2018-05-16, 15:23
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Du har tidigare framfört att du VET att det är R*nberg. Hur kom det sig i det läget att du frågade om förordnad försvarare gentemot H*selius men inte gentemot R*nberg?

Touché.

Du har trollsensor märker jag.
Citera
2018-05-16, 15:24
Medlem
RobertoSavianos avatar
Om jag var tvungen att gissa skulle jag säga Husse. Han umgås med många "kända" fotbollsligister har en stark förkärlek till våld.
Citera
2018-05-16, 15:25
Medlem
snyltgasts avatar
Lägger mina pengar på Mika*l R*nb*rg

* = e

Ung ”flickvän” (fd sambo) finns inget om styrker att de skulle vara gifta i någon artikel med trovärdighet.

R*nb*rg ej aktuell någonstans just nu trots att VM pågår för fullt.

Hans flickvän Miranda Bj*sse finns på Facebook, dock inga bilder någonstans av R*nb*rg numera. Tror dock de har ett barn tillsammans men är numera skrivna på olika adresser i Lidingö, han i villa och hon i lägenhet.

Troligen separerade och det har spårat ut totalt för R*nb*rg.
Citera
2018-05-16, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Men MGM är väl inte häktad? Så denne kan ju springa runt på stan hur mycket denne vill.

Dels är han häktad, men samtidigt är det knappast troligt att man lunchar med offret och barnen offentligt några timmar senare.
Citera
2018-05-16, 15:28
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han sitter i polisarresten hos polisen i väntan på om han ska bli häktad eller inte.

Ja, exakt. Först anhållen, sedan antingen släppt fri eller så en häktningsförhandling. Och efter den släppt fri eller häktad.
Citera
2018-05-16, 15:31
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Dels är han häktad, men samtidigt är det knappast troligt att man lunchar med offret och barnen offentligt några timmar senare.

Han är inte häktad. Bara anhållen.
Citera
2018-05-16, 15:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Skärp er! Vårt lager med varningar är fyllt till bredden, bara att dela ut.

/Moderator
Citera
2018-05-16, 15:42
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, exakt. Först anhållen, sedan antingen släppt fri eller så en häktningsförhandling. Och efter den släppt fri eller häktad.

Citat:
Vad blir nästa steg?

– Det är att jag måste ta ställning till om jag ska begära den personen häktad eller inte. Och detta beslut kommer jag att fatta ikväll, alltså i eftermiddag. Så ni får vänta till senast imorgon bitti, just nu försöker jag samla mina tankar här.
http://www.gp.se/sport/ishockey/hockeyprofil-anh%C3%A5llen-f%C3%B6r-v%C3%A5ldsbrott-1.6035149

Åtalas mannen kommer han också fällas för grov kvinnofridskränkning. Häktas han så finns namnet i morgon för vem som helst att ringa och kolla upp.
Citera
2018-05-16, 15:45
Medlem
Faktiskt lite intressant att det är sånt fokus på spelare med helsvenskt ursprung. Att det inte var Z*banejad är ju rätt logiskt, men nog finns det fler hockeyspelare med icke-svenskt ursprung?! Torde trots allt vara rätt låga odds på en sådan i den mån han finns.
Citera
2018-05-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.gp.se/sport/ishockey/hockeyprofil-anh%C3%A5llen-f%C3%B6r-v%C3%A5ldsbrott-1.6035149

Åtalas mannen kommer han också fällas för grov kvinnofridskränkning. Häktas han så finns namnet i morgon för vem som helst att ringa och kolla upp.
I den artikeln står om meriter ifrån SHL och landslag men inget om NHL.
Citera
2018-05-16, 15:50
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
I den artikeln står om meriter ifrån SHL och landslag men inget om NHL.

Schweiz & KHL brukar ju också räknas nuförtiden. Kanske där?
Citera
2018-05-16, 15:51
Moderator
blomvattnares avatar
Undvik att bara kasta fram namn utan motivering.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in