2018-05-18, 18:53
Medlem
Enl. Expressens rapportering ska ytterligare en bostad vara avspärrad. Handlar det om St*fans (blivande) ex-frus bostad, eller Lenas ex-makes bostad?
Jag gissar på det förstnämnda.
Citera
2018-05-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Enl. Expressens rapportering ska ytterligare en bostad vara avspärrad. Handlar det om St*fans (blivande) ex-frus bostad, eller Lenas ex-makes bostad?
Jag gissar på det förstnämnda.

St*fans. Han är fö nyseparerad.. Det är inte BO ex make utan en annan person, de umgicks flitigt S o bo bla genom geocatching.. La märke till att BO gillat bilder på S FB tidigare men hittar inte henne längre inom hanns vänner.. Min teori han lämnat sin fru och barn för BO och sedan blev det inte som tänkt mellan dom och S blir galen då han känner sig sviken efter det och BO troligen träffat någon annan nu
Senast redigerad av Rosaelefant99 2018-05-18 kl. 19:15.
Citera
2018-05-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
St*fans. Han är fö nyseparerad.. Det är inte BO ex make utan en annan person, de umgicks flitigt S o bo bla genom geocatching.. La märke till att BO gillat Bildt på hanns FB tidigare men hittar inte henne längre inom hanns vänner.. Min teori han lämnat sin fru för BO och sedan blev det inte som tänkt mellan dom och S blir galen över detta och känner sig sviken av BO

Bara spekulationer
Senast redigerad av Rosaelefant99 2018-05-18 kl. 19:03.
Citera
2018-05-18, 19:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
Detta måste jag ha missat, vart står det att han lämnade direkt efter?

Isf är det jävligt misstänksamt ja...
Det stod o Exp eller AB.
Citera
2018-05-18, 19:13
Medlem
Citat:
St*fans. Han är fö nyseparerad.. Det är inte BO ex make utan en annan person, de umgicks flitigt S o bo bla genom geocatching.. La märke till att BO gillat Bildt på hanns FB tidigare men hittar inte henne längre inom hanns vänner.. Min teori han lämnat sin fru för BO och sedan blev det inte som tänkt mellan dom och S blir galen
Som jag uppfattar det som sägs i Expressens live-inslag, så ska en tredje bostad vara avspärrad. Och då tänkte jag spontant att det är mer troligt att det handlar om S (blivande) ex-fru, än att det skulle handla om Lenas ex-man.
Om det nu bara är någon månad sedan S och hans fru separerade, så kan man tänka att hustrun hyser agg till makens nya flamma. Och att ha henne på bara någon minuts avstånd (om man genar över gården) kan nog få en (ev.) labil, försmådd och ratad hustru att tänka mordiska tankar.
Vem har sagt att kvinnor inte kan?
Citera
2018-05-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Som jag uppfattar det som sägs i Expressens live-inslag, så ska en tredje bostad vara avspärrad. Och då tänkte jag spontant att det är mer troligt att det handlar om S (blivande) ex-fru, än att det skulle handla om Lenas ex-man.
Om det nu bara är någon månad sedan S och hans fru separerade, så kan man tänka att hustrun hyser agg till makens nya flamma. Och att ha henne på bara någon minuts avstånd (om man genar över gården) kan nog få en (ev.) labil, försmådd och ratad hustru att tänka mordiska tankar.
Vem har sagt att kvinnor inte kan?

Den live sändningen missade jag.. Hur som BO radhus och S villa vet jag till 100% vart avspärrade och att det e S som vart hos polis. Är det ytterligare en platts avspärrad nu så absolut kan det ju vara S ex frus.. Jag tar en tur och tittar senare bor ett stenkast ifrån
Citera
2018-05-18, 19:34
Medlem
Citat:
Den live sändningen missade jag.. Hur som BO radhus och S villa vet jag till 100% vart avspärrade och att det e S som vart hos polis. Är det ytterligare en platts avspärrad nu så absolut kan det ju vara S ex frus.. Jag tar en tur och tittar senare bor ett stenkast ifrån

S ex fru heter fö Hanna bor istortsätt grannar både hon BO och S
Citera
2018-05-18, 20:13
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Egendomligt tyst i både media och här. En småbarnsmor försvinner som verkar ha ett väldigt aktivt liv i föreningar och grupper, ja t o m fd pastor, kyrkligt aktiv och ändå inget. Undrar om rubriceringen ändras snart eller kvarstår?
Citera
2018-05-18, 20:16
Medlem
Det kanske är fd frun som ligger bakom detta
.alltså stef..fru
Citera
2018-05-18, 20:18
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Det kanske är fd frun som ligger bakom detta
.alltså stef..fru

Finns det någon manad att kontrollera ev. avspärrningar på Färdemansgatan?
Citera
2018-05-18, 20:30
Medlem
crawlys avatar
Jag har försökt lista ut något genom att gå igenom bägges Geocachingprofiler, statistik, loggade cachar och foton, kommentarer osv. Hon verkar ha varit sjukt aktiv, och är runt med en hel del olika personer och gäng. Något annat man kan notera är att hon är iögonfallande attraktiv (tidningsbilderna gör henne ingen rättvisa alls), vilket säkert dragit till sig en del uppmärksamhet från män generellt.
Hon verkar ha hållit på med rätt avancerad geochaching också. Fyrhjulingar, klättring med selar osv. Både hon själv och S har även lagt ut egna cachar, och framförallt S verkar även ha tagit mycket cachar i en massa andra länder, varav en del avancerade.

Min poäng är att dessa båda personer känner till galet mycket speciella ställen runt om i skogar och berg.
Citera
2018-05-18, 21:12
Medlem
ducells avatar
Ste fans "fru" han na har även foton på Bo på hennes fejja. Tog några skärmdumpar, men vet inte hur jag får in bilderna här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in