2018-05-22, 09:05
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigersonHolmes
Ja, helt klart möjligt. Men jag vill också lyfta möjligheten att man vill hålla på sina kort mot en MGM om denne försöker hitta på händelser om när/var denne träffade BO senast. Alltså att inte ge bort information som endast mördaren kan veta.

Klart Polisen håller på info, men att det är just LW det gäller borde vara allmänt känt nu, som någon just skrev, det är en procedurfråga att identifiera. Skulle tro att de kommer bekräfta detta kl 14 idag.
Citera
2018-05-22, 09:07
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniello-castello
Att yngsta sonen som fyllde år sov hos Lena vet vi. Det var de stora barnen plus exmaken som kom på morgonen för att fira honom som upptäckte att hon var borta. Exmaken har blivit rekommenderad att inte identifiera Lena. Det tyder på att hon antingen har fruktansvärda skador eller så har naturen hunnit göra sitt. Hur det än är så är allt hemskt.
Ditt första inlägg, och du verkar vara säker på din sak.
Citera
2018-05-22, 09:08
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag tror att hon är så pass illa tilltygad att släktingar inte kan brukas, av etiska skäl, för att identifiera kroppen och att polisen istället gör bruk av DNA för en 100% identifiering.
Det är klart att polisen vet vem det är som har dräpts, det handlar bara om en procedurfråga.
Självklart är det så. Jag tror hon är rejält misshandlad med slag (sparkar?) i ansiktet/huvudet . Då ber man inte närstående identifiera , då är det DNA som gäller. Snart får vi veta.
Citera
2018-05-22, 09:11
Medlem
Någon skrek, bevisat av minst två personer, kanske fler som för oss är okända. . Men, VEM var det som skrek ? Finns det bevis på, att det var just Lena som skrek ?
Citera
2018-05-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Ditt första inlägg, och du verkar vara säker på din sak.

Jag vet att det är mitt första inlägg. Tack för upplysningen. Jag är säker.
Citera
2018-05-22, 09:18
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Därmed mest troligt en lättkränkt typ. Han verkar leva i villfarelsens att han är Guds gåva till mänskligheten. Får inga bra vibbar.

Verkar ha ett smått fanatiskt intresse för geocaching. Och för att ta foto av sig själv. Han ger ett väldigt självupptaget intryck.
Och som nån som sa sig känna honom- ”hysteriskt” intryck.
Senast redigerad av T34Panzer 2018-05-22 kl. 09:59.
Citera
2018-05-22, 09:19
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Någon skrek, bevisat av minst två personer, kanske fler som för oss är okända. . Men, VEM var det som skrek ? Finns det bevis på, att det var just Lena som skrek ?
Bevis? Du menar att någon har filmat henne skrikandes? Självklart finns det inga bevis, det kan vara någon som kvällsknullar med öppet fönster som skrek. Det kan också vara HD som bevittnar dråpet/mordet och som skriker. Men arbetshypotesen att det är BO som skriker är rimlig tills det uppkommer något annat som kan tänkas förändra den.
Citera
2018-05-22, 09:23
Medlem
Citat:
Bevis? Men för helvete......
Citera
2018-05-22, 09:23
Medlem
Varför är det självklart ?
Citera
2018-05-22, 09:25
Medlem
Citat:
Varför är det självklart ?
Inget är för fan självklart. Hur i helvete skulle det kunna vara det?
Citera
2018-05-22, 09:32
Medlem
Jag ställde frågan om "självklart" till Mister..
Citera
2018-05-22, 09:32
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
Har du tipsat polisen?

Borde dom inte ha kartlagt hennes aktivitet på mobil och på sociala medier och själva gjort denna koppling? Men med tanke på hur dåligt de presterat initialt i denna händelse så kan man ju bli lite orolig. Fast å andra sidan har vi ju lärt oss att polisen föjer trådar här på flashback, vilket inte minst visat sig i FUP...
Senast redigerad av T34Panzer 2018-05-22 kl. 10:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in