Citat:
Ursprungligen postat av
DaChief
AT i 6 månader? Vad upplevde för konstigt då?

låg i sängen typ hela dagen. gick upp och åt bara. när jag gick ut tänkte jag bara på en sak och det var att överleva.
Citat:
Ursprungligen postat av
take-apart
Varför ville den här "vännen" att få dig ur trippen? Och varför kände du dig osäker i din egna lägenhet
efter det? Fick du någon sorts paranoia av upplevelsen som du tolkar som psykos?
Några få frågor, men det blir lättare att uppfatta händelsen om du förklarar det.
vet inte varför han ville få mig ur den helt ärligt. tror att han antog att jag hade fastnat i något stadie.
jag kände mig osäker då hela hans personlighet skriker fara.
det paranoida har jag haft sedan den drogutlösta psykosen, och det är kvar lite än idag men väldigt lite. får typ för mig att folk vet om vad som har hänt mig och att vissa gör narr av mig på stan.
sedan stärktes väl det paranoida iom trippen eftersom allt var så jävla skevt när man flyttades i olika tid och rum men ändå befann sig i samma rum. min synvinkel placerades i rummens alla fyra hörn, till och med i taket som en kamera. alltså något typ av dissociativ störning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thubbe
Drogerna har inga påvisade toxiska effekter men det innebär inte att det inte kan vara farligt att trippa. Hallucinogena droger öppnar grindarna i huvudet, på gott såväl som ont. Precis som det kan släppa in lycka kan det också släppa lös demoner.
Jag tycker med din historia att du absolut bör hålla dig borta från psykedeliska substanser. Jag kan dessutom inte förstå varför du skulle vilja fortsätta trippa då dom hittills verkar ha försatt dig mestadels i mardrömssituationer.
jag kommer försöka hålla mig ifrån det trots att det är typ det enda roliga och spännande här i livet verkar det som. är dock jävligt sugen på e och sex då jag aldrig testat det så lär köra en halv e någon gång då vid tillfälle.
bra fråga, som sagt, det var idiotiskt gjort men jag tror att jag ville fly verkligheten ett tag då den var enormt psykiskt påfrestande.
trodde lsd och svamp var lösningen på depression men har nu förstått vad den beror på och det är min oförmåga eller snarare blyghet att skapa kontakt med andra människor. en dålig självkänsla bottnar det i och det är den jag måste jobba på.
är väldigt känslig som person. har ett ganska bad boy aktigt yttre men det har jag som ett skydd för mig själv. folk tolkar det som jag är en bad boy eller ett rövhål men egentligen är jag en väldigt känslig och ödmjuk kille. så jävla jobbigt dilemma. och folk som skrattar och skämtar blir jag arg på då jag vill också vara som de men kan inte riktigt öppna upp mig själv och låta mig själv bara vara naturligt - blir liksom jobbigt när jag skickar signaler till folk att jag är en självupptagen, agressiv person så är jag egentligen det motsatta.