2013-05-04, 13:45
Medlem
Hej

Någon som har tips på bra gratis sexchattar eller engelskspråkiga sex chats?
Ungefär som ix.nu och imagechat.free6 var innan de började ta betalat alt. togs bort?
2013-05-04, 15:08
Medlem
localeyes avatar
Prova

http://www.sexchatta.nu/

http://motherless.com/
2015-11-12, 12:03
Medlem
Jag har använt mig av www.naughty4tonight.com , är internationell sida med massa som sexchattar, den använder jag mig av när jag vill snacka med folk som inte är från sverige
2016-10-19, 14:38
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
Prova

http://motherless.com/
Det där såg ut som en äcklig jävla sida, förekommer det barnporr? Det såg nästan ut som det.
2017-04-06, 23:52
Medlem
Finns det ingen gratis, svensk sexchattsida?

Har testat att registrera mig på Ix och flera andra sidor, men alla verkar bara peka på samma producent och samma kostnader.
2017-04-27, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManGegenMann
Finns det ingen gratis, svensk sexchattsida?

Har testat att registrera mig på Ix och flera andra sidor, men alla verkar bara peka på samma producent och samma kostnader.
sexchatta.nu
2017-08-03, 09:20
Bannlyst
Prova https://www.porr.sex
2018-05-11, 18:48
Medlem
Det måste ju finnas rätt många som känner för att chatta text och trams och flams, typ som på gamla gratis ix, eller upphetsad.se. Men dom har lagt ner och man kan undra varför?

Blev dom trollade, hackade eller bara uppköpta av camgirlsidor?
2018-05-12, 11:00
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Det måste ju finnas rätt många som känner för att chatta text och trams och flams, typ som på gamla gratis ix, eller upphetsad.se. Men dom har lagt ner och man kan undra varför?

Blev dom trollade, hackade eller bara uppköpta av camgirlsidor?
Jag sitter och sexchattar på bland annat ix som finns kvar och det går att chatta gratis på men då utan privat chatt , även sexchatta.nu går det att chatta gratis på och så finns lustenshus . Men alla ska veta att det inte är billigt att driva en chatt även om den är gratis att vara med på . Det är därför som sexchatta ber om donationer via sms och swish. Men jag har en fråga till och den lyder så här . Hur tycker ni att dom chattarna ni är med på , är dom som är där seriösa finns det plats för alla . Och då menar för dom som har olika böjelser inom sexuellitet som den jag har. Det jag gillar är att slicka o suga på tjejers / kvinnors nylonklädda fötter och tår , men tyvärr är det väldigt dåligt med såna tjejer / kvinnor på chatterna
2018-05-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nylonfotfetischist
Jag sitter och sexchattar på bland annat ix som finns kvar och det går att chatta gratis på men då utan privat chatt , även sexchatta.nu går det att chatta gratis på och så finns lustenshus . Men alla ska veta att det inte är billigt att driva en chatt även om den är gratis att vara med på . Det är därför som sexchatta ber om donationer via sms och swish. Men jag har en fråga till och den lyder så här . Hur tycker ni att dom chattarna ni är med på , är dom som är där seriösa finns det plats för alla . Och då menar för dom som har olika böjelser inom sexuellitet som den jag har. Det jag gillar är att slicka o suga på tjejers / kvinnors nylonklädda fötter och tår , men tyvärr är det väldigt dåligt med såna tjejer / kvinnor på chatterna

Tja jag hade kunnat tänka mig att betala nåt men däremot vill jag inte registrera mig, det verkar obehagligt.

Jag tyckte att chattarna du nämner fungerade bra för sitt syfte så länge som man slapp skaffa medlemskap. Jag tyckte det var roligare när man bara kunde glida in lite spontant och snacka skit.

Seriöst som i att du vill hitta en tjej vars tår du kan suga på? Det tycker jag är en irrelevant fråga. Då är det väl bättre att annonsera i Bodycontact eller något liknande kontaktforum. En chat är ju en chat och där ska man chatta en massa trams.
2018-05-13, 09:34
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Tja jag hade kunnat tänka mig att betala nåt men däremot vill jag inte registrera mig, det verkar obehagligt.

Jag tyckte att chattarna du nämner fungerade bra för sitt syfte så länge som man slapp skaffa medlemskap. Jag tyckte det var roligare när man bara kunde glida in lite spontant och snacka skit.

Seriöst som i att du vill hitta en tjej vars tår du kan suga på? Det tycker jag är en irrelevant fråga. Då är det väl bättre att annonsera i Bodycontact eller något liknande kontaktforum. En chat är ju en chat och där ska man chatta en massa trams.

Felet med dom som är på dom flesta chatterna är att dom inte är lika öppna som den tidigare generationen som var där , och vill man bara snacka rent allmänt så gör man det medlemskap betalar man för på ix men registrera dig måste du göra på alla chattar idag och för mig innebär det att bara skaffa ett nick så man kommer in på chatterna. Jag har träffat en tjej / kvinna på dom chatterna jag är på och vi är väldigt bra vänner. Och dom chatterna som jag nämnt kan man snacka rent allmänt eller sex .
2018-05-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nylonfotfetischist
Felet med dom som är på dom flesta chatterna är att dom inte är lika öppna som den tidigare generationen som var där , och vill man bara snacka rent allmänt så gör man det medlemskap betalar man för på ix men registrera dig måste du göra på alla chattar idag och för mig innebär det att bara skaffa ett nick så man kommer in på chatterna. Jag har träffat en tjej / kvinna på dom chatterna jag är på och vi är väldigt bra vänner. Och dom chatterna som jag nämnt kan man snacka rent allmänt eller sex .

Det är lite det som är problemet, det var roligare när chatten var som en form av "Heta Linjen", förstår inte varför dom vill att folk ska registrera sig. Man kan jämföra med gamla icq och liknande, dom hade konstant 1000 besökare nästan dygnet runt så länge som folk trodde att dom var någorlunda anonyma.

Jag träffar tjejer på andra sätt.

Hade jag velat dejta över nätet så skulle jag ha lagt in en kontaktannons. Sen kan man chatta var man vill med den personen eller hur?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in