2018-05-18, 21:13
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5VzR16/polisen-har-lokaliserat-lenas-telefon-till-naromradet

Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet har polisen pingat Lenas mobiltelefon till ett område i närheten av hennes bostad.

Har hon blivit dödad hemma och utsläpad i skogen??
Senast redigerad av Bensprattel 2018-05-18 kl. 21:17.
Citera
2018-05-18, 21:18
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5VzR16/polisen-har-lokaliserat-lenas-telefon-till-naromradet

Alltså, hur jävla dumma i huvudet är Aftonbladet? Att publicera såna uppgifter kan ju få förödande konsekvenser. Hennes mobil lär nu försvinna från kartan för evigt. Idioter.
Citera
2018-05-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag har försökt lista ut något genom att gå igenom bägges Geocachingprofiler, statistik, loggade cachar och foton, kommentarer osv. Hon verkar ha varit sjukt aktiv, och är runt med en hel del olika personer och gäng. Något annat man kan notera är att hon är iögonfallande attraktiv (tidningsbilderna gör henne ingen rättvisa alls), vilket säkert dragit till sig en del uppmärksamhet från män generellt.
Hon verkar ha hållit på med rätt avancerad geochaching också. Fyrhjulingar, klättring med selar osv. Både hon själv och S har även lagt ut egna cachar, och framförallt S verkar även ha tagit mycket cachar i en massa andra länder, varav en del avancerade.

Min poäng är att dessa båda personer känner till galet mycket speciella ställen runt om i skogar och berg.

Kan du PMa bådas Geocachingprofiler?

Tack
Citera
2018-05-18, 21:19
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ducell
Ste fans "fru" han na har även foton på Bo på hennes fejja. Tog några skärmdumpar, men vet inte hur jag får in bilderna här.
Ladda upp på minfil.org så får du en länk som du kan klistra in i tråden.
Senast redigerad av Hydrahead 2018-05-18 kl. 21:24.
Citera
2018-05-18, 21:21
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Kan du PMa bådas Geocachingprofiler?

Tack
finns längre bak i tråden.
Citera
2018-05-18, 21:21
Medlem
Sa man inte tidigare att hennes mobil och plånbok fanns hemma?
Citera
2018-05-18, 21:56
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Alltså, hur jävla dumma i huvudet är Aftonbladet? Att publicera såna uppgifter kan ju få förödande konsekvenser. Hennes mobil lär nu försvinna från kartan för evigt. Idioter.

Jag tänkte detsamma, om inte det är något som kan stressa en ev. kidnappare om hon är vid liv. Men inte direkt för AB kanske utan den som läckt uppgiften.
Citera
2018-05-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jag tänkte detsamma, om inte det är något som kan stressa en ev. kidnappare om hon är vid liv. Men inte direkt för AB kanske utan den som läckt uppgiften.

Kan ju kanske vara så att polisen har koll på telefonen. Lämnar tips till AB och sedan har span på platsen för att gripa ev GM.
Citera
2018-05-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen

Brottsrubriceringen människorov beror nog inte på att polisen tror att hon är kidnappad...
Citera
2018-05-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash

Tror nog Polisen vet mycket väl vad som har hänt, dvs att hon är död. Förmodligen därför de spärrat av så mkt för de hittat brottsplatser där mordet kunnat ske, de har nog vetat att hennes telefon varit i det området ett tag utan att hittat den och därför väljer de nu att släppa informationen, inte så att de fick veta det i förmiddags och valde att gå ut med informationen några timmar senare.
Citera
2018-05-18, 22:08
Medlem
Det mest troliga är väl att telefonen ligger tappad eller slängd i terrängen.

Jag får ingen bra magkänsla av det här försvinnandet. Det brukar alltför ofta sluta på sämsta tänkbara sätt.
Citera
2018-05-18, 22:08
Medlem
Tror detta är nog ett triangel drama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här