2018-05-14, 21:35
Medlem
Fyfan så tråkigt och uselt spel av AIK. Varför böt man inte in Stefanelli tidigare? Han vill ju iallafall något och tar alltid löpningar. Samtidigt hade nog fan varit ännu mer arg ifall jag höll på ÖFK, vad fan höll dom på med? Första skottet på mål efter 82 minuter? Ligger under med 7 poäng i tabellen och ser inte ut att bry sig ett jävla skit? Fan vad lack jag är att vi förlorar poäng när motståndarna inte ens vill spela, men samtidigt verkar inte vi det heller.
2018-05-14, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Han ser stressad ut så jag tror att den blev hård är för att han bara ville slå den snabbt och dängde till och att den va i bortre är väl att han kanske misstänkte att målisen rört sig lite dit istället.

Ser ut som en ordentlig brainfart och kommunikationsbrist snarare än matchfixning iaf för mig.

Mycket möjligt, vi kan bara spekulera. Det vi kan hålla med om iaf är att den ser konstig ut. Om det nu inte medvetet så måste han träna rejält extra den grabben, pinsamt självmål.
2018-05-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Mycket möjligt, vi kan bara spekulera. Det vi kan hålla med om iaf är att den ser konstig ut. Om det nu inte medvetet så måste han träna rejält extra den grabben, pinsamt självmål.
Absolut. OAvsett är det ju helt ofantligt misstag för den nivån man ska hålla. Ett skämt rakt av. Sen att Ishizaki säljer samma målvakt för ytterligare ett självmål senare är lagom kul
2018-05-14, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Absolut. OAvsett är det ju helt ofantligt misstag för den nivån man ska hålla. Ett skämt rakt av. Sen att Ishizaki säljer samma målvakt för ytterligare ett självmål senare är lagom kul

Ja haha alltså att de gör i princip ett likadant senare är ju ofantligt roligt. Håller Ellos ens allsvensk klass vid det här laget? Det är nog en rimlig frågeställning i dagsläget.
Alt, att Thelin lämnar. Han drog ju ändå ner Jsödra.
2018-05-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ja haha alltså att de gör i princip ett likadant senare är ju ofantligt roligt. Håller Ellos ens allsvensk klass vid det här laget? Det är nog en rimlig frågeställning i dagsläget.
Alt, att Thelin lämnar. Han drog ju ändå ner Jsödra.

Jaa botten nivån i allsvenskan just nu är deppig
2018-05-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Helvete också, nu kommer MFF att gå mycket bättre när den sopan är borta. Men Sidledsdanne som tränare? Har han ingen självinsikt?

Helt obegriplig värvning, vi var många här som var väldigt tveksamma till MP, men det var många Malmöiter som tyckte det var en bra värvning.
Ditt minne är minst sagt svajigt, tur att man kan kolla upp hur det egentligen var på länken.
https://www.flashback.org/t2642979p446
Mishima tycker att tränarens betydelse är marginell, övriga misströstar.
2018-05-14, 22:10
Medlem
Vart hittar man highligts på alla matcher i fotbollsallsvenskan? Har testat jewtube och svenskfotboll.se men inte fan finns det där
2018-05-14, 22:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Här har jag skrivit om misstänkt spelfusk i örebro-hammarby igår.

Det var fan ingenting jämfört med elfsborg idag. Vad i helvete!? Har någon hotat spelare där eller? Självmål där Gojani spelar in i eget mål när målvakten inte ens är nära och han kollar ju bakåt(?) och sen en spark från samma Gojani som typ varenda fotbollsspelare vet är onödigt och som ger minst gult, kanske tom. rött. Så hade han redan ett gult... Sen självmål igen! Andra självmålet var väl mer oturligt. Men någon borde kolla upp vad Gojani gjort senaste tiden åtminstone.

Säger som kommentatorn: Vad är det som händer!?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2018-05-14 kl. 22:21.
2018-05-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Här har jag skrivit om misstänkt spelfusk i örebro-hammarby igår.

Det var fan ingenting jämfört med elfsborg idag. Vad i helvete!? Har någon hotat spelare där eller? Självmål där han spelar in i eget mål när målvakten inte ens är nära och han kollar ju bakåt(?) och sen en spark som typ varenda fotbollsspelare vet är onödigt och ger rött kort. Sen självmål igen!

Säger som kommentatorn: Vad är det som händer!?
Är man inne på den linjen kan man ju ta upp Sonkos insats mot Gnaget också. Inte svårt att gå i konspiratoriska tankar när han är polare med Dickson.
2018-05-14, 22:21
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Vart hittar man highligts på alla matcher i fotbollsallsvenskan? Har testat jewtube och svenskfotboll.se men inte fan finns det där

Fotbollskanalen.se
2018-05-14, 22:22
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Är man inne på den linjen kan man ju ta upp Sonkos insats mot Gnaget också. Inte svårt att gå i konspiratoriska tankar när han är polare med Dickson.
Ändrade mitt inlägg. Är ju Gojani som gör självmål 1 och sen får sitt andra gula för en ful tackling som är solklart kort och som man fan inte gör om man redan har ett gult.

Väldigt suspekt.
2018-05-14, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Första gången jag är helt säker på att en match är uppgjord. Redan när jag såg gojanis självmål första gången var jag säker på min sak. Nog för att vem som helst kan göra självmål men det där är ju inte äkta någonstans. Jag hade fan blivit tokig om det hade handlat om mitt lag.
Det enda som talar mot är att det var väl uppenbart? 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in