2018-05-16, 15:53
Medlem
apskeletts avatar
Falken har inte heller utlandskarriär.
Citera
2018-05-16, 15:53
Medlem
N*chl*s F*lk?

Haft det jobbigt o varit utbränd? (Svimma i tv:n? Kanske inte mått så bra och gått ut över andra personer (frugan)?
Citera
2018-05-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Falken har inte heller utlandskarriär.

Edit: såg det nu.
Citera
2018-05-16, 15:55
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.gp.se/sport/ishockey/hockeyprofil-anh%C3%A5llen-f%C3%B6r-v%C3%A5ldsbrott-1.6035149

Åtalas mannen kommer han också fällas för grov kvinnofridskränkning. Häktas han så finns namnet i morgon för vem som helst att ringa och kolla upp.
Och häktas han inte?
Vad händer då, vill minnas att den där lagen slog in typ två dagar innan den kontroversiella gruppvåldtäkten(friade visserligen, så ingen våldtäkt juridiskt) på Gotland 2016.
Dessa blev utsläppta relativt fort och skeppades till fastlandet och med båten tillbaka kom speciella kravallpoliser.

Nu är det ju bra att han förblir anonym om han är oskyldig men skvallerkärringen i mig tycker annorlunda :-).
Citera
2018-05-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
N*chl*s F*lk?

Haft det jobbigt o varit utbränd? (Svimma i tv:n? Kanske inte mått så bra och gått ut över andra personer (frugan)?

Han var den första jag tänkte på för jag tyckte det såg ut som han hade en konstig relation till sin familj sett till deras reaktioner då han svimmade. (Grabben såg ut att skämmas för han trodde pappa var full igen typ, frun gick lugn fram till honom ungefär som att hon trodde det samma. döttrarna satt bara kvar som om det var helt vanligt.) Men sedan tänkte jag att det måste vara en mer känd person de menar.
Citera
2018-05-16, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Och häktas han inte?
Vad händer då, vill minnas att den där lagen slog in typ två dagar innan den kontroversiella gruppvåldtäkten(friade visserligen, så ingen våldtäkt juridiskt) på Gotland 2016.
Dessa blev utsläppta relativt fort och skeppades till fastlandet och med båten tillbaka kom speciella kravallpoliser.

Nu är det ju bra att han förblir anonym om han är oskyldig men skvallerkärringen i mig tycker annorlunda :-).

Skvallerkärringen i mig tycker samma sak.
Varför klarar inte att lista ut detta?
Är vi så usla ?
Citera
2018-05-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Faktiskt lite intressant att det är sånt fokus på spelare med helsvenskt ursprung. Att det inte var Z*banejad är ju rätt logiskt, men nog finns det fler hockeyspelare med icke-svenskt ursprung?! Torde trots allt vara rätt låga odds på en sådan i den mån han finns.
Ja för det finns ju jättemånga svenska hockeyspelare med icke-svenskt ursprung?
Citera
2018-05-16, 16:03
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Och häktas han inte?

Nja, släpps han utan vidare brottsutredning är det kört med namn.
Fortsätter man utredningen utan häktning och siktar på åtal, så kommer namnet ändå så småningom.
Man kan inte sekretessbelägga ända till åtal.

Men man vet inte om han släpps under tiden det beror ju lite på häktningsskälen.
Citera
2018-05-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyltgast
Lägger mina pengar på Mika*l R*nb*rg

* = e

Ung ”flickvän” (fd sambo) finns inget om styrker att de skulle vara gifta i någon artikel med trovärdighet.

R*nb*rg ej aktuell någonstans just nu trots att VM pågår för fullt.

Hans flickvän Miranda Bj*sse finns på Facebook, dock inga bilder någonstans av R*nb*rg numera. Tror dock de har ett barn tillsammans men är numera skrivna på olika adresser i Lidingö, han i villa och hon i lägenhet.

Troligen separerade och det har spårat ut totalt för R*nb*rg.
Miranda verkar vara en gymnasielärare i Sthlm, någon som vet om hon var på jobbet idag? De är inte heller vänner på facebook, men det är ju inte alltid man är det med sin sambo.
Citera
2018-05-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja för det finns ju jättemånga svenska hockeyspelare med icke-svenskt ursprung?

Nä, men i gengäld är det inte särskilt vanligt att svenskar blir misstänka för sådana här brott heller. Kort sagt, de fåtal icke-svenska spelare som finns torde vara rätt låga odds på. Likväl är ingen sådan omnämnd i tråden vilket jag finner lite intressant.
Citera
2018-05-16, 16:07
Medlem
apskeletts avatar
Alltså, innan man kastar ur sig massa namn ...

Vi VET:

Landslagsman https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/5Vz35X/hockeyprofil-anhallen-for-valdsbrott-kansligt-lage

Utomlandskarriär (se länk ovan)

Bor i lägenhet (ja, jag räknar kallt med att AB försökt dölja den detaljen men SVT inte hängt med) https://www.svt.se/sport/ishockey/tidigare-tre-kronor-spelare-anhallen-for-valdsbrott/

Flera polisbesök under våren http://www.gp.se/sport/ishockey/hockeyprofil-anh%C3%A5llen-f%C3%B6r-v%C3%A5ldsbrott-1.6035149

Work with it.
Citera
2018-05-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Nä, men i gengäld är det inte särskilt vanligt att svenskar blir misstänka för sådana här brott heller. Kort sagt, de fåtal icke-svenska spelare som finns torde vara rätt låga odds på. Likväl är ingen sådan omnämnd i tråden vilket jag finner lite intressant.
Uppenbarligen är det en infödd svensk denna gång vare sig du vill eller inte. Jag tror ju inte att den typ av folkgrupp du tänker på ens bryr sig om hockey eller ens vet vad det är. Du är nog den enda i hela tråden som tror på fullaste allvar är det är en icke-svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in