2018-05-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon sa förstås upp bekantskapen med mannen efter denna hemska upplevelse? Nej, just ja.

På fotografierna från torget kan man också känna att LW söker kontakt med SD men att han inte är speciellt intresserad.

Om den svartsjuke i sammanhanget är LW blir det ju möjligt att hon ger sig av för att se vad SD och HD sysslar med. HD kan ju spionera på LW när de bor så nära men det kan ju även vara tvärtom.

Visst är det så. Jag tror hon var den som var på. Inte insåg att hon endast varit en affär, en affär SD tröttnade på och när det gick upp för henne så varvade hon bedjande med jävulskap. God Kontakt som Dålig kontakt det viktiga är kontakten för en ratad.
Citera
2018-05-22, 19:34
Medlem
Mördaren är SD, HD eller sonen som enligt Flashback haft konlift med sin mamma under en period. Sonen publicerade en på sig själv för någon dag sedan.

Om jag fick utreda skulle jag ha lagt span på alla de, avlyssnat deras mobiler osv.

EXTRA:

Nu ikväll publicerade sonen en kort video på sin Instagram story, med hashtaggen #cloudchasers.

https://minfil.com/O4vcA5e9b6/7FFB4DD4-65F3-47F5-B81E-9A2FA54DF34C.mp4

Kollade upp vad han menade, enligt ordboken så har det med cannabis droger att göra.

Jag tror att killen är medhjälpare till mordet på sin Mamma Lena. Bura in killen snabbt.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cloud%20Chaser
Senast redigerad av KommissarieAbbe 2018-05-22 kl. 19:45.
Citera
2018-05-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag citerade någon som hade skrivit om ett annat fall. Läs inlägget som jag citerat.
Ok, jag läste det men antog att du menade den anmälda misshandeln av LW. Ointressant inlägg om det handlade om en annan Flashback-användares påstådda rättsfall
Citera
2018-05-22, 19:39
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Mördaren är SD, HD eller sonen som enligt Flashback haft konlift med sin mamma under en period. Sonen publicerade en på sig själv för någon dag sedan.

Om jag fick utreda skulle jag ha lagt span på alla de, avlyssnat deras mobiler osv.

Inför USA-resan var SD den som hade mest att förlora. Mitt tycke.
Citera
2018-05-22, 19:40
Medlem
Tack. Så enkelt var det.
Citera
2018-05-22, 19:43
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Bra sammanfattning. Jag lägger till/ändrar:

* Adopterad från Korea. Även brodern.
* Lever utåt som ensamstående men har flera förhållanden som hon väljer att hålla hemliga. Fler av dessa löper parallellt. Längre förhållanden har hon med M*ts L*rsson och J*n Hol*strö* (a/m) bland annat.
* Äldsta barnet spelar inte hockey men är skriven hos fadern på grund av konflikter med modern under flera år.
* BO publicerar ett hyperaktivt liv via sociala medier. Samtidigt har hon barn på halvtid. Flera nattliga cacheäventyr måste ha skett när barnen är hemma. Ensamma.

BO, UW, SD och HD bor alla nära varandra. I området bor även flera andra församlingsmedlemmar.

Rubriceringen människorov och fördröjningen till allmänheten (bild av LW) beror förmodligen på UWs arbete och att man var tvungen att kontrollera ev koppling till detta.

Tack för tillägg och korrigeringar.

UW:s arbete? Var LW massakerad av något verktyg?
Citera
2018-05-22, 19:43
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Jag har också undrat varför hon söker upp honom och fotograferar honom i ett sådant sammanhang efter att ha anmält honom för misshandel. Jag tror hon skrev på IG att hon fick fjäska med sin chef för att få ledigt så hon kunde ta sig dit. Och varför kallar hon honom Tummetott Davidsson? Hon borde hålla sig på mils avstånd om hon var rädd för honom? Obs, inget klander, men jag undrar...

På bilden har han bruten tumme i gips?
Senast redigerad av JustLikeMoney 2018-05-22 kl. 19:53.
Citera
2018-05-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
gärna fördjupningar i det fetade ,som bla innebär att det finns ev skäl att misstänka och kontrollera vad flera andra män gjort mm mm

Jag förutsätter att polis kontrollera alla i BOs omgivning. Inte enbart männen.

Mycket av informationen kommer faktiskt från BOs son som pratat med allt för många. Kompisar som pratat med föräldrar som nu pratar med bekanta. Med "flera förhållanden" så är min tolkning av situationen att hon utåt benämnt männen som "vän" eller "kompis" på sociala medier men dessa har sovit kvar i moderns säng. Med "löper parallellt" så handlar det om att dessa män funnits med i bilden när annan skribent säger att BO haft en relation med SD.

Jag har bara träffat BO flyktigt men däremot pratat mycket med personer i hennes närhet. Jag gör nog inget väsen av mig och lyssnar och iakttar mest. Min tolkning är att BO hade ett stort kontaktnät men att hon höll olika grupperingar åtskilda. Då jag finns med i ytterkant i alla dessa sammanslutningar så har jag länge tyckt att bilden inte stämmer.

Sonens konflikter med modern har han själv pratat om. Det ska ha varit polis inblandat en gång kanske flera. Det ska ha varit sonen som ringde polisen. Anmälan till socialförvaltning ska också ha gjorts vid flera tillfällen. Av vem vet jag inte men kan absolut kolla upp om det är viktigt.

Vet inte helt vad UW jobbar med men folk pratar om försvaret. Man är övertygad om att hans arbete fördröjde informationen till allmänheten.
Citera
2018-05-22, 19:56
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Hade hon hemnycklar med sig när hon lämnade huset?

Vet ej
Citera
2018-05-22, 19:57
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Jag förutsätter att polis kontrollera alla i BOs omgivning. Inte enbart männen.

Mycket av informationen kommer faktiskt från BOs son som pratat med allt för många. Kompisar som pratat med föräldrar som nu pratar med bekanta. Med "flera förhållanden" så är min tolkning av situationen att hon utåt benämnt männen som "vän" eller "kompis" på sociala medier men dessa har sovit kvar i moderns säng. Med "löper parallellt" så handlar det om att dessa män funnits med i bilden när annan skribent säger att BO haft en relation med SD.

Jag har bara träffat BO flyktigt men däremot pratat mycket med personer i hennes närhet. Jag gör nog inget väsen av mig och lyssnar och iakttar mest. Min tolkning är att BO hade ett stort kontaktnät men att hon höll olika grupperingar åtskilda. Då jag finns med i ytterkant i alla dessa sammanslutningar så har jag länge tyckt att bilden inte stämmer.

Sonens konflikter med modern har han själv pratat om. Det ska ha varit polis inblandat en gång kanske flera. Det ska ha varit sonen som ringde polisen. Anmälan till socialförvaltning ska också ha gjorts vid flera tillfällen. Av vem vet jag inte men kan absolut kolla upp om det är viktigt.

Vet inte helt vad UW jobbar med men folk pratar om försvaret. Man är övertygad om att hans arbete fördröjde informationen till allmänheten.

ok tack har fått lite av din information vidimerad från annan källa så jag vet att du inte svamlat !
Citera
2018-05-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Tack. Så enkelt var det.

Så enkelt var vadå?🤔
Citera
2018-05-22, 19:58
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Jag har också undrat varför hon söker upp honom och fotograferar honom i ett sådant sammanhang efter att ha anmält honom för misshandel. Jag tror hon skrev på IG att hon fick fjäska med sin chef för att få ledigt så hon kunde ta sig dit. Och varför kallar hon honom Tummetott Davidsson? Hon borde hålla sig på mils avstånd om hon var rädd för honom? Obs, inget klander, men jag undrar...

De kanske mötts i samband med hobbyn, inte nödvändigt han som introducerat henne?

Tumetott kan ju referera till någon med ambitioner som det inte blir något av.
Finns en historia om mästerskräddaren som skulle göra en jacka men det "bidde en Tummetott". Frågan är om hon ser SD eller sig själv som skräddaren då?

Historian berättad på youtube:
https://m.youtube.com/watch?v=27r8P0bjKuY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in