2018-05-12, 00:40
Medlem
Är det ingen som har mer skvaller om Andreas Startklar Coskun?

I tråden som nämner gruppvåldtäkten i tumba där han blev frikänd så står det bland annat han är känd kriminell och medlem i fucked for life. (FB) Tumbamålet 2003 - gruppvåldtäkt syrianer gick upp till HD, vad gör de idag?

Vad för kriminalitet är det och vad är fucked for life för typ av gäng? Vad har han/hade han för roll där? Med tanke på hans tankeförmåga och kvinnosyn kan man ju tänka sig att han måste ha gjort en hel del grova saker.
Citera
2018-05-12, 01:02
Medlem
Apropå fucked for life: jag hörde om en kille som hade tatuerat orden ”förstörd för livet” någonstans på kroppen (en hippie/miljömupp typ) som blev konfronterad av såna där FFL-typer (någon slags invandrar-typer som sysslar med hasch-försäljning och tror att dom är gangsta mofos) och krävde att han skulle avlägsna sin tatuering eller göra om den till ett festligt cirkusmotiv.

Killen vägrade och det slutade med att FFL-killarna bad om ursäkt och skaffade sig hederliga jobb och bidrog med en positiv anda till samhället.

Nu vet jag inte om detta är sant men det är vad jag har hört. En av dom lärde sig till och med att åka skidor och åkte till Åre en gång utan att råna eller misshandla någon på hela veckan.

Han tog en bärs i Olympiabaren kl 11 som alla oss andra.
Citera
2018-05-12, 03:30
Medlem
Vad lever denna herre Andreas ''Startklar'' på egentligen? Det enda man ser på hans insta är, hur han dricker jäger, gör startklar tecknet med fingrarna och förnedrar folk i sin omgivning.. Han hade en tjej nygligen som hette Sandra men har inte sett till henne på hans insta på senaste.. Min fråga är hur pantad hon måste vara då han förnedrar henne gång på gång i sina live videos, betalar han bra eller till hon för det kan inte finnas någon tjej som bara accepterar att bli kränkt på film..
Citera
2018-05-12, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Vad lever denna herre Andreas ''Startklar'' på egentligen? Det enda man ser på hans insta är, hur han dricker jäger, gör startklar tecknet med fingrarna och förnedrar folk i sin omgivning.. Han hade en tjej nygligen som hette Sandra men har inte sett till henne på hans insta på senaste.. Min fråga är hur pantad hon måste vara då han förnedrar henne gång på gång i sina live videos, betalar han bra eller till hon för det kan inte finnas någon tjej som bara accepterar att bli kränkt på film..

Äger bl.a. Resturang Oak som ligger i Hallunda Centrum.
La ut för några veckor sedan att han gjort klart en deal värd "4 kaniner" vilket är slang för 4 mkr så något måste han göra för att tjäna pengar på.

Ägde även tidigare en krog/bar som jag tyvärr inte vet ifall han har kvar.
Han gjorde slut med Sandra och la ut en gammal bild där han slängde en pik till Abbe Blattelito där han skrev "Avslutat kapitel... skönt att hon gick med livet i behåll" eller något i den typen.
Citera
2018-05-12, 09:21
Medlem
Lever inte han samma fejkade värld som sin polare Abbe? Han har fogden efter sig, vilket han även har bekräftat i diverse storys då han bland annat sagt " vafan mannen jag kan inte ens ta ett mobilabonnemang".

Men visst flashat det med en del bilar, pengar och värdesaker. Garanterat ett luftslott alternativt uppbyggt på svarta pengar.
Citera
2018-05-12, 10:37
Medlem
SmygarBerits avatar
Känns väldigt 90-tal det han håller på med. Luffa runt och skriva fitta överallt på social medier och göra det där fula tecknet med fingrarna. Har ser ut att vara över 40 bast dessutom vilket gör alltihopa helt oförlåtligt pinsamt.
Trodde knappt att det existerade såhär pinsamma människor, men jävlar så fel jag hade.
Citera
2018-05-12, 16:52
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille
Apropå fucked for life: jag hörde om en kille som hade tatuerat orden ”förstörd för livet” någonstans på kroppen (en hippie/miljömupp typ) som blev konfronterad av såna där FFL-typer (någon slags invandrar-typer som sysslar med hasch-försäljning och tror att dom är gangsta mofos) och krävde att han skulle avlägsna sin tatuering eller göra om den till ett festligt cirkusmotiv.

Killen vägrade och det slutade med att FFL-killarna bad om ursäkt och skaffade sig hederliga jobb och bidrog med en positiv anda till samhället.

Nu vet jag inte om detta är sant men det är vad jag har hört. En av dom lärde sig till och med att åka skidor och åkte till Åre en gång utan att råna eller misshandla någon på hela veckan.

Han tog en bärs i Olympiabaren kl 11 som alla oss andra.

Tror det var "Fri för livet" han hade tatuerat in. Och nej det slutade inte positivt vad jag vet. Finns en hel tråd om FFL killarna och vad man kan förstå utifrån den tråden är det inga kör gossar direkt.
Citera
2018-05-12, 16:53
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Känns väldigt 90-tal det han håller på med. Luffa runt och skriva fitta överallt på social medier och göra det där fula tecknet med fingrarna. Har ser ut att vara över 40 bast dessutom vilket gör alltihopa helt oförlåtligt pinsamt.
Trodde knappt att det existerade såhär pinsamma människor, men jävlar så fel jag hade.

Äckliga är att det typ är 12 åringar som lägger upp bilder med hans jävla pose och skriver "Jäger och fitta" både tjejer och killar.
Citera
2018-05-12, 18:16
Medlem
Ante är inget annat än en kvinnomisshandlare och kolatorsk. De brott han har begått är mestadels riktade mot kvinnor. Han är nämligen för feg för att ge sig på män. Han brände ner en pizzeria i Tumba för många är sedan. Utöver det så har han bara slagit tjejer, snortat koks och tryckt i sig steroider. Han var riktigt fet och fläskig en period. Nolla.
Citera
2018-05-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obror666
Ante är inget annat än en kvinnomisshandlare och kolatorsk. De brott han har begått är mestadels riktade mot kvinnor. Han är nämligen för feg för att ge sig på män. Han brände ner en pizzeria i Tumba för många är sedan. Utöver det så har han bara slagit tjejer, snortat koks och tryckt i sig steroider. Han var riktigt fet och fläskig en period. Nolla.

Vilken pizzeria var det?
Citera
2018-05-12, 19:44
Medlem
Li*la P*casso.
Citera
2018-05-12, 23:59
Medlem
Om han har gjort så mycket kriminella handlingar varför sitter han inte inne? Hur kan denna Sandra som man såg i hans tidigare live videos vara med honom egentligen? Måste antingen betalat bra till henne eller så är hon totalt blåst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in