Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Många har undrat över många olika sakar, bl a över Rockkungens skrifter.
Så fort hen - eller någon annan - har skrivit och uppgivit något initierat, har man kastat sig över det. Likt en flock rovdjur slitit både postare och det skrivna i stycken.
Varför ska någon utsätta sig för det?
Jag har inte heller förstått många inlägg tidigare, men jag förstår lite mer nu.
Det handlar inte om att hålla på hemligheter i PM och sukta andra med vad de inte får veta.
Det handlar om att jag själv numera tror mer på vissa saker än på andra - men samtidigt inte kan uppge på vilka grunder.
Take it or leave it!
Ingen behöver tro på mig, det är bara mina uppgifter. Jag har bara uppgett att orsaken till mina åsikter inte är att vara närstående, bo i området eller tillhöra polisutredning utan något annat.
Tids nog kanske det kan redogöras för, i vart fall för dem som inte sliter budbäraren i stycken.
Det här inlägget oroar mig.
Tidigare har du varit den kanske mest frispråkiga postaren med inställningen att allt ska upp i ljuset. Nu verkar du tyvärr själv vara offer för det jag kallar PM-sjukan.
Tidigare har det varit tydligt hos Avd.9 och dess gäng, att för mycket PM-ande tystar skribenter. Du säger dig sitta på information eller detaljer som gett dig någon slags insikt, men kan inte delge tråden detta p.g.a. vissa hänsyn.
Då är du liksom utpressad/kidnappad (jag hittar inte ordet just nu) av någon som kanske faktiskt bara vill föra dig bakom ljuset.
Sorgligt om det är så.