Citat:
Ursprungligen postat av
marcus20
Ja alltså samma sak med Fricko? En av hans närmsta, han har inte heller kommenterat något eller lagt ut en bild. Samma sak med Otto Knows (barndomsvän!!). Och jag håller verkligen med angående det med Lill-Babs och jämförelsen. Jag förstår inte hur vissa människor ej ser att det är något märkligt med allt.
Det med Carl Fohlin är verkligen något jag inte kan sluta tänka på. Tänker man på olika saker inser man att det också är något märkligt med försvinnandet, tiden, hur det gick till, hur det hanterades senare osv.
Jag tror så här! Ingen av Tims vänner och kollegor har fått höra ett skit från familjen! Familjen mörkar och alla har naturligtvis respekt för familjens sorg. Ändock, Tim har firat alla sina födelsedagar, jular, nyår, midsommar etc etc i nästan 10 år UTAN familjen. Tim har av någon anledning, även när han varit i Sverige, valt bort familjen och sett hans vänner som de närmaste! Tänker man efter är det precis så det ser ut!
Jag tycker att det är helt sjukt att omvärlden, vänner och kollegor till Tim inte får veta ett skit. Hur han gick bort! Var kroppen är? När begravningen är? Blir det någon minneskonsert? Det har fan gått 4 veckor och en sak jag verkligen undrar VAD FAN MÖRKAR MEDIA FÖR???