Det är bara att gå in på facebook och söka på Victoria Heaps men jag hittar inte mycket om afghaner där. Kanske är det på någon annan sida?
i robinsons facebook grupp var det som någon skrev. Jag har inte hittat något där. Är det i någon grupp som man måste vara medlem i för att få läsa och skriva?
Har tänkt på en sak, har den någon gång i Robinsons historia hänt att de som fått mest röster är två stycken och dem har fått lika många röster?
I någon av de första säsongerna - om jag minns rätt. Då var dock inte pakter så uttalade så fler än två fick röster på sig och när det blev två lika fick folk rösta igen men då bara på de två.
Jag föredrar den ratade Johan framför den sentimentala Dessire som verkar lida av något slags syndrom. Gråtmild och godhjärtad så man blir äcklad. Sen märkte man att afghanmamman blev helt till sig i trosan när Guldlock ville betala för att människans syrra ska bli gravid åt henne. Vem spermie är det som ska befrukta afghanmammans ägg? En av afghanerna eller är hon gift med någon blåneger? Hoppas att dom nämnda åker ut båda två och helst på samma gång.
Det är bara att gå in på facebook och söka på Victoria Heaps men jag hittar inte mycket om afghaner där. Kanske är det på någon annan sida?
För hon har tagit bort det. Tidigare hade hon massor av bilder på afghaner som hon umgicks med som dock togs bort kort efter avsnittet där hon pratade om det.
Robinson är ett psykologiskt spel där det inte är viktigt att vinna en massa tävlingar och visa hur duktig man är. Det viktiga är att inte bli utröstad, vilket man oftast blir om man är en vinnare i tävlingarna. Så fort någon av dessa vinnarpersoner missar en immunitet så är det tack och adjö.
Janne har intagit en låg profil och är oftast bland dom sämsta i tävlingarna, dessutom spelar han dum och är ointresserad av det mesta. Ingen ser honom som ett hot och därför är han kvar, han lullar bara runt som en nobody utan något intresse från övriga deltagare. Alla tänker att Janne vill jag ha i en final, han är lättast att slå ut!
Men tänk om det är som jag tror? Janne är en smart kille och har tänkt ut hur han ska komma till final och vinna. Han är kanske mycket tuffare än vad resten av gänget tror? Om det är så att han har manipulerat hela gänget så är han för mig en värdig vinnare.
Gled in på Victorias FB-sida och såg att 2-3 kvinnor kommenterat på hennes bilder på engelska. Klickar in på deras FB och ser att alla är svenskar, gått i svensk grundskola/gymnasium enligt deras info.
Förmodar att batikhäxan också är född och uppvuxen i Sverige, möjligtvis läst som utbytesstudent en termin i England.
Kan inte hjälpa det men stör mig enormt mycket på människor som pratar engelska när det verkligen inte behövs och som dessutom är usla på det som Victoria. Man märker verkligen att den inte faller sig naturligt för batikhäxan, vissa meningar är inte korrekta på Engelska utan hon har bara översatt rakt av från Svenska till Engelska.
Gled in på Victorias FB-sida och såg att 2-3 kvinnor kommenterat på hennes bilder på engelska. Klickar in på deras FB och ser att alla är svenskar, gått i svensk grundskola/gymnasium enligt deras info.
Förmodar att batikhäxan också är född och uppvuxen i Sverige, möjligtvis läst som utbytesstudent en termin i England.
Kan inte hjälpa det men stör mig enormt mycket på människor som pratar engelska när det verkligen inte behövs och som dessutom är usla på det som Victoria. Man märker verkligen att den inte faller sig naturligt för batikhäxan, vissa meningar är inte korrekta på Engelska utan hon har bara översatt rakt av från Svenska till Engelska.
hennes farsa är engelsk och svensk mor, uppväxt på landet utanför norrtälje.
Var glad över att du inte gått på engelska skolan, var en plåga att ständigt gå runt o lyssna på 12-15 åriga killar och tjejer som pratade engelska hela dagarna... och dem var värre än Victoria kan jag lova dig