2018-05-19, 16:09
Medlem
Skulle inte tro att GM är S eller H eftersom de håller på med geocache och känner till hundratals ställen där en kropp kan gömmas och aldrig återfinnas. I Kilsbergen finns det många gamla gruvhål där ingen skulle hitta en kropp.

Att man skulle hitta en kropp i stan tyder snarare på ett "joggingmord" utfört av någon annan.

Om det har att göra med hennes arbete, övriga umgängeskrets eller en vilt främmande person är svårare att säga. Hon kan ha blivit utlurad mot Vivalla för att träffa någon alternativt tagit ett joggingpass.

Fyndplats = mordplats inom 150 meter.
Citera
2018-05-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym9645
En kvinna har hittats död nu

Var står det kvinna ?
100 % mord tror jag
Citera
2018-05-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Ja fy för att behöva bearbeta ett självmord. Många ”tänk om jag gjort si eller så”.

Såg att hon och barnen lurat döden en gång redan när de kraschat med bilen.

Köper ni självmord ?
Snubben som drog utomlands sätter jag mina slantar på.

Det är klart att inom kyrkan skulle självmord ge offret skulden
Att en pastor begår brottet att ligga med nån i ett förhållande vill man med all säkerhet tvätta bort.

Only god can judge känns så vridet.
Fuck religion som vrider sönder folks hjärnor
Citera
Medlem
Vi kan rimligen sluta oss till att det är den här skogsdungen det rör sig om.
Citera
Medlem
Som jag skrev tidigare idag så hittades hon relativt snabbt. Och tror icket på självmord då polisen i ett tidigt skede gick ut med misstänkt människorov, här ligger hundar begravna. De borde ju se rätt snabbt på kroppen vad som skett
Citera
2018-05-19, 16:12
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Var ser du att det är en kvinna?

"Polisen kan inte berätta om personen som hittats är en man eller kvinna. Mer ingående om hur kroppen hittades kan de inte heller gå in på.
”Polisen kommer under kvällen ge en sammanfattande bild över händelsen, men lämnar i detta nu inga ytterligare kommentarer i ärendet.”

Jag fick en flash i telefonen från tv4 om att de hittats en kvinna. Så kan nog stämma det hen skrev.
Citera
2018-05-19, 16:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RigorMortiz
Köper ni självmord ?
Snubben som drog utomlands sätter jag mina slantar på.

Det är klart att inom kyrkan skulle självmord ge offret skulden
Att en pastor begår brottet att ligga med nån i ett förhållande vill man med all säkerhet tvätta bort.

Only god can judge känns så vridet.
Fuck religion som vrider sönder folks hjärnor

Det var jag som skrev självmord var mest troligt. Cocinella m.fl är mer inne på mord och argumenterade just för det.

Detta med självmord och raka vägen till helvetet enligt de flesta religioner är väl aningen off topic.
Citera
2018-05-19, 16:14
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Skulle inte tro att GM är S eller H eftersom de håller på med geocache och känner till hundratals ställen där en kropp kan gömmas och aldrig återfinnas. I Kilsbergen finns det många gamla gruvhål där ingen skulle hitta en kropp.

Att man skulle hitta en kropp i stan tyder snarare på ett "joggingmord" utfört av någon annan.

Om det har att göra med hennes arbete, övriga umgängeskrets eller en vilt främmande person är svårare att säga. Hon kan ha blivit utlurad mot Vivalla för att träffa någon alternativt tagit ett joggingpass.

Ju mer du hanterar en kropp, desto mer ökar risken för DNA-avsättningar på densamma. Finns alltid någon som sett något och när kroppen hittas, ja då ligger GM risigt till.
Citera
2018-05-19, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname

Joggingmord ? Haha när det är frikyrkligt offer ? Den var bra...

Gissar på att frikyrkorna i detta nu ger offret skulden
Tänk bara om hon hållt styr på snippan
GM lär sekten hon tillhörde förlåta
Allt i sedvanligt sektkstil.
Citera
2018-05-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det var jag som skrev självmord var mest troligt. Cocinella m.fl är mer inne på mord och argumenterade just för det.

Detta med självmord och raka vägen till helvetet enligt de flesta religioner är väl aningen off topic.

Ja kristna begår ej självmord det är en stor synd
Citera
2018-05-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Jo det vet jag men mår man dåligt är man knappast så aktiv som hon verkar vara på Facebook. Sen att man kanske spelar att man är som vanligt för nära och kära fast man mår dåligt.

Jag tror inte på självmord, trots självmordstiden på året.

Förhoppningsvis meddelar de väl om det ligger brott bakom eller inte.

Aktivitet på Facebook säger absolut ingenting. Ä rman angelägen om att hålla upp en glättig fasad så är ju snarare sociala media en utmärkt kanal för att förstärka bilden av sig själv som lycklig?
Citera
2018-05-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carreidas
Vilket skogsparti letar de i nu!? Är det skogen mellan Hjärsta och Vivalla eller är det Varbergaskogen?

Mellan Hjärsta och Vivalla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in