2018-05-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokaHallon
Kan tyvärr inte det, men jag ser profilen utan problem. Är du säker på att den är privat?

Nu blir jag förvirrad, jag tror profilen var privat men jag kunde följa länken och se det senaste inlägget. Har han två olika konton?
Citera
2018-05-20, 23:51
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Sonen verkar vara sjuk, kanske psykisk sjuk? För ett år sedan gillade han ett hemskt youtube klipp.

https://minfil.com/f1Lb59e7b1/45561FF7-A038-490E-B42A-D27CD9734EBE.jpeg
Ja "Lucas the spider" låter ju väldigt hemskt. Hade förväntat mig någon form utav avrättningsvideo eller liknande, detta var ju bara kända videor som vem som helst skulle kunna "gilla".

Nej tror vi ska släppa misstankarna om sonen i det här.
Citera
2018-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Mycket konstigt.
Men kära nån! Ungdomar bombar varann med hjärtan och pussmunnar och " snygging" och "bästa" .
Jag tror dessutom att ungdomarna blibit tillsagda av polisen att inte skriva något i sociala medier om detta. Familjen har fått info och vet på andra sätt saker som polisen inte vill ska komma ut. Dessutom för att skydda dem. Ger de minsta lillfinger på sociala medier kommer folk skriva frågor och kommentarer ungefär som här, som omogna rasistupprapningar om mamma och skäggbarn (vilket skribenterna säkert själva är, unga män med ännu gles skäggväxt och ett mycket omoget känsloliv och tänk). Media kommer att citera barnens kommentarer etc. Ett bra råd! Ungdomarna kan inte överblicka vidden och konsekvenserna av det de skulle skriva.
Citera
2018-05-20, 23:53
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Aftonbladet skriver ju att det hittats en "intressant bil" i en närliggande kommun...

Ingen i Närke som sett någon bil som polisen visat intresse för?

Vadskrev de, närliggande flera mil bort? Karlskoga, Nora, Lindesberg?
Citera
2018-05-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quietdrive
Lenas insta
Dottern Esters insta
Sonen Noas insta

Som sagt mycket konstig selfie han la upp för 3 timmar sen...
Allvarligt talat - Den där dottern ser ut som hon går på droger. Bild nummer två är ju nästan äcklig och att hon lagt ut en bild för tre dagar sedan är ju helt crazy - om hon inte var drogad förstås
Citera
2018-05-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Askersund...?
Citera
2018-05-20, 23:57
Medlem
Citat:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kazdAA/polisens-nya-fynd-i-mordarjakten

Citat:
I jakten på en misstänkt mördare har polisen gjort flera beslag i en helt annan kommun – flera mil bort.

Enligt uppgifter till Aftonbladet handlar det om en parkerad bil i vilken man hittat flera saker som bedöms vara intressanta i utredningen.

Själva bilen ska också vara beslagtagen.
Citera
2018-05-20, 23:57
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikkeMus
Askersund...?

Hallsberg, Katrineholm?
Citera
2018-05-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Inte troligt!?
Jag tror dess värre att detta är någon i hennes närhet och ev. kan steroider eller liknande drog finnas med i bilden.
Fruktansvärt sorgligt.
Det finns ganska mkt info genom bloggar mm bara ut och sök
Grannen SD som förhörts och vars hus varit avspärrat och som enligt någon tidning eller ett teveinslag, minns inte vilket, begett sig utomlands, och vars bil polisen ska ha beslagtagit för några dagar sedan, har haft kontakt med BO kring geocatching. Bl. a.
Citera
2018-05-21, 00:01
Medlem
Citat:

UW är ju från Karlskoga och Lindesberg
Citera
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Mycket märkligt. Precis som jag nämnde om dottern. Jag tror att sonen och dottern är mördarna.

Nu har jag inte kommit längre in i tråden än hit. Men här får jag även veta att jag inte kan ta dig seriöst någonstans.
Nyss var du så sjukt säker på att det var sd och kallade det "case closed".
Nog för att du hasplar ur dig en massa skit, men när du tvärvänder såhär så blir det än mer tydligt.

Varför postar du ens när du inte har något vettigt att komma med? Det blir bara en massa trams att läsa igenom.
Citera
Medlem
Kumla?
Zinkgruvan?
Arboga?
Hällefors?
Fjugesta?
Mullhyttan?

Sluta gissa......... 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera