018-05-05, 11:23
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Tycker att man bör slå hårt mot denne dynghög. Fängelse i 2 år och borttagen vårdnad av barn är det minsta. Total expropriering mot denne djurplågare.
Citera
2018-05-22, 20:26
Bannlyst
En uppdatering kring detta kräk tack! Nån eller några skrev tidigt i tråden att aset skulle få sona sitt brott. Men jag har inte hört nåt om detta. Nån som vet nåt om hur det har gått?
Citera
2018-06-13, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
En uppdatering kring detta kräk tack! Nån eller några skrev tidigt i tråden att aset skulle få sona sitt brott. Men jag har inte hört nåt om detta. Nån som vet nåt om hur det har gått?

Han hade tydligen rättegång igår, men kommer tydligen inte få fängelse för de han gjort.
Citera
2018-06-13, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid83
Han hade tydligen rättegång igår, men kommer tydligen inte få fängelse för de han gjort.

Jag antar att det bara var svammel att han skulle "få betala" som vissa i tråden skrev förut.
Citera
2018-06-19, 15:00
Medlem
Idag kom domen, villkorlig dom och dagsböter 120 á 50:-. Alldeles för lågt straff om jag får säga mitt, åklagaren yrkade på fängelsedom men det slapp han undan, vidrigt! Hur mycket skit ska denna Karl ställa till med innan han får ett ordentligt straff! Ryktet säger att mamman har tagit barn och satts på hemlig ort, hoppas för allt i världen att detta stämmer! Även hört att socialen är inblandade men att de ansett att han inte varit en fara för barnen, hur man nu kan anse det efter vad som hänt! Välkommen till lilla landet lagom, där du får rediga straff om du håller på med ekobrott men kan komma undan med både djurplågeri, droger, misshandel och i allt annat skit som folk kommit undan med i vårt avlånga land... Det är ju satt man skäms för fan...
Citera
2018-06-19, 16:48
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid83
Idag kom domen, villkorlig dom och dagsböter 120 á 50:-. Alldeles för lågt straff om jag får säga mitt, åklagaren yrkade på fängelsedom men det slapp han undan, vidrigt! Hur mycket skit ska denna Karl ställa till med innan han får ett ordentligt straff! Ryktet säger att mamman har tagit barn och satts på hemlig ort, hoppas för allt i världen att detta stämmer! Även hört att socialen är inblandade men att de ansett att han inte varit en fara för barnen, hur man nu kan anse det efter vad som hänt! Välkommen till lilla landet lagom, där du får rediga straff om du håller på med ekobrott men kan komma undan med både djurplågeri, droger, misshandel och i allt annat skit som folk kommit undan med i vårt avlånga land... Det är ju satt man skäms för fan...
Det ska väldigt mycket till för att sätta en tidigare ostraffad person i fängelse. Djurplågeri räcker inte långa vägar för det. Den här domen ter sig helt normal i förhållande till rättspraxis i övrigt.

Angående det fetade: Har du uppgifter om att han har ägnat sig åt fortsatt brottslighet efter djurplågeriet?
Citera
2018-06-19, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Det ska väldigt mycket till för att sätta en tidigare ostraffad person i fängelse. Djurplågeri räcker inte långa vägar för det. Den här domen ter sig helt normal i förhållande till rättspraxis i övrigt.

Angående det fetade: Har du uppgifter om att han har ägnat sig åt fortsatt brottslighet efter djurplågeriet?

Han är dömd tidigare men det har gått tillräckligt lång tid för att det ska ha blivit preskriberat. Så att vara på fel sida av lagen är inget nytt för denne. Och när det kommer till brottslighet efter det med hunden så har jag dessvärre inget svar. Men skulle inte bli förvånad om denne skulle gjort något mer men inte blivit tagen för det.
Citera
2018-06-21, 05:02
Medlem
Orkar inte ens läsa hela texten eller inläggen för jag blir bara så jävla illamående och så sjukt ledsen. Jag vill bara säga att jag hoppas att han själv dör en jävla utdragen och plågsam död!!!!! Vidriga, patetiska lilla äckel, må du få vad du förtjänar! DÖÖÖÖÖ!!!
Citera
2019-09-19, 13:32
Medlem
Jag såg honom stå i en biltvättskö här i Uppsala. Då hade han en nyare vit passat.
Citera
2020-11-10, 14:32
Medlem
Något nytt om denna idiot?
Citera
2021-03-21, 08:25
Medlem
Han verkar inte bo kvar i Järlåsa längre. Han står skriven på en adress i slavsta i Uppsala.
Citera
2022-06-28, 21:27
Medlem
Han är död nu iallafall. Sett flera här i Uppsala som skrivit det på Facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här