2018-05-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
aha där ser man. Trodde hon var från framsidan.
Det var hon ju.
Citera
2018-05-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Edit: Verkar som att de har sommarhus i Sigtuna https://www.instagram.com/p/BT1M7qsFZqQ/?hl=sv&taken-by=ninawernbloom

Sålt huset i Kungshamn då antar jag, för där hade dom en kåk innan, fan vilket nerköp.
Citera
2018-05-12, 19:58
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Nu menade jag inte att han var speciellt relevant, men det är ju minst sagt knas att påstå att det inte finns tränare som är värre än Hamrén, jag är helt jävla bombsäker på att Hamrén hade gjort det bättre än MP i MFF till exempel.

Nu är ju MP i särklass kass och har gjort det kasst var han än varit, så att Hamren är bättre betvivlar inte jag heller
Citera
2018-05-12, 20:19
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Läste på fotbollskanalen att Wernbloom släpps av cska. Vågar man hoppas? Han är ändå 31...

31 år. Då har han säkert ett par år till i sig!
Citera
2018-05-12, 21:51
Medlem
lagerhyllans avatar
Daniel Andersson har valt att spendera 8 miljoner per styck på Bonke (petad, får inte ens spela i u21) och Binaku (avbytare från Häcken) och varit riktigt värdelös när han spelar.

Citera
2018-05-12, 22:02
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Daniel Andersson har valt att spendera 8 miljoner per styck på Bonke (petad, får inte ens spela i u21) och Binaku (avbytare från Häcken) och varit riktigt värdelös när han spelar.

Ja det var verkligen någon bra eller billiga värvningar!
Bättre scouting till sommarfönstert önskas.🙏
Citera
2018-05-12, 22:03
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
DA och MP har med all rätt fått mycket skit men vad fan sysslar han scouten Vito med? Inte många lyckade värvningar på hans konto.
Citera
2018-05-12, 22:08
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
DA och MP har med all rätt fått mycket skit men vad fan sysslar han scouten Vito med? Inte många lyckade värvningar på hans konto.

Vet inte exakt men han ligger väl bakom de flesta (nästan alla?) bra värvningar också.
Citera
2018-05-12, 23:21
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom

Nu har man ju lyckats med stolpskott och pedofiler. Härnäst vill jag se alko-Bosse beckna Badji till MFF för 10M.
Citera
2018-05-13, 03:11
Medlem
Marskens avatar
Har jag fått det om bakfoten eller pluggar inte Daniel Andersson för att kunna ta över som tränare för MFF?

Det är möjligt att jag är helt ute och cycklar nu men jag har hört lite snack då jag har en del jobb nere i Malmö.
Citera
2018-05-13, 07:48
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Verkligen inte orimligt. Men det jag menar är ju att, av vad jag förstått, så är hon inte så jätte förtjust i Göteborg utan trivs i de östra delarna av Sverige där de också har ett hus.
Jag tror att om det inte blir Blåvitt nu i sommar så kommer det bli nått arabland där hon kan ligga vid en pool och gå i massa märkesaffärer.

Ungefär så ja, det är kanske inte helt galet att tro att han hänger på ner till Berg och därmed får en gammal kompis samtidigt som han tjänar bra, fruarna kan hänga ihop i värmen och ha det rätt gött.

Citat:
Wernblooms fru är vad jag vet fast förankrad på västkusten, dom har ju hängt ihop sedans dom hade blöjor typ, och dom har väl kvar huset i Kungshamn? Att han skulle vara aktuell för blåvitt nu tror jag dock inte, det blir ett kontrakt till utomlands, det är väl nästan en garanti. Sedan får vi se om han kan vara aktuell.

Dom har väl snarare inte hängt ihop sedan dom var knoddar?
Det var väl vid nån lunch i Götet med några gemensamma vänner dom träffades första gången och då bodde hon i Sthlm varvid Pontus ett par gånger när vi var träningslediga dagen efter match däruppe stannade och dom träffades. Sedan kom den där "hjärt"-målgesten med nävarna 08-09 nån gång och sedan dess har hon hängt med.
Således inte orimligt att han väljer att bosätta sig i Sthlm med henne efter utlandet. Dock tror jag inte han väljer nån av dom tre stora sthlmsklubbarna utan isf hellre kör i typ Sirius...

Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Har jag fått det om bakfoten eller pluggar inte Daniel Andersson för att kunna ta över som tränare för MFF?

Det är möjligt att jag är helt ute och cycklar nu men jag har hört lite snack då jag har en del jobb nere i Malmö.

Beträffande utbildning där kan MFF väl alltid lösa det genom att ha Daniel A som inofficiell tränare och låta någon med rätt licenser "utåt" vara huvudtränare? Det har väl gjorts ett gäng gånger förr?
Citera
2018-05-13, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Dom har väl snarare inte hängt ihop sedan dom var knoddar?
Det var väl vid nån lunch i Götet med några gemensamma vänner dom träffades första gången och då bodde hon i Sthlm varvid Pontus ett par gånger när vi var träningslediga dagen efter match däruppe stannade och dom träffades. Sedan kom den där "hjärt"-målgesten med nävarna 08-09 nån gång och sedan dess har hon hängt med.
Således inte orimligt att han väljer att bosätta sig i Sthlm med henne efter utlandet. Dock tror jag inte han väljer nån av dom tre stora sthlmsklubbarna utan isf hellre kör i typ Sirius...

Ja jag har ju uppenbarligen ingen koll på, kännts som dom hängt ihop i en evighet.
Fast det är ju typ blöjjor, hur många har samma tjej sedans typ 20-års åldern? Han stadgade sig tidigt. 08-09 flyttade jag faktiskt till fiendeland(plugg HHS), känns inte som igår, mycket vatten har flutit under broarna.

I vilket fall som helst så har jag inga större förhoppningar Wernbloom är aktuell, Gurra är nog mest trolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in