2018-05-13, 19:50
Medlem
paras0nics avatar
Man kan bara hålla tummarna och hoppas på att den gode MP får sitta kvar ända tills deras Europa-resa, för att försöka få ta de igenom den. Kan bli bra det här.
2018-05-13, 19:51
Medlem
Gjorde dom post-match intervju med psykopaten(och då menar jag inte Rosenberg, han är inte psyko, bara äcklig)? Såg inte matchen.
2018-05-13, 19:51
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Då förstår man hur dåliga Djurgården är i år.
Malmö är ju helt under isen, ganska orättvist att vissa lag har fått möta Malmö som är helt under isen 2 ggr. Tror det blir annorlunda efter fönstret, då stiger Malmö i tabellen.

Jag vill absolut inte att MP ska avgå eller få sparken.

Skönt att Dif vann mot Dalkurd, inte många filmningar från Olsson idag.

Men fjärde domaren har en del att förklara mellan Bajen-Örebro, ruttet att han förstörde matchen, hoppas domardjävulen blir avstängd resten av säsongen!
2018-05-13, 19:52
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag vet faktiskt inte, men känner faktiskt inte så jävla mycket egentligen. Jag har blivit så härdad genom åren trots allt.

Du tror inte att skepsisen mot Magnus Pehrsson var berättigad, det var ju många som var tveksamma.
Förra årets lag hade Lennartsson vunnit ligan med.
2018-05-13, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Gjorde dom post-match intervju med psykopaten(och då menar jag inte Rosenberg, han är inte psyko, bara äcklig)? Såg inte matchen.

Ja, han tyckte att vi gjorde en bra match och borde ha vunnit. Oväntat att han uttalar sig så va?
2018-05-13, 19:54
Medlem
P.Gs avatar
Oro! Sammanfattar väl känslan när man sneglar på tabellen.
2018-05-13, 19:55
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Ja, han tyckte att vi gjorde en bra match och borde ha vunnit. Oväntat att han uttalar sig så va?
Skämtar du...?
2018-05-13, 19:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Du tror inte att skepsisen mot Magnus Pehrsson var berättigad, det var ju många som var tveksamma.
Förra årets lag hade Lennartsson vunnit ligan med.

Jag har ingen aning, men jag är inte särskilt orolig på sikt även om den här säsongen är körd. Någonstans känner jag att det är en ljummen vind mot hur det var på 90-talet.
2018-05-13, 19:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag har ingen aning, men jag är inte särskilt orolig på sikt även om den här säsongen är körd. Någonstans känner jag att det är en ljummen vind mot hur det var på 90-talet.

Vill du bli av med stockholmaren från Klippan?
2018-05-13, 19:59
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Men fjärde domaren har en del att förklara mellan Bajen-Örebro, ruttet att han förstörde matchen, hoppas domardjävulen blir avstängd resten av säsongen!

Jag tycker givetvis att det röda kortet var felaktigt. Däremot kan jag förstå att man i stundens hetta kan missuppfatta situationen som att Kennedy med sin bredsida aktivt försöker fälla motståndaren. Svårt att se hur ett sådant missförstånd skulle kunna resultera i ett rött kort ändå dock. Max gult. Och med facit i hand skulle det antagligen bara blivit frispark.

Skönt dock för oss att vi vinner, igen. Det ser sanslöst bra ut vad gäller resultaten. Och Malmö som man trodde skulle vara starka innan säsong är helt under isen. De kan naturligtvis inte komma upp och hota om serievinst i år. Just nu är det AIK som är närmast oss så derbyt blir riktigt viktigt för att hålla bra avstånd!
2018-05-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Nämnde han statistiken?

Hur han av alla potentiella kandidater fick jobbet är fan en gåta, måste ju funnits rätt många som ville ha jobbet, det är trots allt MFF.
2018-05-13, 20:05
Moderator
vfs avatar
Citat:

Jo, det är så klart skillnad mot förr, 90-talet var en öken för MFF som Blåvitts 70-tal kan man säga.
Frågan är hur självinsikten hos Danne och gänget är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in