2018-05-14, 21:02
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad vet du om det? Jag har sett situationen ett par gånger nu och som jag ser det så kan det inte bli tydligare, skottet är löst, målet helt öppet och målvakten halvvägs ute ur målet, jag tror banne mig du är den enda i hela tråden hittills som inte ser något fel på det.

Inte ens Terens Puhiri hade hunnit ikapp den bollen. Bakåtpassningen är konstig men Ellegard är chanslös.

Återigen, varför skulle han göra flera omöjliga räddningar om han ville släppa in mål?
2018-05-14, 21:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad har mina Häckensympatier med något att göra? Om det är något fuffens så är ju inte vi inblandade direkt. Hur skulle han hunnit upp den bollen tycker du? Han är ju för fan 10m bort.Skulle han gjort en alvbåge och slängt sig efter bollen en minut efter den gått i mål?

För övrigt gjorde han säkert 5 superräddningar i första halvlek. Varför skulle han bemöda sig med det i sådana fall?

Fan när jag lirade på stenåldern så var tränaren fly förbannad ifall man ett bakåt pass mot målet.
Jag tycker inte han kan lastas för något av målen.
2018-05-14, 21:06
Medlem
simonvps avatar
Men asså VARFÖR slänger man ALLTID fram Ken Sema till intervjuerna?

Ruggigt starkt av honom att ställa upp dock!
2018-05-14, 21:11
Bannlyst
Har nu sett målen i häcken-elfsborg. Matchen är gatanterat uppgjord. Gojanis självmål är galet. Izi likaså.
2018-05-14, 21:16
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Men asså VARFÖR slänger man ALLTID fram Ken Sema till intervjuerna?

Ruggigt starkt av honom att ställa upp dock!
Stammar har alltid sådär eller blir han bara väldigt nervös? Det var jobbigt att se i vilket fall
2018-05-14, 21:16
Medlem
Sverige08s avatar
Haha alltså kan vi bara ta en minut och prata lite om vilken FRUKTANSVÄRT konstig människa Rikard Norling är..?!
2018-05-14, 21:20
Medlem
AIK kommer aldrig vinna guld med Norling som tränare. Fyfan vilken feg jävel han är. Börja parkera bussen efter 60 minuter hemma mot pisslag..
2018-05-14, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Haha alltså kan vi bara ta en minut och prata lite om vilken FRUKTANSVÄRT konstig människa Rikard Norling är..?!

Han är ju alltid lika glad. Spelar ingen roll om de förlorat eller vunnit. Verkar inte bry sig direkt
2018-05-14, 21:23
Medlem
Citat:

Så jävla flummig, bara svammel från den käften alltså.
2018-05-14, 21:25
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Pelle Olsson 2.0. Som jag sagt sen 2017, ska bli skönt att slippa honom och hans jävla alibispel.
2018-05-14, 21:27
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Stammar har alltid sådär eller blir han bara väldigt nervös? Det var jobbigt att se i vilket fall

Mycket kärlek till honom. Har inte sett intervjun men kan tänka mig att det är svårt för honom när han är uppspelt.
2018-05-14, 21:27
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benne

Alltid stammat sådär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in