Du har tidigare framfört att du VET att det är R*nberg. Hur kom det sig i det läget att du frågade om förordnad försvarare gentemot H*selius men inte gentemot R*nberg?
Ung ”flickvän” (fd sambo) finns inget om styrker att de skulle vara gifta i någon artikel med trovärdighet.
R*nb*rg ej aktuell någonstans just nu trots att VM pågår för fullt.
Hans flickvän Miranda Bj*sse finns på Facebook, dock inga bilder någonstans av R*nb*rg numera. Tror dock de har ett barn tillsammans men är numera skrivna på olika adresser i Lidingö, han i villa och hon i lägenhet.
Troligen separerade och det har spårat ut totalt för R*nb*rg.
Ja, exakt. Först anhållen, sedan antingen släppt fri eller så en häktningsförhandling. Och efter den släppt fri eller häktad.
Citat:
Vad blir nästa steg?
– Det är att jag måste ta ställning till om jag ska begära den personen häktad eller inte. Och detta beslut kommer jag att fatta ikväll, alltså i eftermiddag. Så ni får vänta till senast imorgon bitti, just nu försöker jag samla mina tankar här.
Faktiskt lite intressant att det är sånt fokus på spelare med helsvenskt ursprung. Att det inte var Z*banejad är ju rätt logiskt, men nog finns det fler hockeyspelare med icke-svenskt ursprung?! Torde trots allt vara rätt låga odds på en sådan i den mån han finns.