Citat:
Ursprungligen postat av
brew
Nog för man brukar säga att lag förtjänar tur, men i Hammarbys fall är det helt sjukt. Är det inte horribla domarmisstag så är det totala hjärnsläpp eller osannolika bollstudsar. Kul för Hammarby, men det är den minst imponerande imponerande ligastart någonsin. Sen att journalistkåren försöker spela bort Örebrorånet med att Hammarby "tvingar motståndare till misstag" är det största dravel jag läst. Med normal utdelning ligger de 4:a, och jag hoppas fan att de snart slutar ha flyt.
Fan vad jag älskar hur alla kuksugare fortfarande sitter och inbillar sig det samtidigt som ursäkterna haglar. Är det inte domaren som är köpt så möter man ett skitlag eller har tur med att Jupiter står i linje med Saturnus.
Dags för er deltagare att fatta att Allsvenskan inte är bättre än såhär. Det har den inte varit tidigare år heller. Hade Malmö eller AIK stått för den här vårsäsongen så skulle ingen försöka snacka bort det.
Men det ger extra bränsle både för oss supportrar och säkerligen spelarna. Bring it on Fittgnaget.