Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Alltså, nu får Kim allt det han önskat sig och mer därtill i utbyte mot sina kärnvapen. Min absoluta uppfattning och många med mig är att detta var syftet med att skaffa fram dem. Jag har aldrig trott på att han skulle använda dem, inte heller på att det skulle bli något krig. Jag har sedan jag började posta här i tråden i princip lagt fram denna analys och många gånger blivit förlöjligad över detta. Nej, Nordkorea kommer att anfallas, Kim kommer att störtas och USA kommer att se till att NK blir befriat från fettot som antagligen är fullt galen och handlar irrationellt, har det hetat.
Att Kim skulle få så här stor utdelning av sina "investeringar" måste jag erkänna att jag aldrig hade trott, och definitivt inte så här snabbt.
Ajajajaj....
Nu måste jag nog ta Dig i nackskinnet lite grann.
Vad han "Kommer att få", återstår att se, hittills har han inte fått någonting - noll.
Jag ger Dig ett råd, i all välmening, avvakta till EFTER mötet.
Blir det fred och utveckling, så kommer vi alla att jubla, med rätta, och det hoppas vi på.
Därefter kan vi diskutera hur framtiden kommer att se ut.
Mycket möjligt att Kim får en framträdande roll som betydelsefull "Frontfigur", men bestämma någonting, det kommer han inte att göra, det gör den som håller i plånboken.