2018-05-20, 23:41
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Polisen har hittat en bil flera mil från Örebro. Lena var ju aktiv geocaching och friluftsmänniska. Kan det vara så att gm känner henne genom dessa aktiviter?

Inte troligt!?
Jag tror dess värre att detta är någon i hennes närhet och ev. kan steroider eller liknande drog finnas med i bilden.
Fruktansvärt sorgligt.
Det finns ganska mkt info genom bloggar mm bara ut och sök
Citera
2018-05-20, 23:42
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Vart skulle hon ha joggat då, på E18?

Njä, det verkar att det går en mindre väg intill på andra sidan planket.
Citera
2018-05-20, 23:43
Medlem
Nu börjar det spåra helt här, att blanda in barnen när de just förlorat sin mamma är bara så lågt. Ungdomar hanterar sorg på helt andra sätt än vuxna så att om ni tror barnen har mördat sin mor pg.a att de lägger ut selfies på IG tror jag ni är helt ute i vischan. Låt bara barnen vara
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Njä, det verkar att det går en mindre väg intill på andra sidan planket.

Stämmer. Det är en gångstig runt villaområdet som går där. Man kan ta sig runt planket där.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusMancuso
Han ser ut som en skithög - men varför skulle han döda morsan? Kan ju inte finnas några pengar att tala om i det hushållet?

Ärligt talat ser han ut som en ensamkommande ... Adopterad?

Ja du Sherlock... kan det bero på att hans mamma är adopterad från korea....
Citera
2018-05-20, 23:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Nu börjar det spåra helt här, att blanda in barnen när de just förlorat sin mamma är bara så lågt. Ungdomar hanterar sorg på helt andra sätt än vuxna så att om ni tror barnen har mördat sin mor pg.a att de lägger ut selfies på IG tror jag ni är helt ute i vischan. Låt bara barnen vara
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (2018-05-15)
Citera
2018-05-20, 23:45
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vittnen eller ett vittne? Har vittnet/vittnen nämnt det innan hon hittades eller efter?

Vad skulle hon ha gjort där? Jag fattar helt enkelt inte varför hon skulle befinna sig där. Hon är ju vuxen så jag tror inte hon går bakom ett bullerplank för att smygröka. Hon skulle nog inte heller möta upp nån snubbe där av samma anledning.

Innan hon hittades ringde dom 112 samt åkte och tittade runt. Dom har även varit in på förhör angående detta. Finns att läsa i tråden om det.

Hon har väl blivit tvingad dit och nedbrottad där eller nåt, vad vet jag. Men låter för mig mer sannolikt att det hela skett där eller väldigt nära, med tanke på vittnesuppgifterna.
Citera
2018-05-20, 23:47
Medlem
Sonen verkar vara sjuk, kanske psykisk sjuk? För ett år sedan gillade han ett hemskt youtube klipp.

https://minfil.com/f1Lb59e7b1/45561FF7-A038-490E-B42A-D27CD9734EBE.jpeg
Citera
2018-05-20, 23:48
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Äldsta sonen tog studenten förra året. Hursomhelst SD har nu ikväll gjort sin fb privat, så var det inte under dagen. Sd är mördaren.cased closed

Jag tror dom flesta förstår honom oavsett om han är inblandad eller inte. Lär ju inte vara så kul när en massa folk kommenterar och liknande. Måste vara skitjobbigt oavsett.

Jag är långt från övertygad att han är skyldig från vad vi kan hitta. Visst, det finns en del märkligheter, men det kan lika gärna vara nån som flyger under radarn. Finns en del kufar som haft kontakt med LW. Vi får se vad polisen kan gräva fram.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (2018-05-15)

Instämmer till fullo. Låt barnen sörja sin mor på sina egna sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja du Sherlock... kan det bero på att hans mamma är adopterad från korea....

Men pappan är väl vit antar jag. Tycker han borde få renare drag om en asiat och en vit är ihop.
Citera
2018-05-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Tycker han ser sjukt obehaglig ut och vem lägger ut den bilden några timmar efter det kommer ut att hans mamma har dött?
Noll sympati at all.
Barnens instagrambilder kan ju vara ett sätt att hantera nyfikna som vill snoka i deras privatliv. Strongt av dem, i så fall. All sympati med BO:s barn. Lämna dem i fred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in