2018-05-13, 07:59
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Ja jag har ju uppenbarligen ingen koll på, kännts som dom hängt ihop i en evighet.
Fast det är ju typ blöjjor, hur många har samma tjej sedans typ 20-års åldern? Han stadgade sig tidigt. 08-09 flyttade jag faktiskt till fiendeland(plugg HHS), känns inte som igår, mycket vatten har flutit under broarna.

I vilket fall som helst så har jag inga större förhoppningar Wernbloom är aktuell, Gurra är nog mest trolig.

Gurra kommer komma hem i bra ålder och köra ett antal år (om det inte t.ex. sker någon allvarlig skada) hos oss. Jisses vad nyttig han blir. Det känns även som att en Jakob Johansson när den tiden är inne kommer komma hem men det är ju rätt långt dit.
Citera
2018-05-13, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Gurra kommer komma hem i bra ålder och köra ett antal år (om det inte t.ex. sker någon allvarlig skada) hos oss. Jisses vad nyttig han blir. Det känns även som att en Jakob Johansson när den tiden är inne kommer komma hem men det är ju rätt långt dit.

Det är synd att JJ blev skadad för han hade nog kunnat etablera sig på en ännu högre nivå, går hans rehab bra lär han också göra det och ja då lär vi få vänta.
Citera
2018-05-13, 08:52
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Har jag fått det om bakfoten eller pluggar inte Daniel Andersson för att kunna ta över som tränare för MFF?

Det är möjligt att jag är helt ute och cycklar nu men jag har hört lite snack då jag har en del jobb nere i Malmö.

Menar du att han skulle ta över tillfälligt?
Har också hört det men är tveksam.🤔
Citera
2018-05-13, 09:12
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom

Har Olof licens för att träna ett allsvenskt lag? Jens F?

Jag tror att MFF ska boka ett gruppbesök hos idrottspsykologen. Cupajäkelen har blivit motsvarande DIF:s derbyspöke i allsvenskan.
Citera
2018-05-13, 09:32
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har Olof licens för att träna ett allsvenskt lag? Jens F?

Jag tror att MFF ska boka ett gruppbesök hos idrottspsykologen. Cupajäkelen har blivit motsvarande DIF:s derbyspöke i allsvenskan.

Dom har ju Sverker Fryklund, idrottspsykolog, fast han kanske behövs bytas ut...
Han har ju knappast gjutit mod i dom denna säsongsinledningen.
Citera
2018-05-13, 09:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Dom har ju Sverker Fryklund, idrottspsykolog, fast han kanske behövs bytas ut...
Han har ju knappast gjutit mod i dom denna säsongsinledningen.

Jag säger som Rolf Zetterlund, "Nu går vi ut och visar var båten skall stå".
Senast redigerad av bagarn29 2018-05-13 kl. 10:16.
Citera
2018-05-13, 10:06
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Som sagt så är det lösa rykten jag hört av diverse folk på krogen i Malmö när man snackar fotboll så sanningshalten i det hela kan jag inte värdera.
Citera
2018-05-13, 10:10
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag säger som Rolf Zetterlind, "Nu går vi ut och visar var båten skall stå".
Zetterlund heter han väl?

http://123an.tjosan.se/spxzetterlund.html

Fantastiska citat.
Citera
2018-05-13, 10:52
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Som sagt så är det lösa rykten jag hört av diverse folk på krogen i Malmö när man snackar fotboll så sanningshalten i det hela kan jag inte värdera.

Diverse folk på krogen😄
Kanske man ska ta dessa fakta med en nypa salt😉🤣
Citera
2018-05-13, 10:59
Medlem
Kungblas avatar
Citat:
Har jag fått det om bakfoten eller pluggar inte Daniel Andersson för att kunna ta över som tränare för MFF?

Det är möjligt att jag är helt ute och cycklar nu men jag har hört lite snack då jag har en del jobb nere i Malmö.

Han har påbörjat sista steget i tränarutbildningen vilket räcker för att träna ett lag. Det är faktiskt lokala sportjournalister som har spekulerat i att MP sparkas i sommar och att Danne i så fall tar över. Det är ju trots allt han som anställt MP och värvat truppen som finns på plats idag. Enda alternativet till att ta över tränarposten är att avgå själv.

Citat:
Ska sportchefen Daniel Andersson avgå? Nej. Där tycker jag precis som kollegan Mattias Larsson på Kvällsposten att det är Daniel Andersson som ska ta över som tränare säsongen ut. Helt enkelt för att han då själv får chansen att bevisa att truppen han satt samman är betydligt bättre än den sett ut de senaste månaderna. Ett test i skarpt läge. Per Ågren kan göra comeback som sportchef.

https://skanesport.se/2018/05/10/det-racker-inte-att-sparka-magnus-pehrsson/
Citera
2018-05-13, 11:42
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Diverse folk på krogen😄
Kanske man ska ta dessa fakta med en nypa salt😉🤣
Jo det var ju det jag skrev. Jag kan inte värdera vad en person i Malmö säger till mig då jag i huvudsak bor och verkar i Stockholm men jag kan tillräckligt om fotboll och allsvenskan för att avfärda folk som är helt oinsatta. Personerna jag snackat med i Malmö är definitivt inga knallkorkar.

Om du läser vad som skrivs i länken här ovan så ser du att det inte är helt osannolikt.

Ska vi diskutera i framtiden så får du ge fan i skratt-smileys till mig annars svarar jag dig inte.
Citera
2018-05-13, 11:47
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Jo det var ju det jag skrev. Jag kan inte värdera vad en person i Malmö säger till mig då jag i huvudsak bor och verkar i Stockholm men jag kan tillräckligt om fotboll och allsvenskan för att avfärda folk som är helt oinsatta. Personerna jag snackat med i Malmö är definitivt inga knallkorkar.

Om du läser vad som skrivs i länken här ovan så ser du att det inte är helt osannolikt.

Ska vi diskutera i framtiden så får du ge fan i skratt-smileys till mig annars svarar jag dig inte.

Tar du illa upp på dom så kommer de att undvikas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in