2018-05-22, 10:32
Medlem
Jag har för mig att jag läst läst eller hört om en händelse där Martin Timell enligt någon skapligt känd kvinna, skulle stått och hängt fram kuken i något hörn. Kan ha varit någon form av tillställning där det inte varit speciellt lämpligt eller normalt.

Någon som har mer fakta där?

Kvinnan i badtunnan kan väl ha gått omkring och varit småkåt i annan riktning?

Därav glidfuktig fitta som Timells fingrar lättare for in i.

Hade kvinnan varit torr i könet. Då hade det det kanske blivit mindre penetrering och därmed lindrigare övergrepp?

Spännande detaljer som troligtvis diskuteras bakom stängda dörrar😎
Citera
2018-05-22, 10:38
Medlem
Jäklar vad besvärad han ser ut på bilden i
dagens tidning. Jag har nog aldrig sett en
så besvärad människa...
Citera
2018-05-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag har för mig att jag läst läst eller hört om en händelse där Martin Timell enligt någon skapligt känd kvinna, skulle stått och hängt fram kuken i något hörn. Kan ha varit någon form av tillställning där det inte varit speciellt lämpligt eller normalt.

Hade kvinnan varit torr i könet. Då hade det det kanske blivit mindre penetrering och därmed lindrigare övergrepp?

Det var Caroline Giertz.

https://www.expressen.se/noje/tv-profilen-timell-visade-mig-sitt-kon-/
Citera
2018-05-22, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jäklar vad besvärad han ser ut på bilden i
dagens tidning. Jag har nog aldrig sett en
så besvärad människa...
Gissar att det handlar om att hans fru och barn nu får reda på att han stoppat in snorren lite här och var. Jobbigt för frun att få reda på efter många år av illusionen att de hade något speciellt ihop, jobbigt för barnen att pappa behandlat mamma så respektlöst.
Senast redigerad av bazaar 2018-05-22 kl. 11:08.
Citera
2018-05-22, 10:58
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XrSC
Martin är en solklar gris och allmänt oskön människa, det tvivlar jag inte på. Oskyldig är han garanterat inte heller, men seriöst att bli anmäld för våldtäkt efter så här lång tid? Nej det kommer bli friande dom allt annat vore orimligt.

Med det tankesättet så borde Palmes mördare kunna andas ut. Även personen i fråga skulle åka fast. Det var så länge sedan, så rimligtvis borde mördaren frias. Allt annat vore orimligt?
Citera
2018-05-22, 11:17
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Vem som har ett intresse? Alla kvinnoorganisationer, alla vänsterorganisationer, alla politiska partier, all kvällsmedia och SVT. Det handlar om symbolpolitik. Vanligt folk tycker att att det är ett svinigt beteende, men det finns ingen rimlighet att ta det till rätten efter nio år.

Ungefär så, på detta följer om Massi F hade haft intresse att driva frågan lika hårt om det inte varit en Tv-kändis utan en vanlig knegar-Svensson som begått det påstådda övergreppet. Och om alla intressen du räknat upp hade hejat på lika livligt? Vilket leder till min avslutande och viktigaste frågeställning, har vi olika måttstockar på vem som hamnar i rätten beroende på vem det är som anklagas för att ha begått ett brott? Är dessutom Polis och Åklagare mer benägna att driva tvivelaktiga mål till rätten bara för att den åtalade är en kändis?
Citera
2018-05-22, 11:19
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Med det tankesättet så borde Palmes mördare kunna andas ut. Även personen i fråga skulle åka fast. Det var så länge sedan, så rimligtvis borde mördaren frias. Allt annat vore orimligt?

Det finns en anledning till att våldtäkt har en preskiptionstid och att mord inte har det.
Citera
2018-05-22, 11:23
Medlem
75Sailormans avatar
Det är ganska intressant att läsa de olika förhören med det presumtiva offret och se skillnaderna när hon anmäler och när hon har MF med sig.....
Citera
2018-05-22, 11:48
Avslutad
Det här är bara ett i raden av alla övergrepp som MT i god PK-immunitetsanda gjort sig skyldig till. Allt nedtystat av Svt och TV4. Underbart att se dessa missfoster (MT-EMF) drabba samman, båda är inkompetenta och en produkt av MSM. Kommer EMF våga att tala om tystnadskulturen inom media eller kommer det att undvikas pga hennes egen självbevarelsedrift ?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Timell
Nu kommer det att poppas popcorn !
Senast redigerad av pe11e 2018-05-22 kl. 12:00. Anledning: Tillägg
Citera
2018-05-22, 12:01
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Allt är 100% Lulu Carter hämnd. Hon kastades ut från ÄH efter ultimatum från Martins fru efter otrohetsaffären. Kom sedan aldrig riktigt tillbaka inom TV. Hon e bitter vädrar seger när hon träffar den unga tjejen som nu blivit lite äldre och drar det kortaste stråt dom har men drar till med våldtäkt. Påhejad av psykot Massi Fritz kör man detta utan konsekvensanalys. Stackars målsägande säger jag,
Lite rätt har du nog , men samtidigt ingen rök utan eld. Jag tror MT (har hört inte sett) har varit ett asshole med makt. Känns ändå skönt att han blir dragen i smutsen nu. Tror nog han har gjort sig förtjänt av det. Förresten är det någon som vet om hans fantastiska fru fortfarande står bakom honom??
Citera
2018-05-22, 12:03
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Jo. Du har rätt om den där händelsen. MT hade på en firmafest trängt upp en halvkänd tv-kvinna i ett hörn med dasen uthängande för att fråga en sak. Det hela hade dragit ut till ett längre samtal. Enligt kvinnan stod Timell och pratade en lång stund med dasen hängande utanför.

Kan det möjligen vara samma kvinna som är målsägande i denna pullaffär? Jag har fått för mej det. Nån som minns vilken kvinna det var som berättade det där när Metoo var som ettrigast?
Senast redigerad av Shaggyme 2018-05-22 kl. 12:06.
Citera
2018-05-22, 12:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Jo. Du har rätt om den där händelsen. MT hade på en firmafest trängt upp en halvkänd tv-kvinna i ett hörn med dasen uthängande för att fråga en sak. Det hela hade dragit ut till ett längre samtal. Enligt kvinnan stod Timell och pratade en lång stund med dasen hängande utanför.

Till och med en luttrad kämpe som jag själv blev brydd av berättelsen. Kan det möjligen vara samma kvinna som är målsägande i denna pullaffär? Jag har fått för mej det. Nån som minns vilken kvinna det var som berättade det här när Metoo var som ettrigast?
Det var Caroline Giertz som Martin visade könet för. Det är inte hon som är kvinnan i badtunnan.

https://www.expressen.se/noje/tv-profilen-timell-visade-mig-sitt-kon-/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in