2018-05-22, 19:05
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Ligger lite efter då jag varit på semester.
Måste bara, istället för att kommentera först när man stör sig på någon, hur fantastiskt bra första timmen 10 maj var, med Kirsty Armstrong, Josefin Sonck, Armann Hreinsson, Jonathan Rollins, Thomas Eriksson.

Armann Hreinsson har jag aldig riktigt uppfattat som superkul, men fan han var on fire, pure genial kvalite nästan varje sak han sa av de få saker han säger. De andra var också jävligt roliga, och riktigt bra stämning.

Inget ont om Janne Grönroos, ha bara inte lyssnat på timme två än.
Citera
2018-05-22, 19:32
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Ligger lite efter då jag varit på semester.
Måste bara, istället för att kommentera först när man stör sig på någon, hur fantastiskt bra första timmen 10 maj var, med Kirsty Armstrong, Josefin Sonck, Armann Hreinsson, Jonathan Rollins, Thomas Eriksson.

Armann Hreinsson har jag aldig riktigt uppfattat som superkul, men fan han var on fire, pure genial kvalite nästan varje sak han sa av de få saker han säger. De andra var också jävligt roliga, och riktigt bra stämning.

Inget ont om Janne Grönroos, ha bara inte lyssnat på timme två än.
Kommer ihåg att han inte sa så mycket men när han väl pratade så var det riktigt roligt.

Noterar föresten att Martin gjort sig ovän med Intedinhora på Instagram nu också. Väldigt roligt.
Citera
2018-05-23, 17:40
Medlem
Kurt-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Kommer ihåg att han inte sa så mycket men när han väl pratade så var det riktigt roligt.

Noterar föresten att Martin gjort sig ovän med Intedinhora på Instagram nu också. Väldigt roligt.

Exakt VAD är roligt med detta? Han har en vidrig människosyn och får med sig en skock flabbande dudes i ett drev mot människor som redan är stigmatiserade och behandlande som slavar. Inte kul. Bara empatilöst och skrämmande!
Citera
2018-05-23, 17:48
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Leif
Exakt VAD är roligt med detta? Han har en vidrig människosyn och får med sig en skock flabbande dudes i ett drev mot människor som redan är stigmatiserade och behandlande som slavar. Inte kul. Bara empatilöst och skrämmande!
Det ROLIGA är hur Martin triggade igång Intedinhoras följare som om de vore kåta afghaner genom simpel trollning.

Något drev mot slavar från flabbande dudes har jag inte sett men finns det ett drev mot slavar så är det ju tråkigt, givetvis.
Citera
2018-05-23, 17:51
Medlem
Kurt-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Det ROLIGA är hur Martin triggade igång Intedinhoras följare som om de vore kåta afghaner genom simpel trollning.

Något drev mot slavar från flabbande dudes har jag inte sett men finns det ett drev mot slavar så är det ju tråkigt, givetvis.

Läs kommentarerna på valfritt socialt media för mer info.

Är trafficking kul? Har du testat att vara föremål för det? Gör det annars så får du veta.
Citera
2018-05-23, 17:54
Medlem
sk0gens avatar
Vilket avsnitt och tid pratade de om det som väckte denna reaktion?

Kan nån sammanfatta vad han sa?
Citera
2018-05-23, 17:55
Medlem
yooiis avatar
Citat:

Är trafficking kul? Har du testat att vara föremål för det? Gör det annars så får du veta.
Noterar en indignerad ton från båda håll. Inte ett drev.

Jag har inte varit föremål för trafficking, vad nu det har med saken att göra.
Citera
2018-05-23, 18:18
Medlem
Citat:

Vilka mer kamper väljer du att föra?

Självklart är det inte roligt men kan inte föras en censur över allt som är deppigt. Visste du att majoriteten använder humor som försvar för det sorgliga?

Vad mer får man inte skämta om? Har du lyssnat på avsnittet i fråga?
Citera
2018-05-23, 19:05
Medlem
sk0gens avatar
Men vilket avsnitt skämtade de om prostituerade? Jag har missat det helt
Citera
2018-05-24, 06:35
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen

http://morgon.amk.libsynpro.com/

Bara att läsa avsnittsbeskrivningarna.
Citera
2018-05-24, 08:16
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Det märkliga är att det inte ens var något man reagerade på. Var liksom ingenting som sköt i höjden eller stack ut. Det har sagts värre grejer i AMK.
Och ärligt talat, vem fan chansar på gå fram till ett bord bredvid där ett eventuellt sexköp sker och typ försöker hjälpa den utsatte? Så många falluckor.
1. Det kan vara en tungt kriminell hallick som sitter där, inte en torsk.
2. Det är inget sexköp som pågår, utan det är en rysk kvinna som är tillsammans med en man som beter sig svinigt.
Jag har då alltså påstått att en rysk kvinna är en prostituerad pga hennes bakgrund och eventuellt lättklädda outfit.

Och återigen, varför söker man upp en pod som gör en upprörd? Det är ju bara dumt.
Citera
2018-05-24, 08:27
Medlem
sk0gens avatar
Jaha det där m Fjäderholmarna ? Jag minns det inte som att de alls skämtade om prostituerade. Bara sa att det var obehagligt / äckligt med de där gubbarna och den unga tjejen.

Det är antagligen en reaktion de där instagrammarba byggt upp på förhand . Han är ett symboliskt hatobjekt sen kringlangate. Tror inte att de som drevar alls hört podcasten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in