Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Hela er argumentation bygger på ett påstående om att en film från tropicana skulle föreställa prinsen - nu när den är totalt motbevisad har du vara trans ich oförmågan att erkänna att du hade fel. Ha så kul med det men återkom om du huttar några som helst fakta.
Men deras argument bygger ju inte enbart på det. Du vet ju hur dom tänker, men du ger blanka fan i hur dom tänker och ser istället som att din version är 100% korrekt och alla andras versioner är totalt sämst.
Ändå sitter du här och käftar, för det är det du gör. Du skiter ju fullstänidgt i hur personer tänker, hur dom kommer fram till sina teorier, påståenden, du ger fan i hur dom inte litar på mainstream media o.s.v
Du vet ju för fan allt detta, så varför respekterar du inte det för en jävla gångs skull och ger fan i och käfta på detta viset?
Eller du är inte här för att käfta, vill du påstå det?
Du gav ju fan i att svara på "hur du vet att x är ensam på hotellet".
Du påstår också att allt som stöder deras antaganden,teorier ,tankar m.m är inte trovärdiga källor, men dina källor är trovärdiga?
Hur i helvete kan dina källor vara trovärdiga? Inte bara i denna tråden men i alla trådar? Du går ju på text hela tiden, ord.
Så dina källor som ger fan i och svara på svåra frågor om utredningar, ger fan i och debaterra saker, och som attackerar frågorna m.m, det är dom som är trovärdiga?
Hur tänker du ens? Helt otroligt. Kan du inte bara försöka respektera att folk har helt annan syn än dig på saker, och gå din väg? Inte fan går jag in i trådar som jag 100% inte håller med om och står där och käftar.
Om jag skulle gå in i såna trådar, ställa frågor, försöka förstå hur dom tänker, det är en sak. Men att säga att dom är dumma i huvvet och att mina källor är 100% korrekta, era är 100% är totalt meningslöst och missar helt poängen.