2018-05-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .monkaS
Dags att hyra in utländska opartiska domare till bajens matcher. Börjar bli för uppenbart vid det här laget.
Även om jag fattar vart du vill komma så rekommenderar jag att du kollar highlightsen från Häcken-Elfsborg häromdagen om du inte redan har gjort det. Den matchen är ju uppenbart riggad.
2018-05-16, 21:12
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Dags att hyra in utländska opartiska domare till bajens matcher. Börjar bli för uppenbart vid det här laget.

Superriggad allsvenska, vi möter ju bara lag som ligger efter oss i tabellen också.

Nästan tre mål per match framåt, då har man råd att läcka bakåt. Vid 2-2 är det tydligt att det är vi som vill dra igång spelet och gå för seger medan Malmö ser knäckta ut, 2017 hade vi firat i fem minuter efter ett sådant mål.
2018-05-16, 21:13
Medlem
Nog för man brukar säga att lag förtjänar tur, men i Hammarbys fall är det helt sjukt. Är det inte horribla domarmisstag så är det totala hjärnsläpp eller osannolika bollstudsar. Kul för Hammarby, men det är den minst imponerande imponerande ligastart någonsin. Sen att journalistkåren försöker spela bort Örebrorånet med att Hammarby "tvingar motståndare till misstag" är det största dravel jag läst. Med normal utdelning ligger de 4:a, och jag hoppas fan att de snart slutar ha flyt.
2018-05-16, 21:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Superriggad allsvenska, vi möter ju bara lag som ligger efter oss i tabellen också.

Nästan tre mål per match framåt, då har man råd att läcka bakåt. Vid 2-2 är det tydligt att det är vi som vill dra igång spelet och gå för seger medan Malmö ser knäckta ut, 2017 hade vi firat i fem minuter efter ett sådant mål.

Ni gjorde inga såna mål 2017.. Jag gillar inte att det går bra för er, men jag vann rätt mycket deg på den här matchen så är som sagt kluven. :/
2018-05-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brew
Nog för man brukar säga att lag förtjänar tur, men i Hammarbys fall är det helt sjukt. Är det inte horribla domarmisstag så är det totala hjärnsläpp eller osannolika bollstudsar. Kul för Hammarby, men det är den minst imponerande imponerande ligastart någonsin. Sen att journalistkåren försöker spela bort Örebrorånet med att Hammarby "tvingar motståndare till misstag" är det största dravel jag läst. Med normal utdelning ligger de 4:a, och jag hoppas fan att de snart slutar ha flyt.
Fan vad jag älskar hur alla kuksugare fortfarande sitter och inbillar sig det samtidigt som ursäkterna haglar. Är det inte domaren som är köpt så möter man ett skitlag eller har tur med att Jupiter står i linje med Saturnus.

Dags för er deltagare att fatta att Allsvenskan inte är bättre än såhär. Det har den inte varit tidigare år heller. Hade Malmö eller AIK stått för den här vårsäsongen så skulle ingen försöka snacka bort det.

Men det ger extra bränsle både för oss supportrar och säkerligen spelarna. Bring it on Fittgnaget.
2018-05-16, 21:21
Medlem
Inget annat än vinst som gäller för Gnaget i derbyt, får hoppas för deras skull att flumnissen släpper lite på handbromsen.
2018-05-16, 21:30
Medlem
Fyfan vad den här säsongen är underbar.
2018-05-16, 21:31
Medlem
321js avatar
Är det normalt med överviktiga spelare i allsvenskan?

https://www.xlsmedical.se/%C3%B6vervikt-fetma/r%C3%A4kna-ut-ditt-bmi

http://fotbolltransfers.com/site/player/5234
2018-05-16, 21:32
Medlem
Keldons avatar
Älskar att hammarbyiterna tar ut segern i förskott. Fallet blir större då.
2018-05-16, 21:33
Bannlyst
Citat:

Ja, det är väldigt tydligt att Bajen har köpta domare.
2018-05-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Är det normalt med överviktiga spelare i allsvenskan?

https://www.xlsmedical.se/%C3%B6vervikt-fetma/r%C3%A4kna-ut-ditt-bmi

http://fotbolltransfers.com/site/player/5234
Haha, Strandberg ser sjukt stor ut.

Men ärligt talat är 90 kg på en 187 cm lång kropp inte något över det vanliga. Fattar inte hur det kan räknas som övervikt.

Men som sagt, Strandberg ser större ut än så.
2018-05-16, 21:37
Medlem
kristofferGs avatar
Hade varit häftigt om Malmö degraderades till Superettan men samtidigt kvalar in till Champions League.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in