2018-05-14, 19:50
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Säg det till de som levde i Deir Yassin år 1948?

Eller ska vi ursäkta att Israel beordrar att skjut över 1000 demonstranter som de gjorde i år?

Jag älskar hur du kallar dom för "demonstranter". När man står med en stenslunga så har man tagit steget från demonstrant till våldsbejakare.
Citera
2018-05-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Beträd inte den förbjudna säkerhetszonen. Så slipper ni bli ihjälskjutna.

Lyd polis och militär.

Så enkelt är det.

Lyder man inte polismans eller militärs uppmaning på militär mark - då får man FANIMEJ räkna med att bli ihjälskjuten.
Men du förstår, de VILL ha denna sjuka SHOW.
Det är Pallywood!
De springer med filmkameror och sen vinklar allt tillsammans med vänsteridioter till att det är "såååå syyynd om palestinaaraberna när dumma Israel skjuter dem!"
Ja vad f-n tror ni?!
De är ju terrorister!!
Människor i Israel blir ju mördade om dessa galna idioter släpps in i landet!!
VAD är det Vänstern inte fattar?
Hur tusan kan man ta parti för terrorister?!
Senast redigerad av anayla 2018-05-14 kl. 19:55.
Citera
2018-05-14, 19:52
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Barn/barnbarn till Palestinierna som etnisk rensades vid Israels bildande får återvända till sina hem?
Var realistisk. Stöld, våldtäkter och mord vore oundvikliga om Israel öppnade sina gränser.

Anser du att barnbarnen till de europeiska, nordafrikanska och västasiatiska judarna också ska få återvända till "sina hem"?
Citera
2018-05-14, 19:54
Bannlyst
Citat:
Palestinierna kastar sig upp på säkerhetsstängsel. Beträder säkerhetszonerna. Gör utfall mot militären.

Vad fan förväntar de sig? Bullar och saft?

Skjut ihjäl alla inkräktare bums!

Borde inte Orban och grekerna göra likadant med asylfuskarna? Hur hade det låtit då tro?
Citera
2018-05-14, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Titta här kommer antisemiterna fram Bara nämna Israel så lockas ni som flugor till skit. Och jag är inget "judepack", jag är neutral eller oberoende packet.

Jag gillar inte att folk skjuts ihjäl. Däremot förtjänar man kanske det om man står med stenslungor med intention att misshandla eller döda? Jag ser inte problemet i att skjuta folk som attackerar ens folk.

Ja, vilken tur att palestinierna inte har några vapen annars hade det dött massor av mer folk. Står man med stenslungan framme så betyder det att man INTE har goda intentioner och då får man ta konsekvenserna. Det är mycket mycket simpelt

Minns du stenslungaren i GBG?
https://www.youtube.com/watch?v=9iiV_2QDfoU

Skjuta på plats är något du gärna ser mer av antar jag?
Citera
2018-05-14, 19:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Palestinierna kastar sig upp på säkerhetsstängsel. Beträder säkerhetszonerna. Gör utfall mot militären.

Vad fan förväntar de sig? Bullar och saft?

Skjut ihjäl alla inkräktare bums!

Inkräktarna är ju polackerna, estonioerna, letterna, moladavierna, de du kallar "israeler"

Palestinierna är ursprungsbefolkningen som vill återvända tillbaka till SITT land.
Citera
2018-05-14, 20:00
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Borde inte Orban och grekerna göra likadant med asylfuskarna? Hur hade det låtit då tro?
Det är inte så att individer avrättas. Arméer av tiotusentals infiltratörer försöker storma Israel, och de enda som skjuts mot är de som springer närmast/bestiger stängslet. Självklart har Ungern, Grekland och alla andra länder samma rättigheter till självförsvar.
Citera
2018-05-14, 20:01
Medlem
Israelerna får inte glömma hur nazisterna behandlade judarna och tänka på hur de själva behandlar palestinierna.
Citera
2018-05-14, 20:01
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:

Judar och araber är alla lika våldsamma, övervåld är en gammal tradition för dem båda......
Citera
2018-05-14, 20:02
Medlem
happilappis avatar
Citat:

Livsfarlig människa. Honom borde man sätta in bakom lås och bom.

Det bästa vore att sätta dom i fängelse i ett par år. Men du fattar väl att du inte kan jämföra EN stenslungare i Sverige, med hundratals stenslungare i ett annat "land" som attackerar ett annat? Det är ju i princip en krigshandling. Och i krigshandlingar så åker vapnen fram.

Israelerna kan ju inte direkt bara gå in i palestina och riskera sina liv och plocka in dessa livsfarliga idioter.
Citera
2018-05-14, 20:03
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Israelerna får inte glömma hur nazisterna behandlade judarna och tänka på hur de själva behandlar palestinierna.
Norrmännen för inte glömma hur Breivik behandlade ungdomarna och tänka på hur de själva behandlar våldsbrottslingar.
Citera
2018-05-14, 20:03
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Det är inte så att individer avrättas. Arméer av tiotusentals infiltratörer försöker storma Israel, och de enda som skjuts mot är de som springer närmast/bestiger stängslet. Självklart har Ungern, Grekland och alla andra länder samma rättigheter till självförsvar.

Palestinier är inte infiltratörer, de är ursprunsbefolkningen som vill återvända till deras land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in