Citat:
Ursprungligen postat av
We2Sexy
Verkligen inte orimligt. Men det jag menar är ju att, av vad jag förstått, så är hon inte så jätte förtjust i Göteborg utan trivs i de östra delarna av Sverige där de också har ett hus.
Jag tror att om det inte blir Blåvitt nu i sommar så kommer det bli nått arabland där hon kan ligga vid en pool och gå i massa märkesaffärer.
Ungefär så ja, det är kanske inte helt galet att tro att han hänger på ner till Berg och därmed får en gammal kompis samtidigt som han tjänar bra, fruarna kan hänga ihop i värmen och ha det rätt gött.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Wernblooms fru är vad jag vet fast förankrad på västkusten, dom har ju hängt ihop sedans dom hade blöjor typ, och dom har väl kvar huset i Kungshamn? Att han skulle vara aktuell för blåvitt nu tror jag dock inte, det blir ett kontrakt till utomlands, det är väl nästan en garanti. Sedan får vi se om han kan vara aktuell.
Dom har väl snarare inte hängt ihop sedan dom var knoddar?
Det var väl vid nån lunch i Götet med några gemensamma vänner dom träffades första gången och då bodde hon i Sthlm varvid Pontus ett par gånger när vi var träningslediga dagen efter match däruppe stannade och dom träffades. Sedan kom den där "hjärt"-målgesten med nävarna 08-09 nån gång och sedan dess har hon hängt med.
Således inte orimligt att han väljer att bosätta sig i Sthlm med henne efter utlandet. Dock tror jag inte han väljer nån av dom tre stora sthlmsklubbarna utan isf hellre kör i typ Sirius...
Citat:
Ursprungligen postat av
Marsken
Har jag fått det om bakfoten eller pluggar inte Daniel Andersson för att kunna ta över som tränare för MFF?
Det är möjligt att jag är helt ute och cycklar nu men jag har hört lite snack då jag har en del jobb nere i Malmö.
Beträffande utbildning där kan MFF väl alltid lösa det genom att ha Daniel A som inofficiell tränare och låta någon med rätt licenser "utåt" vara huvudtränare? Det har väl gjorts ett gäng gånger förr?