2018-05-18, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Vem bor i grannhuset som ff är avspärrat?

Det är mannen som polisen frågat efter och som hon har synts på bild med som precis för nån månad sen separerat. Det är även han som antagligen de har haft inne men som nu lämnat landet. Alltså hans hus är det som är avspärrat.
Jag tror att GM är denna man. Han har separerat med sin fru för nån månad sen, jag gissar på att att BO kanske haft en affär med honom. Frugan har ju flyttat ut till en lägenhet i samma område.
Citera
2018-05-18, 13:25
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym9645
Det är mannen som polisen frågat efter och som hon har synts på bild med som precis för nån månad sen separerat. Det är även han som antagligen de har haft inne men som nu lämnat landet. Alltså hans hus är det som är avspärrat.
Jag tror att GM är denna man. Han har separerat med sin fru för nån månad sen, jag gissar på att att BO kanske haft en affär med honom. Frugan har ju flyttat ut till en lägenhet i samma område.
Det här är Flashback så det är helt okej att skriva ut vem du syftar på. Maska namnet genom att byta ut ett par bokstäver mot *.

Det känns som att tråden trampar vatten så länge ingen tar första steget.
Citera
2018-05-18, 13:32
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym9645

Vad har det avspärrade grannhuset för adress?
Citera
2018-05-18, 13:37
Medlem
Är det J*mmy lundkv*st på 7 som avses? *=i.
Citera
2018-05-18, 15:22
Medlem
https://www.na.se/orebro-lan/orebro/45-ariga-lena-wesstrom-forsvunnen-sedan-i-mandags-polisen-vadjar-om-tips
Citera
2018-05-18, 15:37
Medlem
Ganska otroligt..
Man vädjar om tips, men vill gärna vara förtegen när man blir tillfrågad..
Vem vill hjälpa någon som är förtegen förjämt egentligen?
Citera
2018-05-18, 15:44
Medlem
De kan väl inte förstöra utredningen för att få hjälp. Då blir det i bästa fall ett steg framåt och två steg bakåt.
Citera
2018-05-18, 15:52
Medlem
WWHs avatar
Detta kom från AB för minder än en timme sedan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/oRQ9m7/lena-45-ar-forsvunnen--polisen-vadjar-om-tips
Citera
2018-05-18, 16:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWH
Detta kom från AB för minder än en timme sedan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/oRQ9m7/lena-45-ar-forsvunnen--polisen-vadjar-om-tips
Lite citat skadar inte.
Citat:
Polisen i Örebro gick i dag ut med namn och bild på den försvunna kvinnan.

Mellan den 14-15 maj försvann Lena Wesström från sitt hem i Örebro. Okänt hur hon var klädd. Lena är 45 år, 164 cm lång”, skriver polisen på sin hemsida.
Bild i länken.
Citera
2018-05-18, 16:31
Medlem
Bilden i Expressen verkar varken föreställa Lenas eller den (i tråden) utpekade grannen Js dörr.
Både Lena och J verkar bo i hus med träpanel (om man tittar på Google maps), och bilden föreställer en dörr på ett stenhus.
Citera
2018-05-18, 16:55
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Två fastigheter ska ha avspärrningar. LW bor på Byalagsgatan 4a, men vilken är den andra adressen?
Citera
2018-05-18, 16:56
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Bilden i Expressen verkar varken föreställa Lenas eller den (i tråden) utpekade grannen Js dörr.
Både Lena och J verkar bo i hus med träpanel (om man tittar på Google maps), och bilden föreställer en dörr på ett stenhus.
Ser lite ut som Skiftesvägen 9, men ser inga skrivna där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in