Citat:
Ja och mkt mer vet INGEN ännu.
Jag har skrivit flera gånger om innehållet i brevet.
Och jag har inte frågat mer om det.
Vad jag har förstått så var det handskrivet eftersom hon beskrev det som att det såg ut till att vara snabbt nerkluddat.Kan inte tänka mig att man uttrycker dig så om det vore utskrivet på computer.
Jag har skrivit flera gånger om innehållet i brevet.
Och jag har inte frågat mer om det.
Vad jag har förstått så var det handskrivet eftersom hon beskrev det som att det såg ut till att vara snabbt nerkluddat.Kan inte tänka mig att man uttrycker dig så om det vore utskrivet på computer.
Snabbt nerkluddat. Det låter inte så väl genomtänkt och planerad. I alla fall inte själva skrivande av avskedsbrevet. Hur ska man förställa sig detta? En skriver den andra sitter bredvid och undertecknar när det är skrivit färdig. Efter dådet, innan dådet? Några dagar måste man jo åtminstone diskuterad detta. Eller inte? Räcker det med en dag att två depressiva och självmordsbenägna föräldrar (OM det var så) fattar beslutet att döda barnen och sen begår självmord?
Snabbt nerkluddad. Märkligt. Jag hade förstådd det om en gm hade begått dådet i affekt och skrivit något snabbt nerkluddat det efter dådet. Inte riktig när två föräldrar har suttit tillsammans och planerad detta. Då hade man väl skrivit ett avskedsbrev innan? Försökt att förklara för anhöriga om man nu lämnar ett avskedsbrev efter sig.
Absurd. Mycket svårt att förstå. Jag undrar vilket bevismaterial polisen här att man är så säker att det var samförstånd. Vilken teori har polisen????
Os hårddisk var raderat. Alla sökningar han har gjort på nätet inte synliga mer. Beställningar som kan ha gjorts inte synliga heller? Hs hårddisk inte raderat, allt kvar?