2018-05-16, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han hämtades alltså natten till tisdag, då kan han hållas anhållen fram till fredag, vid lunchtid (ungefär). Eftersom han hämtades i sitt hem på natten så antar jag att det varit bråk under kvällen och natten. Hur är det, "sväljer" grov kvinnofridskränkning allt, även exempelvis grov misshandel (tänker på skadebilden hos offret, kan finnas synliga skador)...?

Om den tilltalade har misshandlat/ofredat sin partner vid exempelvis fem tillfällen under en inte allt för begränsad tidsperiod och en av dessa gärningar är så pass allvarlig att den utgör grov misshandel kan åklagaren lyfta ut den grova misshandeln och särskilt väcka åtal för den, samtidigt som åtal väcks för grov kvinnofrid för de andra gärningarna.
Citera
2018-05-16, 11:45
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike_J
Husse är väl inte längre med heller i tv4´s program vass eller kass samt inom deras program om v75/v86?
Vet att han vart med i vass eller kass tidigare och även i studion under V75/V86 loppen.
Någon som vet när han försvann från dessa?

Tror inte han spelat bort alla sina pengar som han fick när han var aktiv eller som han vunnit på travet som någon yttrade tidigare.
Han har ju vunnit en hel del dom sista åren.

Han har varit borta ett tag. Vet inte exakt, men längre än årsskiftet. Har varit vissa personalförändringar där med flera som inte fått nya kontrakt.

Däremot äger han fortfarande fjolårets kriterietrea som sprang in 1,5 mille ifjol. Den lär vara värd duktigt mycket.
Citera
2018-05-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Kan det vara Ricka*d Grönb*rg? Känns lite knepig och inåtvänd.

Men din inkompetenta åsna! Han stod ju i båset senast igår och coachade Tre Kronor. Lägg ner gissningsleken, tack!
Citera
2018-05-16, 11:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelAxelrod
Om den tilltalade har misshandlat/ofredat sin partner vid exempelvis fem tillfällen under en inte allt för begränsad tidsperiod och en av dessa gärningar är så pass allvarlig att den utgör grov misshandel kan åklagaren lyfta ut den grova misshandeln och särskilt väcka åtal för den, samtidigt som åtal väcks för grov kvinnofrid för de andra gärningarna.
Aha, tack, misstänkte något sådant. Då handlar det nog om sparkar, knuffar och kanske stryptag - inte om exempelvis sönderslagen käke.
Citera
2018-05-16, 11:49
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Kan det vara Ricka*d Grönb*rg? Känns lite knepig och inåtvänd.
Jag tror mer pa Peter Popovic, han har ju skadat ogonlinsen.
Kan det vara en Michael Kors vaska som kommit i Serbens oga?
Givetvis sa maste alla som ar aktiva under ishockey vm i DANMARK misstankliggjoras.
Stockholm och Kopenhamn e ju nastan samma sak...
Citera
2018-05-16, 11:50
Medlem
Jag vet med 100 procents säkerhet att det är Kristian H*s*l**s. Jag har väldigt bra inside i hockeysfären och fick det bekräftat redan igår kväll. Vi kan lägga ned gissningsleken. Kristian H är den skyldige.
Senast redigerad av sopapafbk 2018-05-16 kl. 11:59.
Citera
2018-05-16, 11:51
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jag tror mer pa Peter Popovic, han har ju skadat ogonlinsen.
Kan det vara en Michael Kors vaska som kommit i Serbens oga?
Givetvis sa maste alla som ar aktiva under ishockey vm i DANMARK misstankliggjoras.
Stockholm och Kopenhamn e ju nastan samma sak...

Andr*as J*hansson är ett alternativ, väldigt strulig med kort stubin.
Citera
2018-05-16, 11:52
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sopapafbk
Jag vet med 100 procents säkerhet att det är Kristian Huselius. Jag har väldigt bra inside i hockeysfären och fick det bekräftat redan igår kväll. Vi kan lägga ned gissningsleken. Kristian Huselius är den skyldige.

Källa på det?
Citera
2018-05-16, 11:54
Medlem
Något lurt är det ju med Husse:

https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/huselius-sambo-talar-ut-om-sexskandalen/
Citera
2018-05-16, 11:54
Medlem
Citat:
Källa på det?

Jag känner folk med nära anknytning till bland annat Kristian och visste om att han tagits av polis redan innan det kom ut i Aftonbladet.
Senast redigerad av sopapafbk 2018-05-16 kl. 11:57.
Citera
2018-05-16, 11:55
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Källa på det?
Källa på alla det du publicerar?
Citera
2018-05-16, 11:56
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sopapafbk
Jag känner folk med nära anknytning till bland annat Kristian Huselius och visste om att han tagits av polis redan innan det kom ut i Aftonbladet.

Om detta nu stämmer - vet du om misshandeln har pågått länge eller har det kommit den senaste tiden? Alkoholproblem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in