2018-05-16, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffipoffi
Kolla in Nicky Romeros senaste instabild. Intressant!
Vad menar du?
Citera
2018-05-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffipoffi
Kolla in Nicky Romeros senaste instabild. Intressant!

Den med anonymous-masken? Varför är den intressant?
Citera
2018-05-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safursey
Den med anonymous-masken? Varför är den intressant?

Förstår inte heller....
Citera
2018-05-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Ja alltså samma sak med Fricko? En av hans närmsta, han har inte heller kommenterat något eller lagt ut en bild. Samma sak med Otto Knows (barndomsvän!!). Och jag håller verkligen med angående det med Lill-Babs och jämförelsen. Jag förstår inte hur vissa människor ej ser att det är något märkligt med allt.
Det med Carl Fohlin är verkligen något jag inte kan sluta tänka på. Tänker man på olika saker inser man att det också är något märkligt med försvinnandet, tiden, hur det gick till, hur det hanterades senare osv.

Jag tror så här! Ingen av Tims vänner och kollegor har fått höra ett skit från familjen! Familjen mörkar och alla har naturligtvis respekt för familjens sorg. Ändock, Tim har firat alla sina födelsedagar, jular, nyår, midsommar etc etc i nästan 10 år UTAN familjen. Tim har av någon anledning, även när han varit i Sverige, valt bort familjen och sett hans vänner som de närmaste! Tänker man efter är det precis så det ser ut!
Jag tycker att det är helt sjukt att omvärlden, vänner och kollegor till Tim inte får veta ett skit. Hur han gick bort! Var kroppen är? När begravningen är? Blir det någon minneskonsert? Det har fan gått 4 veckor och en sak jag verkligen undrar VAD FAN MÖRKAR MEDIA FÖR???
Citera
2018-05-16, 22:59
Medlem
lottasfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaptainAO
Om det är så lätt att det är han - är han en fullständig "douchebag-moron"- då han finns med full adress man hittar hans family vart han bor var han jobbar etc etc...

att skapa hemliga websites via Loopia i evil "alice i underlandet" mask #FollowTheRabbit
hysh hysh " theSecretDj" bara för att TJOHEJ Im xxxxx xxxxx jobbar på Telia Min fru heter xxx xxxxxx
vi bor på xxxxx gatan i xxxx - Lmao...

Jag har kollat runt lite och det är ett virrvarr av konstiga sammanträffanden med en del saker jag inte ens vill gå in djupare på. Men Ni kan kolla in den personen som Gizzlar samarbetat med på en låt
osv osv

Jag tror att det är typ så enkelt, (hans samarbetes-polare har dessutom IG-bilder från Kalmar). Det känns som om killen är en riktig "douchebag-moron" precis som du skrev. Riktigt skämmigt! Såg att någon kommenterat hans låt med att det lät som hushållsmaskiner. Haha
Citera
2018-05-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Jag tror så här! Ingen av Tims vänner och kollegor har fått höra ett skit från familjen! Familjen mörkar och alla har naturligtvis respekt för familjens sorg. Ändock, Tim har firat alla sina födelsedagar, jular, nyår, midsommar etc etc i nästan 10 år UTAN familjen. Tim har av någon anledning, även när han varit i Sverige, valt bort familjen och sett hans vänner som de närmaste! Tänker man efter är det precis så det ser ut!
Jag tycker att det är helt sjukt att omvärlden, vänner och kollegor till Tim inte får veta ett skit. Hur han gick bort! Var kroppen är? När begravningen är? Blir det någon minneskonsert? Det har fan gått 4 veckor och en sak jag verkligen undrar VAD FAN MÖRKAR MEDIA FÖR???

mmm... håller helt med dig/ vad mörkar alla för-känner du till Pizzagate?- kolla in DjGizzlars kompis
Facebook .... https://www.facebook.com/erik.erneland
Favourites- Other-----> Dominos Pizza etc- and down the rabbit hole we go
Citera
2018-05-16, 23:50
Medlem
Men är det inte tyst pga att det handlar om självmord? Tidningarnas etik säger att man inte skriver om suicid eftersom man vet att det kan trigga människor att ta steget.
Citera
2018-05-17, 00:14
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ech
Men är det inte tyst pga att det handlar om självmord? Tidningarnas etik säger att man inte skriver om suicid eftersom man vet att det kan trigga människor att ta steget.

Håller med. Mycket teorier hit och dit men i slutändan är det dem naturliga förklaringarna som gäller. När en så pass stor artist går bort och där man antyder ett självmord blir det extra angeläget att särskilt under tiden detta är färskt att ligga lågt med allt som händer kring honom.
Citera
2018-05-17, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safursey
Mkt intressant. Musiken låter som Tim - jag gillar den faktiskt - men det är säkert inte Tim. Däremot ngn Avicii-inspirerad. Bilderna på Facebook är obehagliga men trots kaninmasken ser man ju att det inte är Tim. Dock konstigt att hen inte kommenterat Tims död. Mkt besynnerligt.

Haha alltså nu får ni lägga av.
Mannen bakom DJ Gizzlar heter Thomas Gisslar. Avicii inspirerad absolut. Söker ni på DJ Gizzlar och läser under offentliga inlägg så kan ni hitta det själva.
Varför spekulerar ni om han fortfarande lever? Ni tycker inte det är lite sjukt?
Citera
2018-05-17, 01:46
Medlem
1c9r5s avatar
Tänker så mkt på hur folk blir arga om en skriver för mkt om tim. Då är man någon som vill ha uppmärksamhet osv. Men skriver man förlite så är det misstänktsamt.

Allt blir liksom fel. Sluta berätta hur andra ska sörja. Sociala medier säger inte ett skit. Förlåt men alltså ni vet inget, om något. Sorgbearbetning, Tim, tims familj och relationer, tims eventuella diagnoser, tims flickvän, tims ex ooooosv. Kan ni ikte bara backa och sluta berätta hur allt är och hur alla ska vara och reagera och sörja på ett ”perfekt sätt”?
Citera
2018-05-17, 06:36
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Tim har firat alla sina födelsedagar, jular, nyår, midsommar etc etc i nästan 10 år UTAN familjen.

Varför sprider du lögner? Det du skriver här är ju inte sant. Tim sågs i Stockholm både förra sommaren och i julas.
Citera
2018-05-17, 06:40
Medlem
Citat:

+1!

Skrev själv (som någon nämnt i andra tråden ) till Aftonbladet häromdagen, men de lovade att skriva så fort det fanns något att skriva. Enligt dem väntar alla på vidare info från famlljen. Förståeligt att hans verksamhet och hur den ska skötas tar tid att reda upp, men en dödsannons....

Skrev även till hans presstalesman, men hon har ej svarat.
Senast redigerad av Vitaeternaa 2018-05-17 kl. 06:43. Anledning: Korrigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in