2018-05-21, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Jahaja. Då var det hans tur till räkning, inte direkt otippat.
Men hur aktiv har han varit de senaste åren? Bortgjord är en sak, men var han aktiv nu på slutet eller?
Citera
2018-05-21, 01:05
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmosa
Jag var där och kikade. Grannarna storlipar. En Somalisk familj med barn som berättade om att mamman till den skjutne(tror jag) är på sjukhuset just nu.

Bilen är en grå golf med regnummer *SW098 och registrerad på en J*vie* Flo*es Men*

*u *a *r

Vilket underbart samhälle vi fått.

Skriv ordentligt eller inte alls.

Passar "u", "a" och "r" i samma ordning i namnet?

U i namnet, a i mellannamnet och r i efternamnet?
Citera
2018-05-21, 01:08
Medlem
jag har ingen aning om detta är relaterat till mordet eller inte men min kompis var vid Södra Ullevi ca kl 20:15, varpå hon såg två automatvapenbeväpnade män med hjälmar på huvudet sikta på två män i en bil som dom stannat. hon var inte lika nyfiken som jag hade varit så hon gick vidare, i sällskap med två snubbar som filmade händelsen. en helikopter hovrade i närheten.

kan fråga henne om mer detaljer imorgon då hon återigen är vaken ifall intresse finns.

någon som vet någonting mer om detta?
Citera
2018-05-21, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk

Bilen är en grå golf med regnummer *SW098 och registrerad på en J*vie* Flo*es Men*

*U *a *r *a
Citera
2018-05-21, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvatorMundi
Hans postadress är fortfarande anstalten i Tidaholm.
Vem är bo så
Citera
2018-05-21, 01:10
Medlem
Citat:

U är för regnummer.

Javi*r Flor*s M*na

* = e
Citera
2018-05-21, 01:10
Medlem
Citat:

U i regnummer
R i mellannamn
A i Efternamn
Citera
2018-05-21, 01:11
Moderator
Schlesiens avatar
Sammanfogade trådar

Utgångna rubriker:
En person har skjutits i samband med en skottlossning nära Guldheden Göteborg. 104 inlägg
En person har blivit skjuten i Guldheden (Gbg) 23 inlägg

/Moderator
Citera
2018-05-21, 01:41
Medlem
Bactrianuss avatar
För bara några dagar sen rapporterades det om ett rånförsök på Syster Estrids gata. Två yngre män försökte råna en tant på hennes halsband, men hon lyckades freda sig. Tanten fick en lättare skada.
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2018/maj/16/16-maj-15.24-ran-forsok-goteborg/

Inte direkt någon kandidat till Hall of Fame vad gäller brottsfall i stort, men jag kan inte minnas att det rapporterats nån brottslighet alls av den här typen i detta område så länge jag bott här (knappt två år). Och nu två våldsbrott i snabb följd på samma gata. Kan det finnas ett samband?
Citera
2018-05-21, 02:17
Medlem
Är det helt enkelt Tony Apa som är BO? Många har ju förutspått hans hädanfärd och borde väl kunna vara rimligt.
Citera
2018-05-21, 04:30
Bannlyst
Jag tror inte det var en k-pist utan snarare två skyttar som sköt mot bilen. Föraren tog sig ut och hittades blödande på marken.

Jag önskar vi kunde satsa mer resurser på polisen så att de enklare kan plocka buset med vapen. Vad sägs om nattliga stopp av bilar längs med e20/e18 precis vid örebro, södertälje och västerås. Då får man tag i både vapen,narkotika,och kurirer som göder dessa organiserade brottslingar.
Utan pengar och narkotika så dör deras verksamhet ut och därmed behovet av att skjuta på varandra.
Citera
2018-05-21, 05:55
Medlem
Polishelikoptern cirkulerade en bra stund här på hisingen efter skottlossningen, så nåt måste dem vart på spåret känns det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in