Citat:
Ursprungligen postat av
sodar
Jag håller med dig fullt ut. Allt det här vet man, ändå försvinner all förnuft när man väl hamnat i sin bubbla. Fy fan. Hur lyckas man bränna nästan 8000:- på knappt någon timme.. denna ångest.
men tänk om du vann 8000 :- då?
Hade du unnat dej något ? hade du spelat igen? gjort fler insättningar ?
jag vann ca 10 k en gång, va jötte glad. gick ut å söp med en polare. kom hem å spela bort skiten.
så länge varade den vinsten.
då va insättningen på 300 :-
10 k kan man fan leva på i 3 månader. men ack nä,,, den skulle spelas bort på fyllan.
jag lovar att när du väl fastnat rejält. då kommer du inte kunna ha en krona på kontot.
du måste sluta nu. det e så det funkar. tvånget tar över helt. du kommer spela bort din lön.
inte kunna arbeta. komma efter med räkningar. må dåligt. ny lön, spela bort. den ångesten du har nu kan du få leva med i flera år tills du slutar. det funkar inte å spela för dej. du måste förstå det.
läs inte om folk som vinner massa pengar . de som vinner störa summor. de satsar extremt höga spinn. de kan va kriminella , folk som ärvt miljoner. folk som sålt sitt hus å sitter å spelar bort allt.
så titta dej inte blint på folk som vinner. skit i detta nu med spel.
det kommer gå riktigt illa annars. tänk när du har 0 kr å ingen räkning e betalt , du har spelat bort sparpengarna. du har 0 kr. du har räkningar på minst 6000. ska du låna ? ska du be någon betala ?
ska du sälja allt i ditt hem? sms lån med höga räntor?