Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Nja, det finns en tyst grupp också som inte har ork och lust att diskutera med konspirationsfalangen. Här om någonstans är den gamla internetdevisen om grisbrottning applicerbar.
Jo, jag ska sätta upp den där devisen över skärmen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Gud så trist. Sluta nu att framhäva din narcissistiska sida, och försök att vara lite rolig. När det gäller enskilda, belagda siffror, har du inget att frukta. Det är när du, alltför ofta, träffar snett i dina bredare analyser som du kan behöva korrigeras, och ledas in på den breda vägen. Du nöjer dig säkert inte med mindre än ja och amen till allt, men det är inte riktigt forumet för att få den reaktionen. Halmgubbar är du dock forumets mästare på, ibland med viss substans, ibland bara av vana.
Tror du fått något om bakfoten här - narcissister älskar uppmärksamhet, hade det varit min bag skulle jag inte få nog av detta tjat om mitt nick. Men jag trivs faktiskt bäst under en korkek, även om jag helst slipper blommorna pga allergi. Och jag förväntar mig inte ja och amen till någonting alls. Vad gäller att jag tydligen behöver ”korrigeras för att ledas in på den breda vägen” (hmm) så är det ju kul att du utsett dig själv till hålfotsinlägg, men jag är så noggrann jag orkar vara och lägger mycket kraft på att kolla upp saker, i motsats till en viss herr ”Sentio var överlägset bäst på att mäta EU-valet” som de inte mätte, så kom fan inte och insinuera att jag satt slarv i system.
Jag tycker det är spännande och intressant med opinionsmätningar, särskilt när det gäller SD eftersom det är ett direkt mått på det folkliga upproret mot invandring som är the pet peeve of my life. Och det hade kunnat vara ROLIGT, särskilt när det går uppåt som nu. Men det tillåts liksom inte vara roligt, för man tvingas vada upp till midjan i detta jävla spammande från party poopers som tjatar om skojarinstitut, uppjusteringar, agendor och manipulation. Man hinner knappt posta en ny mätning så trillar det in en röd klocka i hörnet från gnällspik ”Fnysington” eller gnällspik ”Mac-arthur” och så är det samma trötta tugg som i princip kunde vara copy pastat från förra klagosången. Om ni hatar opinionsmätningar så förbannat är det väl rätt mycket självskadebeteende ni håller på med?
Jag menar vi bevakar en politisk framgångssaga av sällan skådad art här, men ni lyckas tamejfan på nåt sätt göra festen till gravöl ändå. Nån sa att konspirationsteorierna om OI finns (eller borde finnas) som separat ämne - detta är den bästa Flashbackidé jag hört någonsin, för det ÄR trots allt ett separat ämne.