Citat:
Jag förstår att du gärna vill att judar och kristna inte ska stå tillsammans. För att inte tala om hur många kristna som genom åren massakrerat judar. Jämför man har muslimerna varit ett under av tolerans.
Inse att judar inte litar ett ögonblick på er kristna sionister som när som helst kan vända er mot dem igen. Samma personer som ena ögonblicket säger sig älska judar säger nästa att de alla kommer hamna i helvetet, att antikrist är en jude eller att judar korsfäste Jesus.
Ingen gjorde några mirakler, det är bara en sagobok. Vissa växer upp och inser att tandfen, jultomten och olika gudar inte finns. Andra för krig baserat på vilken av sagoböckerna som de tror är sann.
P.S. Din inblandning av versaler och fetstil får dig att verka helt galen.
Inse att judar inte litar ett ögonblick på er kristna sionister som när som helst kan vända er mot dem igen. Samma personer som ena ögonblicket säger sig älska judar säger nästa att de alla kommer hamna i helvetet, att antikrist är en jude eller att judar korsfäste Jesus.
Ingen gjorde några mirakler, det är bara en sagobok. Vissa växer upp och inser att tandfen, jultomten och olika gudar inte finns. Andra för krig baserat på vilken av sagoböckerna som de tror är sann.
P.S. Din inblandning av versaler och fetstil får dig att verka helt galen.
Det skulle ju försvåra för islams ambitioner...
Men vet du, det är fler och fler kristna som öppet stödjer Israel och även judar som accepterar kristna.
Vi som vet vad det egentligen handlar är det lätt att välja sida!
Vi som är övertygade kristna skulle inte vända oss emot det judiska folkets väl och aldrig låta islam få övertaget över Israel! Oavsett hur vi blir behandlade... Vi följer nämligen Guds vilja före människors handlingar.
Det judiska folket är Guds ögonsten!
Den som rör dem går emot Gud.
De ersättningsteologiska sk kristna kommer bli färre och färre, det är en förlegad attityd.
Förmodligen är du antingen vänsteraktivist eller muslim.
Oavsett så är det den judiska, och i förlängningen också kristna, kopplingen till Israel, Jerusalem och Tempelplatsen som ni kommer att utradera om ni får hålla på utan att stoppas!
Det finns inget annat.
Titta på mina länkar: "You give them Gaza, they want East of Jerusalem, you give them East of Jerusalem, they want Jerusalem, you give them Jerusalem, they take Tel Aviv - you have no state!"
Det är målet!
Utradera Israel.
Nej, som ex muslimen i filmen säger :
Don't sell your land for peace!
Så eftersom Hamas som bråkar med Israel gör det av religiösa skäl - så ska du inte säga åt mig att jag är galen!
Jag är förbannad på era ständiga lögner!