Citat:
Ursprungligen postat av
zippzon
gärna fördjupningar i det fetade ,som bla innebär att det finns ev skäl att misstänka och kontrollera vad flera andra män gjort mm mm
Jag förutsätter att polis kontrollera
alla i BOs omgivning. Inte enbart männen.
Mycket av informationen kommer faktiskt från BOs son som pratat med allt för många. Kompisar som pratat med föräldrar som nu pratar med bekanta. Med "flera förhållanden" så är min tolkning av situationen att hon utåt benämnt männen som "vän" eller "kompis" på sociala medier men dessa har sovit kvar i moderns säng. Med "löper parallellt" så handlar det om att dessa män funnits med i bilden när annan skribent säger att BO haft en relation med SD.
Jag har bara träffat BO flyktigt men däremot pratat mycket med personer i hennes närhet. Jag gör nog inget väsen av mig och lyssnar och iakttar mest. Min tolkning är att BO hade ett stort kontaktnät men att hon höll olika grupperingar åtskilda. Då jag finns med i ytterkant i alla dessa sammanslutningar så har jag länge tyckt att bilden inte stämmer.
Sonens konflikter med modern har han själv pratat om. Det ska ha varit polis inblandat en gång kanske flera. Det ska ha varit sonen som ringde polisen. Anmälan till socialförvaltning ska också ha gjorts vid flera tillfällen. Av vem vet jag inte men kan absolut kolla upp om det är viktigt.
Vet inte helt vad UW jobbar med men folk pratar om försvaret. Man är övertygad om att hans arbete fördröjde informationen till allmänheten.