Citat:
Ursprungligen postat av
halivaggen
Nja med tanke på att allt från media till privata personer uppehöll sig runt offret när hon hittades så tror jag nog det var LW då HD är motsatsen utseendemässigt mot en asiatisk.
Får man tro tråden har SD och LW prasslat i sex år. LW skilde sig med ordning och reda från sin make medan SD lekte runt och var aldrig beredd att på riktigt lämna HD. Det tror jag är orsaken till striden emellan SD och LW. Hon ville mer än honom.
LW blev helt enkelt en liten kaninkokerska och en kaninkokerska kan göra vad som helst, anmäla älskaren för misshandel, snacka med väninnor om hur dum och kränkande älskaren SD är etc endast för att LW inte fick honom att lämna frun.LW känns manisk. Jag tror LW ville mer än SD, hon ändrade livsstilen helt och hållet för honom men det hjälpte tyvärr inte.....
Jag har hela tiden tänkt "manisk" när jag ser alla aktiviter hon pysslar med.
Hennes mani kan ha gjort att den moraliska kompassen vreds fel när hon inledde ett förhålllande med en gift man. Sånt gör man bara inte. Inte ostraffat iaf.
Tänk om den försmådda frun faktiskt fått vara den som stöttat och skyddat sin hulde make när han förtvivlat försökt göra sej fri från LW. En dag slog det slint...
Faktum är att sånt har hänt.
Nåja, vi får faktiskt spekulera.