2018-05-16, 10:20
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
När både Aftonbladet och Expressen skriver klart och tydligt "En av Sveriges största hockeyprofiler" så kommer spelaren knappast ha lirat i Norge och Schweiz.
Det här rör sig dvs alltså om en av våra större profiler.

Sen kan man ju undra om det här med största hockeyprofiler innefattar enbart hockeyspelandet eller även ev karriär efter.

Sen kan man ju utesluta väldigt många av de personer som varit uppe i tråden då de varit iväg på olika uppdrag och kommenterande.

Renberg togs upp ganska tidigt igår och en användare sa sig veta att det rör sig om Renberg.
Sen har ju inte Renberg sociala medier som Huselius har och därav kan man ju inte se om Renberg är aktiv just nu eller ej.
Men iom att denna användare var säker på att det var Renberg så tycker jag även att aftonbladet och expressens ordval i detta fall ringar in både Huselius och Renberg ganska bra.

Fortfarande, en hockeyprofil behöver inte betyda att personen var mest känd som hockeyspelare utan som kommentator. Jag tror inte på någon superstjärna som Foppa, Sundin, Lidström, Sedin, Näslund osv

Jag tror att media skulle ha svårt att hålla sig ifrån att skriva nhlproffs om det var en fd nhlspelare och eftersom Renberg varit nhlproffs så utesluter jag honom. Det är någon elitseriespelare som spelat i finland, schweiz kanske ryssland eller nåt sånt
Citera
2018-05-16, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negombo365
Ryktet går ju. Men har en bra vän som har koll på kändisfolket i sthl. Som fått reda på det.
Så det är ju som sagt bara ett löst rykte som allt annat innan vi vet exakt.

Den vännen får nog uppdatera sitt kontaktnät. och sluta hålla på med en massa lögner. Varför ens slänga fram en person som var i Danmark vid den aktuella tidpunkten och fortfarande är i Danmark? Södergren tillsammans med ett gäng andra är sedan tidigare avfärdade i tråden. Läs tråden. Hur svårt kan det vara?
Citera
2018-05-16, 10:27
Medlem
Någon som kan bekräfta H#selius?
Citera
2018-05-16, 10:28
Medlem
Ad-infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Någon som kan bekräfta H#selius?

Ja. Tyvärr. Känner honom sen gammalt och kan bekräfta.

Anledningn till att jag vill bekräfta detta är att många av mina andra vänner förekommer i spekulationer i tråden. Vill få tyst på det så ingen oskyldig blir uthängd.
Citera
2018-05-16, 10:32
Medlem
Bodde inte B*ngt Å*e G*stavsson i Stockholm?
Citera
2018-05-16, 10:33
Medlem
Huselius känns som en lågoddsare och är dessutom lik profilbilden (där jag trodde dom bara tagit en random bild, men det är faktiskt likt).

Har väl varit med sin nuvarande i evigheter?
Citera
2018-05-16, 10:35
Medlem
Skulle kunna vara H*selius som många sagt, han har twittrat flitigt fram tills i söndags, men efter det helt tyst..

https://twitter.com/kh*selius?lang=en
Citera
2018-05-16, 10:42
Medlem
Den misstänkte mannen som greps är, enligt tidningen, i 50-årsåldern. H*seli*s är ju 39....
Så han borde väl avskrivas...
Citera
2018-05-16, 10:56
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enron
Skulle kunna vara H*selius som många sagt, han har twittrat flitigt fram tills i söndags, men efter det helt tyst..

https://twitter.com/kh*selius?lang=en

Kontot borttaget?
Citera
2018-05-16, 10:57
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Kontot borttaget?

* = U
Citera
2018-05-16, 11:09
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigern8989
Den misstänkte mannen som greps är, enligt tidningen, i 50-årsåldern. H*seli*s är ju 39....
Så han borde väl avskrivas...

Kan du citera den tidning där det står hans ålder? Har inte sett någon sådan uppgift tidigare.
Citera
2018-05-16, 11:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ska ha pågått i fem månader, sen i julas alltså. Undrar vad som hände där vid årsskiftet som gjorde honom så aggressiv och utåtagerande?

Citat:
Den hockeyprofil som anhållits misstänkt för grov kvinnofridskränkning förhörs under förmiddagen.

Åklagaren misstänker att våldsbrotten pågått under en femmånadersperiod.

– Jag vill inte kommentera hur tätt de här gärningarna har skett, säger kammaråklagare Marina Chirakova
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/Kv76m4/aklagaren-misstanker-att-brott-pagatt-under-fem-manader
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2018-05-16 kl. 11:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in