2018-05-13, 17:50
Moderator
vfs avatar
Öken med förlust mot Peking, men vi kör över dem, men förlorar ändå. Jag tycker inte det är en jämn match. Jag tycker att vi är klart bättre. Vår forcering hade kunnat vara bättre sista halvtimmen. Prestationen är okej.
2018-05-13, 18:21
Medlem
feldgraus avatar
Trist så klart att torska en match där vi gör vår absolut bästa halvlek så här långt och skapar tillräckligt med chanser för att leda med en eller två bollar i paus, samtidigt som Peking inte har en tillstymmelse till möjlighet. Men det är väl rätt typiskt att istället släppa in en boll i det läget, och så på en knapp offside så klart, men orka lasta linjedomaren i det läget. Tycker att de ska fria hellre än fälla, så det får väl gå även när det går mot oss.

Sen har vi inte riktigt spelet att lirka upp ett defensivt Norrköping, det var väl inte så oväntat tyvärr. Märktes även på spelarna i slutet att värmen tog ut sin rätt. Synd att torska när vi borde vinna, men vafan. Vi kommer gå på såna här nitar hela säsongen.

/feldgrau
2018-05-13, 18:40
Medlem
Det här börjar ju likna ett skämt nu... Hur uppenbart mutad var inte fjärdedomaren att hjälpa Bajen?

Kennedy Igboananike, som lyckats göra mål på Wiland, blev helt plötsligt straffad med ett RÖTT kort(!) i en situation som knappt såg ut som frispark ens en gång.

Tråkigt att vi måste dras med sånt mygel även i Allsvenskan!
2018-05-13, 18:45
Medlem
DikTs avatar
Konstigaste "direkt rött" jag sett någonsin vad jag kan påminna mig...
Detta sagt av en Hammarbyare. Trist att det inte blir en "riktig" match.
2018-05-13, 19:14
Medlem
Vi var värda mer idag, men så är det ibland...
2018-05-13, 19:22
Medlem
junkbords avatar
Avgår DA & MP ikväll?
2018-05-13, 19:36
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Avgår DA & MP ikväll?

Hoppas jag verkligen inte, men oddsen att MP blir "hotad" steg nyss. Ovanligt tunt med MFF-supportrar i tråden den senaste tiden för övrigt, märkligt.

Var är du Mishima? Har du en analys?

Edit: Rieks måste för övrigt vara årets värvning
Senast redigerad av vf 2018-05-13 kl. 19:40.
2018-05-13, 19:42
Medlem
MrSkargards avatar
Jag som trodde att Bajen skulle floppa... Avgår.
2018-05-13, 19:43
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Det här börjar ju likna ett skämt nu... Hur uppenbart mutad var inte fjärdedomaren att hjälpa Bajen?

Kennedy Igboananike, som lyckats göra mål på Wiland, blev helt plötsligt straffad med ett RÖTT kort(!) i en situation som knappt såg ut som frispark ens en gång.

Tråkigt att vi måste dras med sånt mygel även i Allsvenskan!

Uppdrag granskning på fjärdedomaren.
2018-05-13, 19:44
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Spelfusk? Igbonanike är en horunge. Men aldrig att det där är rött. Misstänker på riktigt spelfusk.
2018-05-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Hoppas jag verkligen inte, men oddsen att MP blir "hotad" steg nyss. Ovanligt tunt med MFF-supportrar i tråden den senaste tiden för övrigt, märkligt.

De vanliga flosklerna & försvarstalen kommer snart:

"vi har förtroende", säger Daniel glatt.
"De hade sagolik tur! Vi ägde spelet & var grymt bra i spelet med boll." Säger en oförstående tränare.
"Det är vi som spelar som bär ansvaret och vi är för dåliga just nu" Säger en besviken Rosenberg.
2018-05-13, 19:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Jag vet faktiskt inte, men känner faktiskt inte så jävla mycket egentligen. Jag har blivit så härdad genom åren trots allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in