2018-05-18, 22:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tror detta är nog ett triangel drama.
GM finns i hennes umgängeskrets ngn som vet hennes rutiner etc etc!
Polisen vet garanterat vem det är men so far svårt att binda personen till försvinnandet av BO!
Citera
2018-05-18, 22:20
Medlem
crawlys avatar
Hon var inne på sin Geoprofil senast den 14:e. Han den 15:e. Jag tror dom annars varit inne i princip varje dag med tanke på aktiviteten.
Citera
2018-05-18, 22:33
Medlem
Pingat mobiler visst men det är ca 50m mellan Lena och S ex frus bostäder så går säkert över samma mast.. S hus ligger ytterliga max 250m därifrån så att deras telefoner går över samma mast e nog mycket troligt när de befinner sig hemma. Mörkt på samtliga adresser nu och inga poliser dock rörde det sig ganska mycket nyfiket folk
Senast redigerad av Rosaelefant99 2018-05-18 kl. 22:39.
Citera
2018-05-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Alltså, hur jävla dumma i huvudet är Aftonbladet? Att publicera såna uppgifter kan ju få förödande konsekvenser. Hennes mobil lär nu försvinna från kartan för evigt. Idioter.

Polisen ger bara det till pressen som de anser bör komma ut. Har inte MGM stuckit utomlands? Hur som helst är det han som är dum i huvudet om han börjar söka telefonen där. Det lär ju befästa misstankarna avsevärt.
Citera
2018-05-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Bilden i Expressen verkar varken föreställa Lenas eller den (i tråden) utpekade grannen Js dörr.
Både Lena och J verkar bo i hus med träpanel (om man tittar på Google maps), och bilden föreställer en dörr på ett stenhus.

Det är ingen J som huset tillhör. Mannen heter S*efan och huset ligger på betesvägen 14 B.
Citera
2018-05-18, 22:47
Medlem
ducells avatar
Nu ska vi se om jag fixar detta med att länka bilder... Hoppas hoppas hoppas...
http://imgur.com/gallery/07rl6Jo
Citera
2018-05-18, 22:50
Medlem
ducells avatar
Dom första 2 bilderna är på S dom andra är Hs bilder, där hon taggat BO
Citera
2018-05-18, 22:51
Medlem
Kan också tillägga att S och hanns x fru hadde geocatch alias teamdavidsson tidigare när de var gifta. Nu är hans nick herrteamdavidsson som jag tidigare nämnt i tråden.. S som var den mest aktiva i paret inom detta även om hanns fru var med på jakt hon med så vet jag han ofta också vart ute själv med BO och letade catchar.
Citera
2018-05-18, 22:51
Medlem
S ex fru lägenhet har ja haft koll på i några dagar nu. Persiennerna sitter exakt likadant o det verkar helt dött. Inget avspärrat där. Tror man missuppfattat infon, vad jag vet så är de bara BO o S hus som är avspärrade.
Citera
2018-05-18, 22:56
Medlem
Min teori. BO och S har haft en relation som H kom på. Därför separerade de nyligen och H flyttade in till lägenheten obehagligt nära BO. Nånting hände och S har gjort NÅgot hemskt mot BO. Kanske för att S försökte rädda förhållandet och BO inte ville släppa taget om honom o han fick nog o ville röja undan. Eller att BO ej ville ha med han o göra och han blev ilsken o agerade därefter.

Det enda jah funderar över är hur man så snabbt kunde upptäcka att hon var ”kidnappad”. Visste den som hade senast kontakt me henne att BO skulle göra eller träffa nån som kunde gå illa?
Citera
2018-05-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym9645
S ex fru lägenhet har ja haft koll på i några dagar nu. Persiennerna sitter exakt likadant o det verkar helt dött. Inget avspärrat där. Tror man missuppfattat infon, vad jag vet så är de bara BO o S hus som är avspärrade.

Tvär dött både hos xfrun och vid S hus.. Sitter de hos polisen tro? Får den känslan ändå även om det inte kommit ut i media. Det där med att mgm flytt landet? Någon som har någon länk om detta eller bara strunt prat?
Citera
2018-05-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
Tvär dött både hos xfrun och vid S hus.. Sitter de hos polisen tro? Får den känslan ändå även om det inte kommit ut i media. Det där med att mgm flytt landet? Någon som har någon länk om detta eller bara strunt prat?

S är utomlands, De sa de på nyheterna nyss på tv 4 och läste de på GT tidigare idag. Men vart fan är xfrun? Även om hon inte har me de o göra så tror ja hon håller sig undan från sitt hus då många runt om vet att de är gifta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in