2018-05-22, 18:38
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Kvinnliga pedofiler som köper sex av barn är förståss ingen prioriterad brottslighet.

En pedofil tänder inte på någon som är könsmogen, vare sig det är manliga eller kvinnliga pedofiler. Pedofiler tänder på barn som ser ut som barn, rent fysiskt. I alla fall som jag förstått det hela.
Citera
2018-05-22, 18:39
Medlem
Wotans avatar
Tja, va fan? Är de för fula för att få en riktig man så är det väl bra att svartingarna gör nån nytta? Kan svenska loosersgubbar knulla thai-troll så är väl inte detta värre? Ska jag gå till horor ska det vara kvalitetsdamer från europa/östeuropa, annars kan man ju ligga gratis...
Citera
2018-05-22, 18:43
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Tja, va fan? Är de för fula för att få en riktig man så är det väl bra att svartingarna gör nån nytta? Kan svenska loosersgubbar knulla thai-troll så är väl inte detta värre? Ska jag gå till horor ska det vara kvalitetsdamer från europa/östeuropa, annars kan man ju ligga gratis...
Bra poäng! Dessutom utan extrakostnaden på 3(?) miljarder om året som afghanbarnen medför. En ren vinst i jämförelse Mao.
Citera
2018-05-22, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Kan mycket väl ligga något i detta även om jag då var för naiv för att låta tanken gå så långt.

Jag satt i den där restaurangen för ganska exakt 25 år sen en eftermiddag, väldigt lite folk, kan ha varit så att den egentligen var "stängd" mellan lunch och middag.

Utöver mig och mitt manliga sällskap var det kanske bara dom där, en grupp svarta män, eller om dom var nån mindre grupp och några solitärer som sammanstrålade där.
Dom pratade en del engelska med varandra på volym svår att utestänga.
--He's in that situation when he needs to find a new cow to stay with real fast, sas det om en uppenbarligen gemensam bekant.
Det var mycket prat om att man utnyttjade kvinnor för nånstans att bo och omkostnader.

Då tänkte jag att det handlade om män som nästlade sig in hos kvinnor här för att kunna stanna i Sverige, men visst, det kan ju mycket väl ha handlat om "klassisk" prostitution, som den i närheten på Malmskillnadsgatan.

Helt klart är att om jag hade velat plocka upp en icke-svensk man dagtid så skulle jag ha gått till Kulturhuset för där har dom alltid hängt i klasar.

Tack. Jag vistades aldrig själv på Kulturhuset utan vi gick till helt andra ställen. Vill minnas att det stod i tidningen om det också. Inte var jag gick utan om de sexutnyttjande paddorna på Kulturhusets restaurang. Tiden flyter lite samman, men det var nog på 90-talet.

Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Tja vafan, allt är ju relativt - om ditt senaste ligg var en get, så är sannolikt en 65årig batikhäxa ett lyft.

Inte nödvändigtvis. För det första så snackar ju inte geten och för det andra har ju inte geten ett val. Då är det ju [insert själv] som väljer vilken get som det ska gosas med medan baktikhäxorna väljer vilken [insert själv] de ska gosa med. Det finns en rangordning, även långt ner i hierarkin.

Citat:
Ursprungligen postat av -Hajen-
Dags att börja köra med dubbla kondomer. Batikhäxorna är väl så blåsta och naiva att de kör utan kondom med skäggbarnen. De hinner sprida obehandlad HIV till många intet ont anande makar. Dessa vänsterprasslar sedan med den snygga sekreteraren osv. HIV-epidemi och annat trevligt är att vänta.

Det finns garanterat ett samband mellan invandringen och att man tagit bort rapporteringsskyldigheten vid HIV.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Såvida du inte kan berätta vilken kod det var så säger jag bullshit.

Åh, nej. Någon anonym vänsterhäxa på internet tror inte på vad jag skriver!!! Du kanske själv satt där din gamla hagga?
Citera
2018-05-22, 18:44
Medlem
Rollinghands avatar
Dokumentären borde vara en väckarklocka för oss svenskar. Hur tusan kan någon (politiker) försvara en migrationspolitik som ger upphov till den här typen av perversioner. Batikhäxor som "fyndar" bland marockanska baaaaaaarn istället för att åka utomlands och köpa gambiansk långkuk.
Citera
2018-05-22, 19:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Bra poäng! Dessutom utan extrakostnaden på 3(?) miljarder om året som afghanbarnen medför. En ren vinst i jämförelse Mao.

Haha, ja de är billiga i drift tydligen. Ett tält i valfri park och en kaka hasch i veckan...
Citera
2018-05-22, 20:25
Medlem
Varför är inte polisen inkopplad? de kan ligga och spana på de liderliga slynorna
Senast redigerad av Rondellneger 2018-05-22 kl. 20:34.
Citera
2018-05-22, 21:16
Medlem
Wotans avatar
Det är ju riktigt äckligt att man jagar manliga sexköpare medan detta får florera ostraffat! Marockanerna har nog betydligt lägre medelålder än normala, kvinnliga prostituerade dessutom. Snacka dubbelmoral, dags att skicka ut den där medialt kompatibla negersnuten med handfängsel att jaga batiktanter!
Citera
2018-05-22, 21:28
Medlem
Ken Drydens avatar
Det handlar om bögprostitution. Det är mycket vanligt att bögar plockar upp de där nordafrikanerna och låter dem bo hemma hos dem över en helg. Gatubarnen får käk, pengar, kan tvätta sig och sina kläder, mm.

Detta skäms de för att säga i radio utan hävdar att det är kvinnor som köper sex av dem. De skulle ALDRIG erkänna för någon utomstående att de försörjer sig som stjärtgossar.

Därför hittar de på det där om att änkor och frånskilda kvinnor tar deras tjänster i anspråk. Prata med vilken snut som helst på Norrmalm. Batikhäxetorskarna finns inte, däremot finns det hur mycket bögar som helst (de flesta araber själva) som köper sex av pojkarna. Det där borde journalisterna ha berättat i programmet.
Citera
2018-05-22, 21:32
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebisFistaren
Min flickvän är 21 och hon har också köpt sex av migranter. Jag fattar inte hur fan hon tänkte och hon har sagt att det endast hänt några gånger men att hon aldrig ska göra det igen.

Jag begriper det inte..

Du måste skämta med mig? Och du stannar kvar? en gång förrädare då är man det livet ut. Sen måste jag fråga är din flickvän ful? ja tänker flyktingar är ju precis som alla andra och ligger med vem som helst som ser bra ut så jag antar att din flickvän är ful eller är hon gammal? Då hade jag också tagit betalt eller e hon bara konstig och gav han som hon hade sex med pengar efter samlag för hon e retard?
Citera
2018-05-22, 21:46
Medlem
eromasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Bättre länk: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1077989?programid=3381

/Moderator

Orkar inte lyssna på all arabiska i ts radiolänk!

Vid vilken minut i programmet pratas det om sexförsäljning till damer?
Citera
2018-05-22, 22:07
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det handlar om bögprostitution. Det är mycket vanligt att bögar plockar upp de där nordafrikanerna och låter dem bo hemma hos dem över en helg. Gatubarnen får käk, pengar, kan tvätta sig och sina kläder, mm.

Detta skäms de för att säga i radio utan hävdar att det är kvinnor som köper sex av dem. De skulle ALDRIG erkänna för någon utomstående att de försörjer sig som stjärtgossar.

Därför hittar de på det där om att änkor och frånskilda kvinnor tar deras tjänster i anspråk. Prata med vilken snut som helst på Norrmalm. Batikhäxetorskarna finns inte, däremot finns det hur mycket bögar som helst (de flesta araber själva) som köper sex av pojkarna. Det där borde journalisterna ha berättat i programmet.

Det är även min gissning, låter som ett otroligt scenario att batikkärringar springer runt och betalar gatubarn för sex. Trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in