2018-05-22, 17:06
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Räknas det som sexköp av minderårig om GM medvetet köper sex av någon de tror är under 18, men i verkligen har en ålder över 18?
Citera
2018-05-22, 17:13
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Well ..

2 afghanska barn med sin kärring

https://pbs.twimg.com/media/DdzplOLU8AAoRp3.jpg

Bilden säger allt

Har ni tråkigt nån gång så kolla in videon från batikkärringarna i "Vi står inte ut"
Varning utfärdas. Spyhink bör stå inom räckhåll.
Betänk, det är såna kvinnor som nu ger sej på marockanerna också.
https://www.facebook.com/vistarinteut/videos/568219813562182/
Citera
2018-05-22, 17:22
Medlem
pillenottens avatar
Tja vafan, allt är ju relativt - om ditt senaste ligg var en get, så är sannolikt en 65årig batikhäxa ett lyft.
Citera
2018-05-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Har ni tråkigt nån gång så kolla in videon från batikkärringarna i "Vi står inte ut"
Varning utfärdas. Spyhink bör stå inom räckhåll.
Betänk, det är såna kvinnor som nu ger sej på marockanerna också.
https://www.facebook.com/vistarinteut/videos/568219813562182/

Ja jävlar vilken samling, jag betraktar alla som är på video som bedragare och rånare av våra skattepengar. Förbannade parasiter hela bunten, såg jag Fridolin sjunga där uppe? Fy fan, tack för varningen, jag brukar ha spyhinken beredd varje gång jag loggar in numera-
Citera
2018-05-22, 17:31
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag tror nog att han tycker att de bör hålla sej till nån som är i deras egen klass och inte söka sej till "barn".
Jag tyckte det var en rätt träffande beskrivning av en typisk batikhäxa. De ser ofta hiskeliga ut och borde hållla sej till hiskeliga män då?
Ja sexköplagen ska gälla alla och inte bara män som springer Thai-salonger. Eller slopa skiten, och låt de ofräscha batikhäxorna hållas.. lika barn leka bäst...
Citera
2018-05-22, 17:34
Medlem
-Hajen-s avatar
Dags att börja köra med dubbla kondomer. Batikhäxorna är väl så blåsta och naiva att de kör utan kondom med skäggbarnen. De hinner sprida obehandlad HIV till många intet ont anande makar. Dessa vänsterprasslar sedan med den snygga sekreteraren osv. HIV-epidemi och annat trevligt är att vänta.
Citera
2018-05-22, 17:35
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Det var många år sedan jag hörde om hur gamla kärringar hade en kod med handväskan när de ville ha etiopisk eller somalisk ung pojke. Kärringarna satt i restaurangen i Kulturhuset vid Sergels Torg med handväskan på ett visst vis och blev då närmade av dessa pojkar. Herregud, det måste varit över 10 år sedan jag hörde detta.
Såvida du inte kan berätta vilken kod det var så säger jag bullshit.
Citera
2018-05-22, 17:46
Medlem
Månsans avatar
Enbart positivt att de kriminella afrikanerna kan dra in lite stålar utan att stjäla, råna och snatta. Jag ger blanka fan i vad äckliga kärringar från paradvåningarna i Stockholm roar sig med. Vill dom ha syfilis och betala för det så gärna för mig. Har ytterst svårt att föreställa mig att normala kvinnor i min egen målgrupp beger sig till plattan och plockar upp en skitig, illegal immigrant.

Man har ju sett bilder på dom där ohyggliga kärringarna i aktivistgrupperna för afghanerna. Läskiga tanter som röstar på Liberalerna eller Miljöpartiet, typ.
Citera
2018-05-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hajen-
Dags att börja köra med dubbla kondomer. Batikhäxorna är väl så blåsta och naiva att de kör utan kondom med skäggbarnen. De hinner sprida obehandlad HIV till många intet ont anande makar. Dessa vänsterprasslar sedan med den snygga sekreteraren osv. HIV-epidemi och annat trevligt är att vänta.
Du kan nog vara lugn, de här haggorna är så fula att de måste köpa sex av grabbar som knullar getter, de har inga makar där hemma
Citera
2018-05-22, 17:58
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Ja jävlar vilken samling, jag betraktar alla som är på video som bedragare och rånare av våra skattepengar. Förbannade parasiter hela bunten, såg jag Fridolin sjunga där uppe? Fy fan, tack för varningen, jag brukar ha spyhinken beredd varje gång jag loggar in numera-

Bög-Jonas var också där. Undrar om det ryckte i ändtarmen på han när han såg getknullarna?
Citera
2018-05-22, 18:01
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
--He's in that situation when he needs to find a new cow to stay with real fast, sas det om en uppenbarligen gemensam bekant.
Det var mycket prat om att man utnyttjade kvinnor för nånstans att bo och omkostnader.

Då tänkte jag att det handlade om män som nästlade sig in hos kvinnor här för att kunna stanna i Sverige, men visst, det kan ju mycket väl ha handlat om "klassisk" prostitution, som den i närheten på Malmskillnadsgatan.

Först när jag läste det här tänkte jag att snubbarna utnyttjar dem, sen slog mig tanken att kvinnliga horor förmodligen pratar exakt likadant om kunder som är feta, fula och gamla gubbar.
Citera
2018-05-22, 18:13
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Först när jag läste det här tänkte jag att snubbarna utnyttjar dem, sen slog mig tanken att kvinnliga horor förmodligen pratar exakt likadant om kunder som är feta, fula och gamla gubbar.

Det är nog inte bara regelrätta horor skall du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in