2018-05-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Dom träffades den 19 mars på ett geocache-event.

(Från LW's konto) - LW tar en bild på SD: Bild 1

(Från SD's konto) i exakt samma ögonblick som SD tar en bild på alla utom LW: Bild 2

Men av någon anledning duger det inte att halva hon är med på bilden så han (eller någon annan med tillgång till kontot) maskar bort henne med en svart ruta: Bild 3
Ja, hur sjutton ska man tolka det? Perfektionist och vill inte ha halva människor med på bild? Knappast. Men frun kanske inte ska se att de träffats om hon var svartsjukt lagd?
Citera
2018-05-22, 00:06
Medlem
Citat:

(Från SD's konto) i exakt samma ögonblick som SD tar en bild på alla utom LW: Bild 2

Men av någon anledning duger det inte att halva hon är med på bilden så han (eller någon annan med tillgång till kontot) maskar bort henne med en svart ruta: Bild 3
Bra iakttagelse, förresten!
Citera
2018-05-22, 00:13
Medlem
Citat:

Togs upp rätt tidigt också i denna tråd. Men bra att klargöra igen
Citera
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Bra iakttagelse, förresten!

Jag upptäckte det rätt tidigt i tråden, men tänkte repetera det eftersom så många är nytillkomna efter det att kroppen hittades. Vi har inte lyckats hitta nån förklaring till det ännu, och det är klart märkligt. Jag har inte hittat någon liknande redigering på dom andra 1000+ bilderna jag tittat igenom. Har iof skummat rätt hårt.

Som någon sa verkar något ha inträffat under våren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Efter att ha tittat på 100-tals selfies av honom så tycker jag han är sliskig.
Rent av narcissistisk. Och en jädra tönt.

https://minfil.com/pePf6fedb7/IMG_0914.PNG

Därmed mest troligt en lättkränkt typ. Han verkar leva i villfarelsens att han är Guds gåva till mänskligheten. Får inga bra vibbar.
Citera
2018-05-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Lite psykotiska Kaj Linna drag på leendet hos SD...
Hans ögon påminner mig om Peter Madsen.
Citera
2018-05-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Därmed mest troligt en lättkränkt typ. Han verkar leva i villfarelsens att han är Guds gåva till mänskligheten. Får inga bra vibbar.
Håller med. Obehaglig typ.
Citera
2018-05-22, 00:21
Medlem
Åklagaren och polisen jobbar med att lokalisera paret. Sd borde inte ha släppts från början. Örebro polisen har gjort två grova fel, deras hundar kan ingeting och sen släpper man en mördare.
Citera
2018-05-22, 00:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
LWs ex bor alltså granne med SD (två hus bort). Bodde LW där när om var gifta? Då umgicks dom kanske som grannar redan på den tiden? Vilken soppa. Alla känner alla.

Som i Knutby...
Citera
2018-05-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Åklagaren och polisen jobbar med att lokalisera paret. Sd borde inte ha släppts från början. Örebro polisen har gjort två grova fel, deras hundar kan ingeting och sen släpper man en mördare.
Nja .. man hade nog inga bevis men jag är övertygad om att polisen har koll på dom! Kom ihåg Johanna Möller och hennes Thailandsresa .
Citera
2018-05-22, 00:29
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

+ SOS alarm som inte ens skickar polis på larmet.
Citera
2018-05-22, 00:30
Medlem
Citat:
Är det nån tidning som skrivit detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in